De Hoeksche Valkjes - Ik moet er mee stoppen

Gestart door Jacqueline, 11 december 2007, 21:09:19

« vorige - volgende »

Jacqueline

Nog even geduld hoor. Moet nog even de was doen en dan komen ze. ;D ;D ;D ;D ;D

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jacqueline

Zitten jullie er allemaal klaar voor. Hier komen ze.

Yvon, speciaal voor jou wat close ups van Witney.

Let vooral op de foto's van de wildkleur. Deze hebben wij aangekocht als zijnde een popje maar deze krijgt een heel geel koppie en fluit als een gek en wij denken daarom ook dat het een mannetje is. Wat denken jullie.

Jacqueline

*Yvon

Hoi hoi

Komen er nog meer foto's ??  :P ;D
Ze staan er heel mooi op hoor.
Met welk programma verklein jij je foto's?
En zie ik het nou goed ??
Krijgt Witney steeds meer een bruinige waas over zich heen ?
Ik vond dat zo mooiiiii.  :-* :-*
Ik vind hget ook fijn dat alles nu weer normaal gaat met de birdies.
Jij wil de blokken zeker ook wel gaan ophangen?
Weet je ook al welke bij iwe gaat horen?

Zo te zien is deze dus een echt geel kopje aan het krijgen.
En dus een man.  :P

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Mooi mooi mooi mooi.

Deze vind ik geweldig.

Lijkt wel een engeltjesvogel :D :D ;) ;)

Je wildkleur lijkt me een man hoor. Zijn koppie wordt steeds geler en geler.

Groetjes Anja

Jacqueline

3 februari 2008, 21:16:50 #66 Last Edit: 3 februari 2008, 21:22:02 by Jacqueline
En dan nu de laatste serie. Ik ben gelijk genezen hoor. Ik maak niet meer zoveel foto's. Ik ben van plan om het nu bij te gaan houden en elke week een paar foto's te plaatsen.

Anja, ik zag pas na de foto's nemen dat deze foto zo geworden was. Er zat een vertraging op mn toestel en de roze bourke vloog dus door het beeld heen, ik moest ook gelijk aan een engeltje denken.

Yvon,

Ik ga zo nog even goed kijken naar de foto's van Witney. Waar zie jij die bruine waas. Als het in het nekje zit kan dat nog van de medicijnen zijn die wij tijdens de schimmelinfectie hebben gegeven.

Ik verklein mn foto's met paint.

Ik zou inderdaad willen dat het wat warmer werd dan kunnen we inderdaad de blokken gaan ophangen. Ze hebben hier in principe vrije keus maar ik wil de geelwang pop en split geelwang man waarschijnlijk apart gaan zetten. Zou een beetje zonde zijn als ik deze ook de vrije keus zou geven omdat ik toch geelwangen wil kweken mits ik een reservekoppel heb.

ik denk inderdaad dat nu mn twijfel wel weg is m.b.t. de wildkleur. Hoe lang duurt het voordat deze op kleur is. Hij is van juli 2007.

*Yvon

Hoi hoi

Voor foto's verkleinen kan je misschien ook even in deze topic kijken.
Staat een heel handig proggie in.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,26380.0.html

Je hebt je best gedaan hoor op de foto's.
Het is idd makkelijker als je wekelijks foto's komt plaatsen.  ;) :D
Ze staan er allemaal goed op,al is het soms wat wazig.
De bourkes blijf ik toch ook mooie vogies vinden.
Als je naar Witney d'r vleugelpennen kijkt,zie je dat die wat bruinig zijn.
Die waas bedoelde ik dus.

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Jacqueline

Yvon,

Ik ben zojuist nog even het nachthok in gegaan want ik kon het op de foto's niet goed zien maar inderdaad zijn de vleugelpennen wat beige. Misschien toch een cinnamon albino.

Mara

Hoi Jacqueline

Mooie foto's zeg!! Ik heb er van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi ...hele mooie en heel veel foto's waren dat ! Ik heb weer lekker genoten van je lieve mooie valkjes ! Grtjs Ann

Jacqueline

10 februari 2008, 21:59:34 #71 Last Edit: 10 februari 2008, 22:01:17 by Jacqueline
Dankjewel allemaal voor jullie complimenten.  ;D

Vandaag zijn we onverwacht naar het NOP in Veldhoven geweest. Wat we daar gezien hebben. Wat een mooie vogels.

Aankomende week dus geen foto's van de voliere maar van het NOP.

Ook krijgen we er weer een popje bij. Dit omdat we een mannenoverschot in de voliere hebben. De mutatie is een bont geparelde witmasker split zilver.Ik weet alleen nog niet wat we er tegenover gaan zetten, ik zat zelf te denken aan onze cinnamon witmasker man split bont opaline lutino. Volgens mij komen hier leuke jongen met leuke splits uit. Hier heb ik alvast 2 foto's van het popje. Als het goed is gaan we haar de 23e ophalen in Zwolle bij Angelique nadat we de beurs hebben bezocht. Ik wacht alleen nog even haar antwoord af of deze datum uitkomt.

♥Debby♥

Zo he, dat is een beauty zeg... heel erg mooi! gefeliciteerd!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Jacqueline

Wij vinden haar ook een beauty. We waren eigenlijk op zoek naar een gewone geparelde witmasker pop en dan komt dit om de hoek kijken. Eigenlijk een extraatje.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst !!  ;D
Mannenoverschot en dan ga je nog een man voor haar erbij halen ??  ::) ;D
Of bedoel je 1 van je eigen mannen ??
Wij gaan ook naar Zwolle !  ;D

Vandaag heb je goed kunnen genieten in het nop,het weer hadden jullie helemaal mee.  ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >