3 mei 2025, 12:05:48

Uitslag van patholoog bekend

Gestart door Jacqueline, 26 november 2007, 20:57:58

« vorige - volgende »

Jacqueline

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van de patholoog nadat bij ons vorige week 2 valkjes waren overleden. Helaas is er vandaag nog 1 overleden. De uitslag was dat er erg veel gist in zn darmen zat en dat is dus waarschijnlijk de doodsoorzaak. Morgen of woensdag moet ik nieuwe medicijnen ophalen (fungizone) want die waren helaas niet op voorraad en deze nieuwe medicijnen moeten we gaan geven naast de AB. Ook moet ik appelazijn in het drinkwater gaan doen. Gelukkig is het dus niet een of ander virus en waarschijnlijk is het ontstaan door het geven van bedorven of oud voer. De DA had het dus over de Mega bacterie. Heeft er misschien nog iemand tips over hoe de appelazijn te doseren.

♥Debby♥

jemig jacq, weer een valkje overleden.. wat naar..

ik hoop maar dat die nieuwe medicijnen nog op tijd zijn voor je andere valkje..

Er is trouwens een item over appelazijn.. volgens mij stond dat bij andere vragen.. zal eens mee zoeken voor je..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Jacqueline

Dankjewel Debbeltje voor je reactie. Ik ga morgen gelijk even op onderzoek uit waar ik appelazijn kan kopen. Kan ik daar alvast mee beginnen omdat de medicijnen er nog niet zijn. Die zijn er wss woensdag pas.

Sanna

Hoi Jacqueline,

Let je er wel op dat je appelciderazijn neemt, niet gewoon appelazijn? Volgend topic gaat er trouwens nog verder op in, ook waarom je appelciderazijn moet gebruiken:

Megabacterie/appelciderazijn

Deze appelciderazijn kun je in vrijwel elke reformzaak krijgen, en volgens mij ook bij de Albert Heyn.

Groetjes, Sanna

caro

Hoi Jacqueline,

Wat naar allemaal. De appelciderazijn haal ik bij de Albert Heyn.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi Jacqueline

Wat een naar bericht zeg.....

En inderdaad, je moet appelciderazijn hebben en niet appelazijn. AH verkoopt het, daar haal ik het tenminste altijd.

Mara