11 mei 2025, 03:56:08

oud en nieuw

Gestart door mind stalker, 27 december 2007, 20:29:30

« vorige - volgende »

mind stalker

hoi allemaal

wij hebben een vraag met betreft oud en nieuw
hoe reageeren valkjes er op dit word hun eerste oud en nieuw
en wij hebben geen idee hoe ze hier op reageren wij zijn niet thuis met oud en nieuw
dus misschien hebben jullie wat tips voor ons

alvast bedankt

groetjes nathalie en rick

Inge88

Ik zelf ben ook niet thuis met oud en nieuw... ik ga een doek over een gedeelte van de kooi doen, zodat ze beschut kunnen zitten, maar het niet helemaal donker is in de gehele kooi. Verder is het misschien een optie een lampje vlakbij de kooi aan te zetten.

Anja

Inge heeft al wat goede tips gegeven.

Als aanvulling zou ik de radio aan doen zodat ze niet in stilte zitten en alsnog behoorlijk schrikken.

Groetjes Anja

mind stalker

alvast heel erg bedankt
ik ga jullie tips zeker opvolgen

:D

Sanna

Hoi Nathalie en Rick,

Zelf ben ik altijd thuis met oud en nieuw, omdat ik bij ze wil zijn voor het geval dat. Ik doe ze altijd op tijd in de kooi, doek over de zijkant die naar het raam staat voor plotselinge lichtflitsen en de hele avond is er geluid in de vorm van de TV en mij en m'n ouders. Tegen twaalven zet ik de TV altijd nog een beetje harder. Eigenlijk is er nog nooit een probleem geweest. Ik heb altijd het idee dat ik me er drukker over maak dan zijn ;D. Maar goed, op deze manier gaat het altijd goed bij mij.

Groetjes, Sanna

Karin

Gordijnen dicht, lampen aan en radio aan. Zo doe ik het altijd  ;) Maar ik blijf ook altijd thuis voor de dieren, zeker nu ik jongen heb...
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mara

Hoi hoi

IK blijf ook altijd thuis, we hebben niet alleen vogels maar momenteel ook nog een puppy in huis, dus weg kunnen we niet. Inderdaad de gordijnen of rolluiken dicht en de radio aan.

Mara

bargram

Voor ons valkje hoeven we eigenlijk nauwelijks maatregelen te nemen. Hij reageert op geen enkele manier op het geknal. Voor de eerste oud en nieuw zou ik wel zorgen dat je er bij je valkjes bent; dan kun je goed in de gaten houden hoe ze reageren op het lawaai.

groetjes,

Barbara