Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

Mooie foto's van Beau. Wat een lieverd zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Kimm

Hihi, ze wil alleen niet de hele dag geknuffeld worden.  ;)

Hoi Wilma

Ik ben heel benieuwd naar de puppycursus. Als Beau het goed doet dan wil ik eventueel door gaan naar een andere cursus, bijvoorbeeld gehoorzaamheid of agility. Lijkt me ook geweldig om te doen.  ;D

Hoi Irene

Hihi...ik geloof graag dat het vertederend is. Vandaag heeft Beau heel netjes aan het riempje gelopen naar de ingang van de DA-praktijk. Totdat ze de drempel over moest...toen wilde ze niet meer. Doe je gehoorzaamheid?

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment. Ze is een ondeugende lieverd hoor.

Hoi iedereen

Vanmiddag heeft Beau haar herhalingsenting gehad. Ze weegt nu 5,950 kg. Dat is bijna het dubbele van wat ze op 27-12 woog. Het gaat dus de goede kant uit.  ;D Nog een paar weekjes wachten, de 11de februari krijgt ze haar laatste enting en dan mogen we de dag erna naar de puppycursus. Ik heb er nu al zin in. De trimster van Oscar is dierenartsassistente en was vanmiddag in de praktijk, ze was helemaal kapot van Beau. Ook de assistente in opleiding heeft lekker met Beau staan te kroelen. Ook hebben we een puppypakket meegekregen met informatie, een blik met zacht puppyvoer, een zak met puppybrokken (beide van Hill's) en een flostouwtje. Erg leuk.

Ik heb vandaag nog foto's gemaakt en ook nog een filmpje en zelfs nog meer filmpjes. Ik zal kijken of ik er dit weekeinde tijd voor krijg...maar vrees van niet. Heb het erg druk de komende dagen.

Mara

caro

Hoi Mara,

Wat een schatje is Beau  :-*. Heerlijk om weer zo'n jonge boef te zien. Jammer dat je zo ver weg woont anders wist ik het wel  :P ;).

Geniet maar lekker van Beau (mooie naam trouwens ;D ;)) ze is zo weer groot.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Kaatje

Hoi Mara,

Wat leuk dat je na de 11de naar de puppy training kan !! Ik denk dat je hier inderdaad al naar uit kijkt !!

Groetjes Karin

Valerie

Hé Mara,

Ik heb duidelijk een heleboel bij te lezen.  :-[ Misschien kan jij me hierbij even helpen (waar ik precies alles vind, want ben te lang niet meer hier geweest).
Kennelijk zijn jullie Oscar toch nog kwijtgeraakt. Wat verschrikkelijk moet dat geweest zijn en nog steeds zijn.  :'(
Maar jullie hebben nu wel een mooie pup in huis, zeg!  ;) Wat ziet die er lief uit. Als ik dat maar kan blijven zeggen als ie groot is. Ik ben namelijk geen held met grote honden zoals bouviers, dobbermans, herders, rottweilers, noem maar op.  :-X  ;)
Hopenlijk mag hij heel erg oud worden bij jullie.  :)

Valerie

:'( :'( :'(
Ik lees nu pas je hele verhaal.  :'(
Ben ik zo lang inaktief geweest? Ik schaam me diep.  :-[
Wat moet jij een moeilijke feestdagen gehad hebben met je famillie.
Ik hoop dat he nu wat beter gaat. Beau zal wel voor afleiding zorgen en jullie pijn wat verzachten. Ik wil je toch nog heel veel sterkte wensen.

Mara

Hoi Caroline

Hihi, je hebt mijn adres dus ik zou zeggen, je kunt de weg wel vinden.  ;D  ;) Maar heb jij nu ook een bouvier?

Hoi Karin

Ik kijk er echt al naar uit. We hebben ook afgesproken dat ik het veld op ga en dat diegene die meegaat toekijkt. Dus of het nu regent of niet...dan ga ik lekker op het veld staan.  ;D Heb er echt zin in!!!!

Hoi Valerie

Helaas hebben we Oscar moeten laten inslapen. Het ging gewoon niet meer. De feestdagen waren niet bepaald leuk maar nu hebben we Beau. Wel is het zo dat mijn moeder nu pas begint met het verwerken van de dood van Oscar omdat ze het zo druk heeft gehad....

Mara

caro

Hoi Mara,

Ik heb inderdaad ook een bouvier. Tegen de tijd dat ik bij jou ben is Beau niet klein meer denk ik ;). Ik ben niet zo goed in de weg zoeken en een tomtom heb ik ook niet ;)..

Voorlopig geniet ik wel van je foto's, en de weg naar jou zal ik heus nog wel een keer vinden :) :D.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Ik stond ook altijd in weer enw ind op het veld met Rocky  ::) mijn stem is zachter dan van piet dus was het beter dat IK het deed, maar ik vond het erg leuk!!!

Jij gaat het ook vast heel leuk vinden, zeker als je vorderingen ziet en de andere honden zijn ok zo leuk om te zien. Wel vaak moeilijk, want ze mogen niet met elkaar in contact komen, door te spelen, dat leid af .... tenminste waar ik was niet!

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Caro

Hihi, ik zie je al zoeken.... ;D Komt helemaal goed.

Hoi Wilma

Ik heb ook een wat zachtere stem dan mijn vader, dus toch een goede keuze? Ik denk dat ik het leuk ga vinden ja. Ik ben echt heel erg benieuwd.

Hoi iedereen

Foto's komen eraan!

Mara

Mara

18 januari 2008, 19:22:06 #100 Last Edit: 9 maart 2008, 12:49:31 by Mara
Hoi hoi

Zoals beloofd....foto's van Beau....Ik zal eens kijken of ik de datums er bij kan vinden.

7 Januari

9 Januari

11 Januari

13 Janauri

Ik heb nog filmpjes, maar die moet ik eerst even bekijken. Hoop dat jullie de foto's leuk vinden!!

Mara

Sally

Hallo Mara,

Tuurlijk vinden wij je foto's leuk.
Beau is echt zo'n schatje! dat Koppie, echt zo lief. Ik word er gelijk verliefd op.
Ze groeit wel goed precies he.
Ze is echt prachtig!!

Groetjes Sally

carco

Beau wat heb je toch een ontzettend lief koppie.
Echt om op te vreten  :-* :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Wilma1

Hier zijn maar weinig woorden voor nodig....VERTEDEREND  :-* :-* :-* :-* :-*

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi mara!
ik kwam eens even kijken hoe het met beau gaat. nou hij ziet er super uit. hij wordt groot. hij heeft een heel mooi koppie, erg lieve ogen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010