5 mei 2025, 15:14:08

legnood

Gestart door Marietje, 10 december 2007, 14:06:25

« vorige - volgende »

Yvette

Ik ben met Sanna eens dat je DA jou niet naar een VA heeft doorgestuurd

Kirsten

Ondanks de verdrietige situatie ben ik wel erg blij dat je actie ondernomen hebt en je gevoel dus gevolgd hebt.
Ik duim heel hard met de rest mee!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hoi Berkie,

er komt dus een hele spannende periode aan, ik zal voor jullie duimen!

Mara

Hoi Berkie

Heel veel sterkte met deze situatie!!! Ik hoop dat je valkje het gaat redden.

Mara

must

Birdie en ik zullen voor je duimen!
Birdie heeft ook 2,5 week legnood gehad, terwijl ik dacht dat ik een mannetjes parkiet had! Dat was dus heel erg schrikken. Birdie was toen nog geen jaar oud, en het was de moeite met haar eerste ei.
Ik ben in die tijd naar de vogelarts geweest bij Breda in de buurt. Dat was Dhr. Bastiaansen als ik het me goed herinner. Deze man is echt ook heel goed, en ik ben er ook altijd voor om naar een vogelarts te gaan. Ik ben ooit een keer bij een 'gewone' DA geweest, en die gaf me allemaal antibiotica voor longontsteking, terwijl er dus gewoon een ei vastzat. Zo zie je maar dat het echt een verschil maakt op leven of dood!

Birdie en ik zullen aan jullie denken de komende dagen, en ik hoop echt dat jou kleine vlieger het redt!

Liefs Linda en Birdie

Marietje

Lieve allemaal,