Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Beetje laat...sorry...

Dank jullie wel voor alle reacties.

Met Beau gaat het goed, volgende week naar de puppycursus, heb er nu al zin in.  ;D Verder is ze gewoon een puppy, ondeugend, ondeugend en nog eens ondeugend.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Het gaat goed met Beau. Vandaag naar de DA geweest voor de 12 weken spuit en Beau weegt 10,2 kg. Een heel mooi gewicht voor onze dame. Verder waren haar tandjes goed, ze zag er goed uit, hartje was goed.

Foto's volgen hopelijk morgen....morgen ook de eerste keer puppycursus.

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik ben erg benieuwd hoe Beau het doet op de puppycursus! Alvast heel veel plezier

Groetjes
Romy

Caroline

Veel plezier straks, spannend hoor de eerste keer naar puppycurcus.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi iedereen

Zo, Beau heeft de eerste puppyles er op zitten. We gingen dus op tijd weg, want we willen natuurlijk niet te laat komen. In de kantine zat al een andere puppy, die vond Beau wel erg leuk en Beau vond de puppy wel erg leuk. Dus wat snuffelen. Toen mochten we met Carla (instructrice) mee het veld op. Eerst mochten ze even in de puppyren rennen. Beau stond er echt zo bij zo van....wat moet ik hier? Totdat ze doorhad dat ze mocht spelen. En rennen dat ze deed, achter de pup die ze al gezien had in de kantine en de kleinste pup van het stel.

Daarna moesten we in een cirkel gaan staan. Eerst maakte Carla een rondje, knuffelde en aaide elke hond. Daar moesten de 'ervaren' honden om de anderen heen slalommen, wij mochten gewoon een rondje lopen...Daarna moest Beau gaan zitten en liggen, zitten kon ze natuurlijk al maar ze wilde niet echt....Met het liggen heeft Carla letterlijk een hand geholpen. Daarna moest Beau komen op bevel, Carla hield haar vast en ik moest weglopen en dan Beau roepen. En ze kwam als een hazenwind naar me terug, kleine scheet hoor. Voordat we stopten met de les, moest elke hond op tafel getild worden, zodat ze daar ook aan wennen. Tja, Beau laat het allemaal wel toe, ze is gewoon heel makkelijk.

Tussendoor was er ook tijd om met Beau te spelen en te knuffelen, eigenlijk deed ze het best wel goed en ze was de enigste boef.

Groetjes

Mara en Beau

Romy

Hoi Mara

Wat fijn dat het zo goed is gegaan  :D Een flinke leerling  ;D

Groetjes
Romy

Caroline

Gaaf dat het zo goed is gegaan meteen al de eerste keer.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi  hoi

Zoooooo,wat is Beau gegroeid !!!  :o :D
Wat gaat het toch hard allemaal.
En de eerste les ging dus wel gemakkelijk,das mooi.
Nu thuis ook veel oefenen.  ;) :D

Hele mooie foto's hoor !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Mara ...wat leuk dat ze naar de les mag en ze heeft het helemaal goed gedaan zeg !
Proficiat hoor Beau ! Doe zo verder he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Eugenie,

Wat goed heeft Beau het gedaan op de puppycursus zeg. Maar ik had ook niet anders verwacht met zo'n geweldig bazinnetje.

Hoe is het verder met haar?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Romy

Hihi, ik was ook heel trost op onze Beau.

Hoi Caroline

Ja, echt prachtig hoor! Ben ook zo trots.

Hoi Yvon

Dank je wel voor het compliment!!

Hoi Ann

Ze deed het echt goed, beter dan sommige hondjes die al meer lessen gehad hebben.

Hoi Anja

Ik ga er van blozen zeg.... :-[ Het gaat eigenlijk heel goed met Beau. Ze wordt eigenlijk elke dag liever, ze speelt ontzettend graag en geeft ook heel goed aan als ze naar buiten wilt. Ondertussen weegt ze tussen de 10,5 en 11 kg. En we genieten zo van haar.

Hoe is het met Doggy en Pukkie?

Mara

Anja

16 februari 2008, 19:38:57 #131 Last Edit: 16 februari 2008, 19:41:03 by Anja
Hoi Eugenie,

Je hoeft echt niet te blozen het is gewoon de waarheid.

Wow wat een mooi gewicht heeft ze zeg.

Met P&D gaat het goed hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik heb inderdaad gezien dat het goed gaat met Pukkie en Doggie, maar ik was helemaal vergeten hoe klein ze eigenlijk zijn  :-[. ALs je zo'n grote meid als Beau gewend bent....

Ik zal morgen eens foto's uitzoeken en plaatsen.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Zo, daar ben ik dan weer even. Heb vrouwtje even weggejaagd, zodat ik mooi even mijn verhaaltje mag vertellen.

Gisteren is vrouwtje naar mijn 'opa' en 'oma' geweest. Dus de fokkers van mijn mamma. Ik weeg ondertussen alweer 11,3 kg en ben weer een mooie meid. Vanavond heb ik weer puppycursus, maar gisteren lekker met mijn zusjes gespeeld, al vind ik een zusje iets minder lief dan het andere zusje.

Vrouwtje heeft ook nog foto's, maar die moet ze nog plaatsen. Maar dat komt nog, zegt ze, ze heeft het namelijk druk....

Ik ga gauw weer lekker slapen....

Beau

Anja

Hoi Beau en Eugenie,

Veel plezier vanavond bij de puppycursus.

Groetjes Anja