*Valkjes uit Alkmaar** 16 juni**lang geleden*

Gestart door kimmie, 1 december 2007, 21:33:48

« vorige - volgende »

Lin

Citaat van: Bonnie op 15 maart 2008, 08:53:07
Lachen hoor, het begint er toch hoe langer hoe meer op te lijken dat wanneer er meer dan 1 geslachtsgebonden mutatie op hetzelfde chromosoom hangt er heel veel kans is dat er tijdens de bevruchting eentje niet mee komt.

Maar van harte met je mooie geelwang! Extra bijzonder omdat er niet zo super veel geelwangen zonder cinnamon zijn :)


sluit ik me helemaal bij aan  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dierenfreackske

Hey ...wat zou dat mooi zijn , geelwang zonder cinnamon hihi ! Echt heel speciaal hoor ! Veel succes met je geelwangetje hoor , ik ben echt heel benieuwd hoe ie eruit gaat zien als hij zijn volledig verenpakje aan heeft , haha ! Heel mooi denk ik ! Grtjs Ann



kimmie

16 maart 2008, 18:50:48 #467 Last Edit: 16 maart 2008, 20:39:10 by kimmie
Hoi Allemaal,

Het is weer tijd voor een update dacht ik zo :D

"Arie" :

Hij is nog te reserveren...
Zit bijna helemaal in de veren, dus kan deze week uitvliegen...
Hij is morgen 4 weken oud, en een echte dondersteen...
Als hij bij me zit moet hij overal even aan knagen, aan mij shirt, aan mijn broek of aan mijn vinger :)
Vanaf volgende week zal ik is wat zaadjes gaan neerleggen, dan kan hij daar aan knabbelen ;)
Maar komt wel lekker een kroeltje en kusje halen...

Foto:




"Angel" :

Zij is gereserveerd ( door een vriendin van mijn moeder ;D )
Zij  gaat Stitch heten...
Verder zit ook zij bijna helemaal in de veren, en verwacht ook dat zij aankomende week zal uitvliegen...
Morgen is zij ook 4 weken oud...
Stitch (zoals ik haar nu moet noemen) is erg nieuwsgierig, en zat gister al op een vinger...
Maar ze laat zich lekker kroelen en knuffelen...

Foto:




"Alex" :

Hij is nog te reserveren...
Ook is hij morgen 4 weken oud, en zit ook bijna in de veren...
Verder zit Alex het liefst bij mensen, om lekker te kroelen en knuffelen...
Hij kan je ook de hele tijd aanstaren ::)

Foto:




"Adin" :

Hij/Zij is  gereserveerd...
Hij wordt dinsdag 4 weken, maar zit ook al bijna vol met veren...
Ze moet er nog wel wat meer dat de oudste 3 hier boven...
Ze kijkt meestal eerst de kat uit de boom, maar daarna is het een nieuwsgierig aagje ;D
Moet overal bij zitten, en doet haar oogjes dicht tijdens het kroelen...

Foto:




"Andy" :

Andy is al gereserveerd (door mezelf ;D)
Hij wordt woensdag pas 4 weken...
hij wordt heel mooi gepareld, dat begint zelfs in zijn kuifje...
Andy is de grote macho uit het nest...
Altijd maar blazen en wiegen, en ondertussen in slaap vallen als je aan het kroelen en knuffelen bent ;D

Foto:



Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Anke

Hoi Kim,
Wat een schatjes zijn het toch :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Hey Kim, heeft Andy toch oranje wangen gekregen?? lijkt op deze foto net zo en omdat je ook schrift dat ie gepareld wordt, niet gepareld geelwang..

Citaat van: kimmie op 16 maart 2008, 18:50:48

"Andy" :

Andy is al gereserveerd (door mezelf ;D)
Hij wordt woensdag pas 4 weken...
hij wordt heel mooi gepareld, dat begint zelfs in zijn kuifje...
Andy is de grote macho uit het nest...
Altijd maar blazen en wiegen, en ondertussen in slaap vallen als je aan het kroelen en knuffelen bent ;D

Foto:



Groetjes Kim



Sally

Hallo Kim

Leuke update's met leuke foto's erbij.
Het zijn echt schatjes, en wat groeien ze toch zo snel!
de tijd vliegt toch voorbij he...

Groetjes Sally

kimmie

Hoi Anke,

Ze zijn erg lief, maar beginnen nu ookal streken uit te halen hoor ;D ;D

Hoi Bonnie,

Zijn wangen zijn nog steeds geel, dat komt door het licht...
Buiten was het erg donker door de regen, en ik heb rode luxaflex...

Ik ben zo onder de indruk van zijn pareltjes, want die komen zelfs op zijn kuif, dat ik vergeten ben om er geelwang achter te zetten ::)

Hoi Sally,

Ze groeien erg hard...
Ze zijn al bijna 4 weken, ik herinner me als de dag van gister dat ik net 3 kleine donsjes vond ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


mariejj

Hoi Kim,

wat een super update weer!  ;D
Vooral Andy vind ik leuk! hij kijkt ook al zo ondeugend!   :D Leuk he geparelde vind ik ook zo mooi  :P

Achja verliefd worden op een valkje,, het begint bij mij ook te kriebelen als ik naar het donsje/stekelvarkentje hier kijk ;D
pfoe ik kan de pennetjes er wel uit kijken  ;)

groetjes marie

Rianne

Kim... het is al maart :)

Verder: leuke foto's!!!!!! :D

♥Debby♥

Hahaha.. jij zag het ook al Rianne.. ik dacht al.. flashback ipv update.. hihi...

