28 april 2024, 06:00:53

Bestaan er ook...?

Gestart door ziralioness, 15 oktober 2003, 20:20:07

« vorige - volgende »

ziralioness

Gepareld (normaal) split voor Lutino
of
Lutino split voor gepareld?

Alvast bedankt!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Sander

hello diane

Ik denk dat een valkparkiet bijna alle splitten kan dragen dus waarom niet gepareld of lutino?

groetjes
sander

ziralioness

Ai lastig, voor mij kan een lutino pop geen split zijn voor gepareld ofzoiets...  :-/

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Stijn dc

hello

nee, een popje kan nooit split zijn voor gepareld! een mannetje wel! maar ik heb begrepen dat je dat niet nodig hebt? :-/

SDC:D

Karin

Mannen kunnen split zijn voor zowel gepareld als lutino, popjes niet.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

Hmm tja ik heb al genoeg mannen...
Goed, een pop kan geen split voor gepareld zijn *vermoedde ik al*

Kunnen poppen óók geen split voor Lutino zijn?  :-/

Want als dat wél kan zoek ik gewoon een geparelde pop split Lutino... als dat niet kan... pech.  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Karin

Zoals ik in het vorige mailtje al schreef kunnen popjes geen split voor lutino zijn. Om precies te zijn kunnen popjes geen split zijn voor lutino, gepareld, cinnamon en yellowface. Welke mannen heb je momenteel waar je een popje bij zoekt ? Wat voor kleur hebben ze en weet je waar ze split voor zijn ? Dan kan ik kijken wat voor popje er leuk bij is voor je  ;D Overigens, als je een lutino mannetje bij een wildkleur popje zet krijg je wel lutino jongen, alleen zullen alleen de popjes lutino zijn. De mannetjes zijn wildkleur.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

Ik heb 2 wildkleur mannen (Nina en Ricky) en volgens mij is Kiko een witkop pop, maar het kan alsnog een man blijken te zijn. Dus dat is lastig...

Nina is split voor witkop en misschien ook split voor cinnamon,
Ricky's splitten zijn onbekend.
Kiko is (hóógstwaarschijnlijk, 99% zeker) split voor bont.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Karin

Enkele suggesties  ;D :

Nina x Kiko of een ander witmaskerpopje--> witmaskers en wildkleur

Kiko X bonte witmasker --> witmaskers en bonte witmaskers

Als kiko een pop is x lutino split witmasker --> mannen wildkleur en witmasker, popjes lutino en albino ( lutino witmasker )

Als kiko een pop is x lutino  witmasker ( albino ) --> mannen witmasker , poppen lutino witmasker
Als de albino man ook nog eens split voor bont is heb je nog kans op bonte witmasker  ;D Geld trouwens ook voor de combinatie  hier boven.

En dan Ricky... omdat zijn splitten onbekend zijn zou ik zeggen koop er gewoon een kleur bij die je zelf ontzettend leuk vind en leg je erbij neer dat er waarschijnlijk alleen wildkleurtjes uit komen. Als er toch een kleurtje bij zit is dat meegenomen  :D

Nou, je ziet, je kunt er nog hele leuke jongen uit krijgen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves