De Hoeksche Valkjes - Ik moet er mee stoppen

Gestart door Jacqueline, 11 december 2007, 21:09:19

« vorige - volgende »

Jacqueline

Hoi Manja,

Wij wonen inderdaad in de Hoeksche Waard. Wel net op het randje want we wonen tegen Dordrecht aan. Is voor ons de beste oplossing want mijn man komt oorspronkelijk uit Dordrecht en ik ben geboren en getogen in de Hoeksche Waard. Wel slim van jou om gelijk aan de Hoeksche Waard te denken.

Ik ben overigens wel al overal informatie aan het opvragen m.b.t. het reserveren van een valkje voor volgend voorjaar. En over het dode valkje van van de week, ik weet gewoon zeker dat het niet bij ons vandaan komt. Ze zat helemaal afgescheiden van de rest.

Groetjes
Jacqueline

ManjaV

Hoi Jacqueline,

Ja, alleen als 'echte' Hoeksche Waarder weet je namelijk dat 'Hoeksche' met 'ch' moet worden gespeld. ;) Vandaar dat ik er meteen aan dacht. Ik heb zelf jarenlang in Puttershoek gewoond en mijn ouders wonen daar nog steeds. Leuk om ook hier een Hoeksche Waarder tegen te komen. :D

Ik denk ook niet dat het valkje dat dood is gegaan, bij jullie ziek is geworden. Want ze ging vrijwel meteen dood toen ze bij jullie was toch? Nou, de incubatietijden voor diverse ziektes verschillen toch van drie tot tien dagen...dus 't kan niet anders of ze heeft ergens anders iets opgelopen, of het was toch de stress. Hoe dan ook, het is echt een vervelende gebeurtenis. Ik hoop voor jullie dat dit de laatste keer was.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Jaqueline,
Het verhaal van de schimmel infectie had ik inderdaad al gelezen in het boekje van Yvon :)
Wat vervelend dat je nieuwste aanwinst plotseling is overleden :( Je zult er wel van geschrokken zijn.
Ik sluit mij bij de vorige sprekers aan. Even wachten tot alles weer tot rust is gekomen en dan leuk opzoek naar nieuwe valkjes.
Ik ben nog steeds benieuwd naar de foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacqueline

Citaat van: ManjaV op 15 december 2007, 09:09:29
Hoi Jacqueline,

Ja, alleen als 'echte' Hoeksche Waarder weet je namelijk dat 'Hoeksche' met 'ch' moet worden gespeld. ;) Vandaar dat ik er meteen aan dacht. Ik heb zelf jarenlang in Puttershoek gewoond en mijn ouders wonen daar nog steeds. Leuk om ook hier een Hoeksche Waarder tegen te komen. :D

Ik denk ook niet dat het valkje dat dood is gegaan, bij jullie ziek is geworden. Want ze ging vrijwel meteen dood toen ze bij jullie was toch? Nou, de incubatietijden voor diverse ziektes verschillen toch van drie tot tien dagen...dus 't kan niet anders of ze heeft ergens anders iets opgelopen, of het was toch de stress. Hoe dan ook, het is echt een vervelende gebeurtenis. Ik hoop voor jullie dat dit de laatste keer was.

Groetjes,
Manja

Hoi Manja,

Het is inderdaad heel leuk dat je ook een ex-hoekschewaarder bent. En je komt waarschijnlijk nog regelmatig hier op het eiland. Ik zou er niet meer weg willen hoor. Ideaal om op te groeien voor kinderen. Ik heb nl. ook nog een zoon van 6 (bijna 7) en hier opgroeien lijkt mij leuker dan in een stad.

Ik wacht inderdaad maar tot volgend voorjaar maar ik ben wel al een beetje aan het rondkijken of ik ergens wat kan reserveren voor het volgend kweekseizoen omdat ik toch wel een bepaalde mutatie wil en dan zal ik moeten reserveren.

Groetjes
Jacqueline

Jacqueline

Foto's zullen waarschijnlijk morgen geplaatst worden als ik tijd heb. Ik wilde ze vanmiddag maken maar om 3 uur zat alles al in het nachthok. Dan wil ik geen stress meer veroorzaken en laat ik ze lekker zitten. Misschien als morgen het zonnetje schijnt kan ik leuke foto's maken. Ze zoeken nu nl. steeds het stukje in de voliere op waar de zon schijnt.

*Yvon

Hoi hoi

En hoe gaat het hier ??  :)
Ik zit al een week op foto's te wachten,maar nog steeds niks te zien.  ???  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jacqueline

Hoi Yvon,

Ik vond het veel te koud van de week en heb ook heel veel moeten werken afgelopen week. Ik werk nl. op een boekhouding en aan het eind van het jaar is er veel te doen. Ik ga echt nog foto's plaatsen maar wanneer weet ik nog niet.
Ik moet na de kerst nl. ook nog werken.

Anja

Hoi Jacqueline,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Mara

*Manon*

Hoi Jacqueline,

Heel fijne kerstdagen gewenst...

Groetjes Manon