Ze zijn schitterend Kim.. leuk dat je Andy zelf gaat houden.. 't is ook een schitterend beestje.. heel mooi!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat een mooie foto's heb je geplaatst !
Wat leuk dat Andy bij je blijft ! Ik heb heerlijk genoten van die overheerlijke donsjes foto's ! Grtjs Ann



Inge88

Wat zijn ze groot zeg en veel veertjes al! Niet normaal hoe snel het gaat  :-X Geniet er nog maar van! En door wie is Adin gereserveerd??
Ben benieuwd naar de volgende foto sessie!

kimmie

Citaat van: mariejj op 16 maart 2008, 20:55:43
Hoi Kim,

wat een super update weer!  ;D
Vooral Andy vind ik leuk! hij kijkt ook al zo ondeugend!   :D Leuk he geparelde vind ik ook zo mooi  :P

Achja verliefd worden op een valkje,, het begint bij mij ook te kriebelen als ik naar het donsje/stekelvarkentje hier kijk ;D
pfoe ik kan de pennetjes er wel uit kijken  ;)

groetjes marie



Hij kijkt niet alleen maar ondeugend dat is hij ook :D

Nog een paar dagen, en dan heb je ook een leuk punkertje

Citaat van: Rianne op 16 maart 2008, 21:58:22
Kim... het is al maart :)

Verder: leuke foto's!!!!!! :D


Oh ja tuurlijk ;D ;D
Zal het even snel veranderen...

Dank je wel :)

Citaat van: Debbeltje op 16 maart 2008, 22:11:39
Hahaha.. jij zag het ook al Rianne.. ik dacht al.. flashback ipv update.. hihi...

Ze zijn schitterend Kim.. leuk dat je Andy zelf gaat houden.. 't is ook een schitterend beestje.. heel mooi!!


Hahaha... was me nog niet eens opgevallen...

Dank je wel :)
Ik heb er wel heel veel om moeten zeuren, maar uiteindelijk is mijn moeder zelf ook verliefd geworden op de kleintjes ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 16 maart 2008, 22:17:47
Hoi hoi ....wat een mooie foto's heb je geplaatst !
Wat leuk dat Andy bij je blijft ! Ik heb heerlijk genoten van die overheerlijke donsjes foto's ! Grtjs Ann


Hoi Ann,

Dank je wel :D
Het zijn nu geen donsjes meer, het lijken al echte valkjes met hier en daar nog een paar stekels...

Citaat van: Inge... op 16 maart 2008, 22:19:04
Wat zijn ze groot zeg en veel veertjes al! Niet normaal hoe snel het gaat  :-X Geniet er nog maar van! En door wie is Adin gereserveerd??
Ben benieuwd naar de volgende foto sessie!


Hoi Inge,

Het gaat echt super snel...
In 4 weken tijd van donsje naar een valkje...
De oudste 3 zitten bijna helemaal vol met veren, de andere 2 zijn nog steeds stekelvarkens te noemen ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Kaatje

16 maart 2008, 23:28:03 #478 Last Edit: 16 maart 2008, 23:29:41 by Kaatje
Hoi Kim ...

Wat een heerlijke snuitjes hebben de kleintjes om te zien zeg, ... het blijft me verbazen en als ik het zie ben ik in één klap weer helemaal in love !! Maar zoals ik al eerder zei ... ik zit echt vol, ... ik kan Paco, Vicky, Nienah en Xena allemaal hun persoonlijke aandacht geven en Xena wordt dan ook echt met de dag aanhankelijker,... vicky was dit al en paco natuurlijk al helemaal  ;D

Dit vind ik persoonlijk ook prettiger, natuurlijk vind ik veel valkjes super gaaf, maar ik wil ook met al mijn valkjes apart en per dag minimaal een half uur kunnen kroelen en bezig zijn en dat gaat nu gewoon elke dag goed  :D :D

Het is zo heerlijk om stuk voor stuk met ze bezig te zijn en te kunnen zien wat voor verschillende karaktertjes ze hebben, ... en toch als ik het zie, dan blijft het kriebelen dus daarom geniet ik intens van alle baby foto's hier om het forum en kan ik in de maand april dus extra genieten van de fotowedstrijd  :D :D

Je geelwang is echt een dotje, maar de andere hebben ook allemaal iets ontzettend liefs, het zijn voor mij allemaal dotjes hoor !!

Balen dat je voor de derde keer gezakt bent  :(  Ik weet nog heel goed hoe spannend het was, ook al is dat bijna 18 jaar geleden ! Nu is patrick aan het lessen en gaat binnenkort voor zijn bijzondere verrichtingen, als hij daarvoor slaagt dan hoeft hij dit tijdens zijn andere examen niet meer te doen en dat scheelt dan ook weer !!

En dan met je brommer, ... gedver, ... wat kan je dan van die baaldagen hebben hè... gelukkig zie je al die heerlijke snuitjes als je thuis komt en kan je het een beetje achter je laten en de volgende keer als je opgaat dan slaag je gewoon  ;) ;)

Geef de kleintjes maar een dikke knuffel ... hopelijk kan ik het ook nog ooit eens in het echt doen  :D

Groetjes, Karin


Roxy

Citaat van: Inge... op 16 maart 2008, 22:19:04
Wat zijn ze groot zeg en veel veertjes al! Niet normaal hoe snel het gaat  :-X Geniet er nog maar van! En door wie is Adin gereserveerd??
Ben benieuwd naar de volgende foto sessie!


Hoi Inge,
Adin is door mij gereserveerd. Ik ben ook zeer benieuwd naar de volgende foto sessie. Ik vind het super leuk dat ik hem/haar zo kan volgen.