28 april 2024, 08:21:54

Minou mijn vorige papegaai

Gestart door Yvette, 27 december 2007, 03:20:00

« vorige - volgende »

Yvette

Omdat ik al heel erg veel over mijn vorige papegaai vertel toch maar even hier een dagboekje over haar

Ik had voordat ik Minou gekocht had eerst op een forum gekeken en gelezen voordat ik een papegaai ging kopen en ook in de vogelboeken en op het internet wat voor papegaai ik toen wilde hebben - ik was toen op een bonte boertje gevallen

En in juli 2005 heb ik toen mijn bonte boertje van 10 weken oud gekocht waar ik ook Joepie vandaan heb en ze was toen gelijk al tam en moest nog met de pap gevoerd worden maar al heel erg gauw wilde overgaan op de echte voeding















♥Debby♥

wat een schatje Yvette.. begrijp ik goed dat je Minou nu niet meer hebt? is ze overleden?


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...wat een lieverd was het he !!! Mooie kleuren had ie zeg !!!
Grtjs Ann



Yvette

Hoi Debby

Minou is inderdaad overleden door stress of was toen in shocktoestand geraakt nadat ze van haar stok is afgevallen en waarschijnlijk door het bodemrooster is gevallen en flink wond heeft opgelopen aan haar pootje

En ze was mijn allereerste vogel

Hoi Ann

Dank je wel voor je compliment

Lauwers

Hoi Yvette,

Ik was vandaag in de winkel waar ik mijn 2de valkje gekocht heb eens gaan rondkijken en daar was een tam bont boertje. Twas zo een schatje! van de winkeleigenaar mocht hij zelfs rondvliegen en bij mij komen. Ik was direct verkocht, maar heb niet direct plaats voor hem/haar. Wat voor een karakter hebben ze juist?

Groetjes,
Davina, Charlie en Blanche

Yvette

Wat ze ook heel erg in huis hebben dat clownsgedrag en die van mij was niet voor de hond bang maar dat was eerder het omgekeerde

Lauwers

Hoi Yvette,

Ik heb het Bonte Boertje sinds vrijdagnamiddag, en hij is een echt schatje met zotte speelkuren ;) Hij (of zij) noemt Bobo, simpelweg een afkorting voor Bont Boertje. Hij zit graag op de vinger, mijn hoofd is zijn toevluchtsoord, hij kan niet stoppen van kusjes te geven, en wordt zeer graag gekroeld :)

Hoe lang heb je Minou gehad??

Groetjes,
Davina, Charlie en Blanche (en hun eerste eitje) en Bobo


Yvette

Ik wens jou allereerst heel erg veel plezier met je hele lieve Bobo en van harte gelukswensen met je nieuwe aanwinst
En ze hebben inderdaad manier van spelen dat je denkt hoe komen ze erop om zo te doen

En ik heb Minou op bijna precies 2 jaar gehad ik heb haar gekocht op 16 juli 2005 en ze is op 15 juli 2007 overleden

Yvette

15 julli vorig jaar heb jij helaas mij verlaten en ik mis jou nog steeds
Maar nu is een ander vriendje in mijn leven gekomen die Joepie heet alleen is het toen een valkje geworden

Yvette

Maar ik mis jou nog steeds heel erg

Lauwers

net geen 2 jaar... wel vrij kort... en jammer dat ze zo uit het leven gestapt is...
Je hebt nu een ander lief vriendje :-) Veel plezier met Joepie ;-)

Groetjes,
Davina, Blanche, Charlie, Dusty en Bobo

Yvette

Hoi Davina

Dank je wel voor je medeleven