Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Beau volgt ondertussen perfect aan de riem, al trekt ze soms nog wel hoor. Maar dat deed Oscar ook en die had een stuk of 3 cursussen gehad (denken we).

Ze is een grote knuffelbeer hoor, soms wilt ze echt bij je op schoot zitten en nu ligt ze zo bij me dat ik niet fatsoenlijk aan tafel kan zitten..... ;D

Er komen nog meer foto's uit, maar moet ze nog uitzoeken, dat zal ik zondag doen.

Groetjes

Mara

Anja

wat een mooie en lieve foto's. Wat iszze al gegroeid hè?

Groetejs Anja

Caroline

Geweldig, je foto-reportage.

Leuk om te zien hoe ze gegroeid is.

Een heerlijk koppetje heeft ze.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Anja en Caroline

Dank jullie wel voor de complimentjes, ze is ook heel erg hard gegroeid hoor en volgens mij is ze nog niet uitgegroeid. En ze heeft een ontzettend ondeugend koppie. Er komen nog meer foto's hoor, maar ben van het weekeinde erg druk geweest met andere dingen. Maar er komen er nog meer....

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , hoe is het met Beau ?  Ik heb vandaag ook foto's gekregen van Hayley , ze staan in mijn boekje ! Grtjs Ann

Mara

Hoi iedereen

Het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's van Beau geplaatst heb, zal dat gauw weer eens doen. Maar ik heb het zo druk gehad en ook een tijdje niet zo lekker in mijn vel gezeten. Maar nu is weer alles normaal. Beau is nu 9 maanden oud en al een grote meid aan het worden.

Groetjes

Mara

Mirke

Ik kom ook eens kijken naar de schat van je....
Ze lijkt op de foto's op Kyra toen ze nog een pup
was.....alleen is Kyra geen boef...
Ben benieuwd hoe ze nu uitziet.... ;D

9 maanden....dan zal ze behoorlijk gegroeit zijn.... :)

Coco en Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara , hoe gaat het hier met Beau ? Lang geleden dat ik nog iets hoorde ? Grtjs Ann ;D ;D ;D

Mara

Foto's 22 maart 2008:

Foto's 29 maart 2008:

Foto's 30 maart 2008:

Foto's 7 april 2008:

Foto's 10 april 2008:

Foto's 13 april 2008:

Foto's 18 april 2008:

Foto's 27 april 2008:

Foto's 12 mei 2008:

Foto's 15 mei 2008:

Foto's 27 mei 2008:

Er komen nog meer foto's hoor...geen angst, hihi.... ;)

Mara

Foto's 1 juni 2008:

Foto's 6 juni 2008:

Foto's 8 juni 2008:

Foto's 11 juni 2008:

Foto's 21 juni 2008:

Foto's 25 juni 2008:

Er komen nog meer foto's.

Mara

Mara

Foto's 1 juli 2008:

Foto's 2 juli 2008:

Foto's 21 juli 2008:
Dit zijn volgens mij foto's die jullie nog niet gezien hebben. Hier heeft Beau een gat gegraven in onze achtertuin....

Foto's 24 juli 2008:

Foto's 27 juli 2008:

Mara

Foto's 4 augustus 2008:

Foto's 9 september:

Zo, dat waren de foto's. Ik zal jullie nu niet meer zo lang laten wachten op de foto's.

Met Beau gaat het heel erg goed, ze is levendig en begint nu echt te puberen. Ze is gewoon een schatje. Ik heb misschien ook nog een paar filmpjes.

Mara

Dierenfreackske

Hey Mara , wat een lieve stoere grote leuke knappe Beau , zo lekker in de tuin spelen en badje ravotten , en lekker uitrusten dan , wat een mooie stoere bink eh ,  Hij is vast ook een lieve knuffelbeer he ! Heel mooie en lekker veel foto's hoor ! Ik vind het leuk om foto's van Beau te mogen bekijken , heel lief koppie heeft ie he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Ze is een stoere meid hoor, echt waar. En ontzettend lief.  ;D Ben trots op haar.

Mara