Within Temptation 013 22-11-2007

Gestart door Valerie, 23 november 2007, 11:49:35

« vorige - volgende »

Valerie

Gisteravond ben ik samen met Han naar een try out van WT geweest in de 013. SUPER gaaf concert! Helemaal af! Het was wel een uitgeklede show (Sharon niet in een lange jurk).
Ze speelden 3 nummers volledig akkoestisch, waaronder Restless. PRACHTIG!! Ik heb echt genoten.
Er was 1 nummer waar Sharon de toon niet kreeg. Frozen, de lage stukjes zong ze vals. Maar ze kreeg ook het geluid niet geregeld, want ze hoorde zichzelf niet? Daardoor kon ze de lage stukjes niet aan. Was wel grappig.  ;D
Ik heb helaas geen foto's, want de belichting was niet goed voor foto's en m'n 1 GB kaartje stond helemaal vol met 3 filmpjes.  :P



Rianne


Dafrinja

Heeeey Valerie!!

Fijn dat het toch nog leuk was. Ze speelden dus ook Restless, speelden ze ook nog andere, wat oudere nummers?? Ik ga morgen naar WT in het Beursgebouw in Eindhoven. Ik verwacht er toch wel wat van.
Ik heb er ook al erg veel zin in.
Ik hoop dat ik wel wat plaatjes kan schieten, dan zal ik ze hierop zetten. Is dat goed? Anders open ik wel een nieuw topic.

Groetjes!!!!!!!!!!

Dafrinja

Mara

Hoi Valerie

Filmpjes, filmpjes.

Mara

Valerie

Dafrinja,

Foto's!!!!!  ;D ;D ;D
Ik ben jaloers op je. Ik heb gehoord dat het beursgebouw concert SUPER was.

Rianne en Mara: de filmpjes zijn +- 500 MB. Ze lopen telkens vast op m'n PC, dus krijg ze niet verkleind.  :-X



Rianne

Eh ja, dat duurt ook wel een tijdje voor je ze kan bekijken, al zouden ze online staan ;D