16 juni 2024, 02:24:27

Alweer nieuwe slagpennen verloren

Gestart door Peggy, 11 december 2007, 09:01:31

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi hoi,

Nu lagen er vanmorgen weer 4 grote en 1 kleine slagpen(nen) op de bodem vd kooi,alweer afkomstig vd rechtervleugel v Dirkje  >:( Nu zag zijn rechtervleugel er eindelijk weer mooi uit met mooie lange slagpennen en kon hij ook weer goed vliegen en nu zijn ze ALWEER eruit gevallen. De uiteinden vd slagpennen zijn voorzien van wat bloed met name het kleine slagpennetje.

Hoe kan dat toch steeds zo mis gaan ?  Kan ik er iets aan doen ?  want ik vind het zo vervelend.

alvast bedankt.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

ginny

Ik heb dat ook met mikey en heb gevraagd aan zijn fokker wat ik daaraan kan doen.
Hij heeft daarop geantwoord af en toe vit B toedienen
Ik ben daar nu juist mee begonnen en hopelijk helpt het.

Yvette

Of je kan even naar de DA gaan en kijken wat hij erop te zeggen heeft

Gerda

Hoi Peggy,

5 pennen ineens dat is wel veel!
Is Dirkje vannacht misschien ergens van geschrokken. Bij schrikrui vallen veel slagpennen tegelijkertijd uit!
Ik heb dat een keertje gehad met Grisha.Het is erg sneu!

Maar een troost, als het schrikrui is geweest, dan groeien ze binnen nu en 6 weken volledig terug!

Als je ze 's ochtends hebt gevonden, lijkt het er wel erg op.
Misschien 's nachts een extra lampje aanlaten!

Groetjes, Gerda

ginny

11 december 2007, 19:29:08 #4 Last Edit: 11 december 2007, 19:31:26 by ginny
Citaat van: Yvette op 11 december 2007, 18:42:21
Of je kan even naar de DA gaan en kijken wat hij erop te zeggen heeft

Heb ik dus gedaan,veren opgestuurd,bloed laten trekken;en een biopsie genomen,dit alles onder verdoving en  met veel problemen.
Na dus 2 maand kreeg ik te horen dat het lab alles is kwijtgeraakt en ik gratis alles mag erdoen. :censuur
Sorry hoor maar mijn vogel heeft meer nadelen ondervonden van die testen en ik weet nog niets.
Heb 3keer moeten gaan voor hetzelfde 1ste keereen poging om bloed te trekken;2 de keer on der verdoving en3 de keer om haakjes van de bioptsie te verwijderen.
Heb er eventjes genoeg van ???

Yvette

Dat is wel heel erg vreemd dat het lab de testen kwijt is geraakt
En ik begrijp je ook ergens je boosheid hierover

Dierenfreackske

Wel ....ik denk dat het lab je misschien niet al te seieux
neemt ofzo en daarom gewoon zeggen dat ze de resultaten kwijt zijn ? Dat kan toch niet ????Je hebt er toch ook moeten voor betalen he !!!Grtjs Ann



Anja

Hoi Peggy,

Net als Gerda denk ik dat het idd van het schrikken is geweest.

Een nachtlampje heb je volgens mij al aan 's nachts.
Verder kun je er volgens mij weinig aan doen.

Sterkte ermee.

Groetjes Anja

Peggy

dank je wel voor jullie reacties...mss is het dus schrikrui maar wat ik me dan wel afvraag is;  waarom steeds zijn rechtervleugel ? 

alvast bedankt voor t antwoorden hoor.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier