8 mei 2025, 21:49:31

Ringen van valkparkieten

Gestart door Inger m, 8 oktober 2003, 23:38:38

« vorige - volgende »

Karin

Hoi Inger,

Ik heb voor de ps variant gekozen omdat ze als ik op de website keek meer dingen organiseren, een jongere club ( nog vol enthousiasme ) zijn en er zijn ook diverse vogelparken bij aangesloten zijn, waar onder avifauna. En dat is niet zo ver bij me vandaan, dus als er interessante lezingen / bijeenkomsten zijn dan kan ik er naar toe. ps is trouwens niet de parkietensociteit ( heb ik me al 3 keer bij op willen geven, maar omdat provincie zuid holland opgeheven is wilde ik bij noord holland, maar ik kreeg helemaal geen reacties helaas ) maar psittacula solitaris, dat betekend parkietachtige neem ik aan  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Saskia

Vandaag heb ik het proefnummer van Euro-parrot in de bus gekregen.Ik heb ook nog heel veel opgezocht over de NBVV,maar ik word toch maar lid van PS Holland.Wel jammer dat ze geen kleurringen hebben,maar omdat het over parkieten en papegaaien gaat en het ook nog in m'n woonplaats is word ik toch liever van PS Holland lid dan van de NBVV.Morgen gaat de acceptgiro op de bus.

Inger m

Hoi Saskia,
Ik heb ook een proefnummer aangevraagd, dus die verwacht ik binnenkort. ik denk dat ik hier ook lid van wordt, bovendien is het ook bij mij in de buurt, want ik woon in Gouda.
Ga jij 31 okt naar de lezing van dr Feld? Lijkt mij wel interessant.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.