Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Caroline

Jeetje Mara ..... wat een beer is het geworden!!!

Maar .... er staat nog steeds een geweldige lieve kop op.  :-*

Hoe gaat het met de cursus?? Welke cursus zijn jullie nu bezig??

Geef haar maar een dikke knuff van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

jeetje Mara,

Is dat het kleine puppie?

Wat is ze goed gegroeit zeg en een echte boef, heeerlijk om een boef met staart te zien, vroeger werden die eraf gehaald.

Dorothé

ps en dan zie je dat lieve smoeltje
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Mara,
Wat is Beau enorm groot geworden zeg, ... het is een hele mooi hond geworden ! Leuk je reportage van pup naar volwassen hond  :D

Ik hoop dat alles goed met haar gaat !

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Caroline

We zijn nu bezig met gehoorzaamheid gevorderden. Hierna gaan we waarschijnlijk iets met behendigheid doen, vond mijn trainer goed voor Beau, er even tussenuit. Maar ze doet het goed.  ;D

Hoi Dorothé

Ja, dat was een puppy, dat zou je niet zeggen als je haar nu ziet. Gisteren was ze 11 maanden, dus nog even en dan is ze 'volwassen'. Hihi, of onze Beau ooit volwassen wordt...ik denk het niet.  ;)

Hoi Karin

Het gaat heel goed met Beau, lekker ondeugend, een echt pubertje hoor. Maar wel leuk!

Mara

Dierenfreackske

Knap knap knap is ie , heerlijk genieten was dat hoor ! Wat is ie al groot he ! Grtjs Ann ;D ;D



Mara

HOi Ann

Ze is zeker mooi. Ze is vandaag naar de kapper geweest....

Hoi iedereen

Even een update over Beau. Met Beau gaat het goed....vandaag moest ze geknip worden en is ze loops geworden...dus in plaats van vanavond cursus moest ik vanmiddag met haar naar de les. Want de loopste teven mogen niet mee doen aan de gewone les...Maar dat was voor de verandering ook eens fijn want zo kregen Beau en ik eens een keertje alle onverdeelde aandacht van onze trainer.

Zaterdag hebben we examen....eerst hadden we het om 10.00 uur maar omdat ze loops is, hebben Beau en ik pas examen om 13.30. Dus ik voel de bui nu al hangen...begin nu al zenuwachtig te worden.

Maar het zal wel allemaal goed komen. Nog even, dan is ze een jaar oud. Wat gaat dat snel. Ik zal gauw eens nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes

mara

Anja


Caroline

Succes zaterdag!!!

Kom vast goed met jullie samen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Anja en Caroline

Dank jullie wel voor de succes wensen. Het examen is achter de rug, nu nog wachten op de uitslag, vanavond is diploma uitreiking...dus nog even geduld hebben.

Het ging naar omstandigheden redelijk goed moet ik zeggen, ik mag niet klagen. Ze deed niet alles en was thuis al hartstikke eigenwijs. Maar ze is nu aan het puberen en ook nog loops, dus tja....goede combinatie natuurlijk.

We zien het wel..

Groetjes

Mara en Beau

Anja


Mara

Hoi Anja

DAnk je wel!!  :-* Ben ook heel blij en trots!!!

Hoi iedereen

Vol trots kan ik melden dat Beau gisteren haar tweede diplome behaald heeft. En wel het diploma gehoorzaamheid gevorderden.

Ze heeft in totaal 132,5 punten gehaald en was daarmee op de 5de plaats beland van alle honden.

Nu zullen er sommigen wel denken, een 5de plaats. Dat is toch niets om trots op te zijn?

Nou, voor mij is het echt wel iets om trots op te zijn vooral omdat ik dus behoorlijke examenvrees heb en ik wel zelf met Beau op examen ga en omdat ze ook loops is en dus ook heerlijk eigenwijs, deed ze niet alles zoals ze het op de les deed.

Maar goed, even een verslagje over gisteren...

Omdat Beau loops is, mocht ze dus niet op examen met haar eigen groep maar moesten wij als laatste op examen om half twee. Goh, echt fijn als je eerst om 10 uur op examen mag en dan niet meer...Maar goed, we hebben het overleefd...

Ik mocht even intrainen met Beau en toen werd het examen afgenomen.

We begonnen met aangelijnd volgen en toen los volgen. Dat deed ze heel erg goed maar de rest....hihi, zo eigenwijs. Echt heerlijk en ik moet zeggen, ik heb er hartelijk met mijn trainer en de keurmeester om gelachen hoor.

Puntenlijst:
Gedrag ten aanzien van andere honden: 9 (x2)
Laten betasten: 10 (x1)
Volgen aangelijnd: 9,5 (x2)
Gaan staan: 9,5 (x2)
Volgen los: 9 (x3)
Voorkomen: 9 (x2)
Voetoefening: 8,5 (x1)
Plaats: 0 (x1 - deed ze op de les ook niet)
Apporteren vrij voorwerp: 5 (x1)
Blijven liggen uit zicht 2 min: 0 (x1 - deed ze op de les ook niet)
Omgang geleider/ hond: 8 (x1)


Maar ik mag niet klagen en ben zeer tevreden!!!!

Groetjes

Mara en  Beau

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hi Mara,

Gefeliciteerd met Beau!!

Zo'n examen is toch altijd spannend, want je wil toch het beste laten zien en het is altijd een momentopname. Maar het is super gegaan als ik dat zo zie. Geef Beau maar een extra dikke knuffel  :)

Groetjes,
Monky



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi iedereen

Na lange afwezigheid, mss te lang ik weet het niet....Zal ik weer even een stukje schrijven over Beau.

Beau doet het super. Ze is 13 November al een jaar geworden, kleine boefjes worden groot. En toen zijn we ook begonnen met Breitensport. Breitensport is een combinatie van behendigheid en gehoorzaamheid. Ze doet het met heel veel plezier, vooral de hindernissenbaan vindt ze geweldig.

Verder ben ik na twee lessen al gevraagd om mee te doen aan een wedstrijd die afgelopen weekeinde gehouden werd. Ik heb helaas niet mee gedaan omdat ik niet kon, was op visite bij mijn beste vriendin.

Maar vond het wel een hele eer om al zo snel gevraagd te worden....

Groetjes

Mara