Kan het stemgeluid van een valkje veranderen???

Gestart door Lauwers, 26 november 2007, 22:58:49

« vorige - volgende »

Lauwers

Het is mss een rare vraag he, maar ik merk dat bij mijne Charlie (leeftijd onbekend, ik schat een maand of 6-7) zijn stem wat veranderd... er zit meer trilling in zijn stem nu.
Is dit een normale iets??? niet dat ik er bezorgd over ben, helemaal niet, maar het is iets dat ik me afvraag.

Wat ik ook gemerkt heb: hij floot zo leuk en nu ons popje zich laat horen (en ze kan fel roepen, daarom heeft de vorige eigenares haar ook weggedaan), begint hij te roepen zoals haar... dat is wel minder leuk  >:(

Groetjes,
Davina

Rianne

Valkparkieten nemen deuntjes en geschreeuw van elkaar over. Charlie komt er waarschijnlijk achter wat hij allemaal kan met zijn stem, probeer hem wat leuke deuntjes te leren en misschien wordt het meeschreeuwen wat minder. :)

Lauwers

Hoi Rianne,

dat proberen we al een tijdje, maar mss waren de deuntjes die we probeerden toen wat te moeilijk.

we zullen blijven proberen :)

dank je voor het antwoord.

Groetjes,
Davina

Rianne

Het bouwvakkersfluitje *fiet fieuw* kunnen ze allemaal leren :) Ook het AANVALLUH trompetje is niet zo moeilijk. :)

Lauwers

dat bouwvakkersfluitje kan hij al heeeeel goed, dat kon hij al in 2 weken ;)

dat floot hij eerst altijd naar ons blanche maar nu is ie stil he.

Groetjes,
Davina

Sanna

Probeer ook eens: papegaaitje-leef-je-nog (het deuntje dan hè?) ;)

Lauwers

hehehe,

had ik nog niet aan gedacht :)
mss wel ja, ik zing geregeld mee met de muziek, maar ik denk dat ik niet goed kan zingen :p
Ik zoek ook dikwijls iets, maar toch ist vrij moeilijk om iets makkelijks te vinden, dank je voor de tip :)

Groetjes,
Davina