Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Mara

Hoi hoi

Aangezien het alweer een tijd geleden is dat ik hier geschreven hebben over Beau, bij deze....

Op 5 april hebben Beau en ik onze eerste Breitensport wedstrijd. Het is een kwalificatiewedstrijd voor het Landelijk Kampioenschap ergens in November van dit jaar.

Ik ben benieuwd, we gaan om veel lol te hebben!

Ik zal gauw eens nieuw foto's plaatsen.

Groetjes

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi hoi

Even gauw een berichtje van me, ga zo op de bank hangen want ik ben gaar voor vandaag, haha.

Vandaag hebben Beau en ik onze eerste wedstrijd Breitensport gehad. Ze is nog geen 17 maanden jong, een rasechte puber en toch hebben we voor ons een heel goede prestatie neergezet, dat zegt ook mijn trainer en de keurmeester. We zijn 9de geworden met 125,31 punten. Nu zullen jullie denken, 9de, dat is toch geen goed resultaat. Met alle lessen die we gemist hebben zijn we pas 3 maanden met Breitensport bezig en Beau is zoals gezegd nog volop aan het puberen. Ze deed het gedeelte waar ze op de training altijd slecht in is ontzettend goed. En het gedeelte waar ze goed in is, deed ze helemaal niet. Tja, helaas volgende keer beter. OP naar de volgende wedstrijd.

Nu zijn we allebei doodmoe en gaan we lekker samen op de bank hangen.

Ik wens iedereen een fijne avond!!!!

Liefs

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Dat is toch een super prestatie voor een jonge puber!
9de plaats voor zo een jonge hond is gewoon super!
Zeker als je nog maar drie maand aan het trainen bent!
Beau'tje je kan het!! :-*

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Caroline en Christine

Dank jullie wel! Ja, ben ook erg trots op Beau hoor, ze deed het prima. Als het goed is hebben we over 14 dagen weer een wedstrijd, maar dat is nog niet 100% zeker. We zien het wel.

Bedankt voor de felicitaties.

Liefs

Mara

Anja


Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Ben ook heel trots op mijn meissie!

Groetjes

Mara