4 mei 2025, 23:50:45

Rhody de Rose Kaketoe!

Gestart door Rianne, 21 november 2007, 10:27:02

« vorige - volgende »

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Er zat een baby witkuif kaketoe in zo'n kooi, de andere vogels zaten in grotere kooien maar dan wel met 2 of 3, dus ook niet echt ideaal.

Ja Lin, te klein, dat zag je gister toch wel? Zelfs mijn valkjes hebben grotere kooien ;)

♥Debby♥

Wat een geweldige filmpjes.. zeg!!

Champie (Sjampie)

Diaro/Diara

Zaïra

Kiera

Kaena  (betekend deugniet)

Kenzo

Rowan  (Iers voor "little red one")

ik weet niet of je het iets vind hoor.. 

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Wat een lekker kinderstemmetje heeft hij/zij.  ;D
Zo te zien is het een echte lieverd.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Ohhhh wat een lief stemmetje, maar ze zijn alle drie zo schattig, alleen jammer dat die "dikke" zo lichtelijk "verpest" is door de eigenaar, mss maar goed dat ie terug is en hopelijk een betere eigenaar krijgt zodat ie weer  vertrouwen krijgt  :)

Ze waren nl alle drie eender en je kon van alles met ze doen, echt bijten was er niet bij  :) Ik ben blij dat er dan 2 al een goed baasje hebben  :D

Alleen de foto's kan ik niet zien Rian, wil je ze mailen op mijn geone e-mail ???

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sanna

Heerlijke flmpjes hoor, het is echt een lekker ding ;D. En ze kunnen zo heerlijk duidelijk praten hè? Succes dan maar met de zoektocht naar de kooi. Je gaat vast heel veel plezier van hem (of haar) hebben.

Groetjes, Sanna

Lin

Citaat van: Rianne op 23 november 2007, 18:29:42
Er zat een baby witkuif kaketoe in zo'n kooi, de andere vogels zaten in grotere kooien maar dan wel met 2 of 3, dus ook niet echt ideaal.

Ja Lin, te klein, dat zag je gister toch wel? Zelfs mijn valkjes hebben grotere kooien ;)
Citaat van: Caroline op 23 november 2007, 18:04:46
Geweldig!!  :-* :-*

En inderdaad, als hij in de winkel in die kooi zat .... is best wel zielig, vind hem persoonlijk ook veel te klein.

Oh zie het al las verkeerd ik dacht dat het om de kaketoe ging  :-X

Rianne

Hoi Debby,

bedankt voor het meedenken! Dat hij DOEI roept is inderdaad erg grappig, zelfs als we niet weggaan roept hij het wel eens ;D

Het is zeker een lieverd Yvon maar moet nog zo veel leren wat wel en niet mag. :)

Hey Wilma,

echt bijten doet hij niet, soms wel erg hard maar niet tot bloedens toe. Als hij zo hard bijt is het meteen uit met de pret en gaat hij z'n kooi in ZONDER in de kooi gekroeld te worden. Als hij braaf is geweest en weer terug moet, aai ik hem namelijk altijd zodat hij de kooi niet alleen maar als straf gaat zien.
Zeker zonde van het angstige roseetje, hopelijk vind die een geduldig baasje die hem/haar daar van af helpt.
Ik zal je de foto's nog wel mailen. :)

Hoi Sanna,

eigenlijk hebben rose's niet zozeer aanleg om te praten zoals bijv een grijze roodstaart. Maar het is zeker leuk ;D Zal mij benieuwen of hij er nog wat bij leert. :)

Haha nee hij is zeker niet klein Lin, zelfs iets te groot (zwaar). ;) Maar hij loopt al regelmatig over de vloer, hopelijk helpt het. :)

Wilma1

Een resolute "mamma"  ;D daar leren ze het beste van  :P

En ik hoop ook dat het "dikkertje" en goed huis gaat krijgen, want alle 3 zijn het hele lieve vogels  :-* en ik ken ze vanaf 8 weken  :D maar helaas verpest de mens vaak zoveel, door een vogel verkeerd te benaderen  :-\

En de naam ??? Heb je die inmiddels .. IK "ga" nog steeds voor Rody of Rhody ......  ;)

Ik zie je foto wel op mijn e-mail...
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat een geweldige kaketoe, wat een schatje zeg! Ik word er zelf helemaal verliefd op! Wat een prachtige vogel!
Ik begrijp dat hij al bij jou is? Echt hele leuke filmpjes!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hoi Manja,

sinds afgelopen dinsdag woont hij hier. :)

Wilma, goed dat je het zegt, was het al weer vergeten ::)

Rianne

Zoals jullie in de titel kunnen lezen is het toch Rhody geworden :D

Lin

Citaat van: Lin op 23 november 2007, 12:12:51
Ik vind de naam Coral ook mooi die opgenoemd is. Verder dacht ik nog aan: Rhody en Jara betekend ook rose (van roos).

Mee eens met de naam!

bobbie

Mooie naam voor een mooie kaketoe 8)