Within Temptation 24-11-07 Beursgebouw Eindhoven

Gestart door Dafrinja, 26 november 2007, 12:11:07

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi hoi!

Ik zet hier even een link naar mn albumpje met fototjes van het concert van Within Temptation van afgelopen zaterdag. De fototjes zijn niet allemaal even mooi, maar ja. De show was echt super!!!
Maar er waren voor ons toch wat dompertjes.
Het was natuurlijk errrrggg lang staan, we stonden om iets voor half 5 al buiten, en om half 6 gingen de deuren open.
Dat was dus al een uur.
2 uur later begon pas het 1e voorprogramma. Half 8 dus.
Om 9 uur begon WT en het was echt super. Tot 10 uur. Toen zag ik ik ineens mn schoonzusje lijkwit wegtrekken en voor ik t wist, lag ze uitgestrekt op de vloer. Flauwgevallen dus.
Haar vriend en mijn man en nog een man die erbij stond hebben haar heel gauw naar de kant gebracht. We stonden namelijk nogal vooraan.
Maar dat ging zo snel dat ik niet wist waar ze waren en ze waren ook zo weg. Dus ik bleef maar staan waar ik stond.
Ondertussen was ik natuurlijk hartstikke ongerust en ik kon dus niet echt meer van t concert genieten. Kwam 10 minuutjes later Gydo (mijn man) weer terug, en hij was boos omdat ik niet gelijk was meegegaan. Daar was ik best wel verbaast en verdrietig over, want ik had me juist heel erg zorgen gemaakt.
Een paar minuten daarna voelde ik ineens iets opzetten, en ik draaide me om naar Gydo en toen zag ik niets meer. Helemaal zwart. Ik was dus ook flauw gevallen.
Ik kon mn benen nog iets bewegen kort daarna en samen zijn we door de menigte naar achteren gegaan en vervolgens ook naar de zijkant waar mijn schoonzusje en haar vriend ook stonden. Mn schoonzusje was inmiddels alweer helemaal opgeknapt.
Het lange staan (van half 5 tot 10 uur) de warmte, en bijna niets drinken heeft ons waarschijnlijk opgebroken..
Dus hebben we helaas maar de helft van t concert van echt dichtbij kunnen zien. Ik heb ook geen fototjes meer gemaakt toen ik aan de zijkant stond. Daar had ik even geen zin meer in.

Hier dan de link.

fototjes WT Eindhoven 24-11-07

Groetjes!!!

Dafrinja

Rianne

Hoi Dafrinja,

ik zal de foto's straks bekijken :) Ik heb het ook meegemaakt, flauwvallen tijdens een concert. Half juni gingen we naar Metallica in het Gelredome. Het was een snikhete dag en de optredens begonnen 's middags al. Eerst stonden we buiten in de volle zon en eenmaal binnen was het ook erg warm. Er waren wel 3 voorprogramma's, die inclusief ombouwen en zo 3 kwartier duurden. Dus 3 x 3 kwartier naar bandjes kijken die je niet eens leuk vind :-\ Daarna nog een half uur ombouwen voor Metallica en toen begon het eindelijk. Halverwege het concert voelde ik me ook niet goed worden. Ik zei tegen mijn vrienden (Lin van het forum was ook mee trouwens :)) dat ik naar de EHBO ging en dat hun moesten blijven staan waar ze stonden. Van mij hoefden ze niet mee, we stonden vrij ver vooraan en ik wilde het niet verpesten voor ze.
Dus ik onderweg naar de zijkant van het podium, naar de EHBO. Maar het werd eerder zwart voor mijn ogen dan ik verwachtte, dus aan de rand van een moshpit ging ik door mijn hurken zitten. De pit werd direct gestopt en een man, die ons eerder die avond onwijs irriteerde, heeft me geholpen naar de beveiliging die achter ons vak liep. Eenmaal over het hek viel ik flauw en werd ik wakker van de onwijze pijn in mijn oksels, waar ik werd vastgehouden en meegedragen. Ik hoorde de muziek weer en wist even niet waar ik was. Toen drong het tot me door en was ik vastbesloten snel weer terug te gaan. Bij de EHBO werd ik afgekoeld met een plantenspuit en een spons over mijn gezicht. Ik heb wat gedronken en vroeg of ik weer weg kon. Ze raadden me af om weer terug naar voren te gaan waar we stonden, maar ik zei dat mijn vrienden daar stonden en dat ik terug ging. Dat was op mijn eigen risico zeiden ze.
Eenmaal terug ging het wel weer goed maar voelde een andere vriend en ook Lin zich even een moment niet goed worden.
Ook te warm, en te weinig gedronken. Dat gebeurd me geen tweede keer.

Rianne

Je stond echt ver vooraan zeg. :) Ik heb ook eens foto's gemaakt bij een Metallica concert, maar dat doe ik niet meer. Je bent meer met foto's maken bezig dan dat je van het concert kunt genieten.

Valerie

Leuke foto's Dafrinja! Woauw!!

Ver vooraan? Ik staa meestal vlak tegen het podium aan (eerste rij).  ;D Zeker bij WT en Megadeth.  ;D

Wat een toestand allemaal zeg. Flauwvallen door te weinig vocht. Je kan beter iemand een keer wat te drinken laten halen. Wij zorgen altijd dat wel wat gedronken hebben.



Rianne

Dat is de ellende bij die voetbal stadions. Je moet eerst een kaart kopen, een pasje met geld erop. Deze zijn 10 euro per stuk en iets te drinken kost 3 euro. Er blijft dus altijd geld op staan en wat je te drinken krijgt zit in slappe kartonnen bekers. Niet erg handig met meenemen of als iemand je aan stoot. Je eigen drinken meenemen van buiten mag niet.