Familie Valk (Elmo gaat super en Yela ruit!!!!)

Gestart door Little Cockatoo, 28 december 2007, 20:36:47

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Hanneke,

Elmo is natuurlijk een vogel met een verleden en jullie zijn waarschijnlijk zijn 3de gastgezin al !! Misschien dat je inderdaad eens langs Drs Hooimeijer kan gaan en weet hij wellicht wel raad, ... ook omdat je schreef dat hij ook een roze had !!

Succes en een knuffel voor Elmo !!

Groetjes, Karin

Little Cockatoo

Hallo allemaal,

HIer weer een berichtje vanuit leeuwarden. Het gaat hier uitstekend. Elmo kan het goed vinden met de valkjes en ik kan al luis wandelen met elmo. DUs het komt er dan op neer dat de valkjes in de kinderwagen zitten en Elmo er bovenop.

Ik ga morgen even foto's downloaden dus dan zien jullie meer.
Oja goed nieuws over Yela..

Yela zijn linker pootje gaat goed. Hij zet hem steeds vaker goed neer. Ook begint hij nu na een jaar voor het eerst met ruien. Hij krijgt dus mooie nieuwe veren.

Binnen kort ook even een foto van hem.

Ik hou het hier bij en ga lekker slapen, morgen namelijk weer vroeg op.

Kroel van elmo  en de valkjes
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Sanna

Citaat van: hanjan op  8 april 2008, 22:11:54
Dus het komt er dan op neer dat de valkjes in de kinderwagen zitten en Elmo er bovenop.

Dát zou ik wel eens op een foto willen zien... ;D ;D

Groetjes, Sanna

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Gerda

Hoi Hanneke,

Dagboeken zijn bedoeld voor verhalen over valkjes. De laatste 2 bladzijden gaat het bijna alleen over Elmo.
Misschien zou je over hem een boekje kunnen openen bij andere dieren.
Daar heeft Rianne ook een boekje over haar Rose kakatoe en hebben anderen ook boekjes over hun gevleugelde vrienden en andere huisdieren.

Groet,
Gerda - global moderator

Little Cockatoo

Ja daar heb je gelijk in. Maar ja, je snapt denk ik ook wel dat Elmo nu even op de voorgrond is. We zijn nu ook gezamenlijk weer pad op dus er zullen ook snel weer verhalen komen over de valkjes en elmo.

Zoals dus ook vandaag. We zijn weer met z'n allen weer op stap geweest en dus weer onze vaste rit naar de dieren winkel. Daar aangekomen hebben we de vogels weer op de boom gezet. En ja, dan heb je een attractie. Veel mensen die even snel naar binnen te komen om te vragen of ze niet weg vliegen en wat voor vogel elmo is. De leuke bijkomstigheid is dat de meeste mensen dan ook niet met lege handen weg gaan. Ze kopen dan meestal wel iets.

We zijn nu weer druk bezig de valkjes weer te laten wennen aan de auto, want je de zomer komt er weer aan en dus de amerikanen meetings met onze grote Cadilliac ook weer. En ja zo'n auto klinkt toch iets anders dan een gewonen Europese auto.
Ik zal morgen weer eens wat foto's van de valkjes maken.

Dus tot morgen!!!!
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Hallo daar ben ik weer. Ik zal vanaf nu weer wat vaker hier te vinden zijn, want ik heb van mijn vriend een laptop gekregen voormijn verjaardag, dus kan ik lekker op de bank chatten en op deze leuke forum kijken. En natuurlijk onze avonturen vertellen, met de valkjes.

We hebben ondertussen onze eerste meeting van het jaar al weer gehad, en dit maal hadden we alles 7 valkjes mee en onze nieuwe aanwinst rosé kaketoe Elmo natuurlijk ook. Dit was een groot succes, het was reuze gezellig en ook veel leuke reacties gekregen. Helaas heeft het de hele zaterdag geregend, wat wij niet erg leuk vonden. Maar de vogels vonden het heerlijk, ze hebben bijna allemaal gedoucht in de regen.

Ik hou het eerst hier even bij, binnenkort weer leuke nieuwe foto's.
Gr. Hanneke

Anja

Dierenfreackske

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag hoor ! Maak er een gezellige dag van he ! Grtjs Ann

trienke

Hoi Hanneke

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik wens je een fijne kweek toe.
Verder vroeg ik me af hoe je de valkjes dan mee neemt, in een kooi of los??

Groetjes Trienke

Little Cockatoo

De Valkjes zitten in een kinderwagen, Elmo hebben we in een bens en die is dus verder de hele dag los. En dit gaat prima.

Gr. Hanneke

Oja de rest natuurlijk, bedankt voor de felicitaties
Gr. Hanneke

trienke

Little Cockatoo

Heb je daar nog nooit een foto van gezien?   Volgens mij staat er wel een foto van op het internet is zal even kijken.
Gr. Hanneke

Little Cockatoo

Hier een foto van de kinderwagen met een paar van mijn valkjes er in.
Gr. Hanneke

Dierenfreackske

Hoi ..hihi ...wat leuk zeg met de valkjes op stap !
;D ;D  Grtjs Ann