3 mei 2025, 00:21:07

Rhody de Rose Kaketoe!

Gestart door Rianne, 21 november 2007, 10:27:02

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Rian,
Ik ben nu ff "de draad kwijt"  ::) maar heb je nu die uit Zaandam ??? En was dze knorrepot (net een poes ;D) wij bij ons hadden dan de loge ??? Die andere dikkerd was teruggebracht toch ???

In ieder geval gaaf dat je er één hebt  :D een echte Zaankanter in huis  :P SANDY ???  ;D :D

Ik hoor nog van je, had je net een IM gestuurd voor ik dit las  ;)
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Coco en Chantal

Hallo Rianne

Wat een beauty zeg  :D, mijn dochter Lincey is ook helemaal verliefd op de rose kaketoe.

Ik heb zelf een witkuif kaketoe .Het zijn prachtige papegaaien. Ze kunnen zo lief zijn en ook zo ontzettend ondeugend ;D.

Heel veel plezier met je kaketoe en succes met een mooie naam verzinnen.

Mijn witkuifje heet Kiaro en is een hele stoere vent ;D.
Groetjes Chantal en de valkjes

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sanna

Bello

Ohhhhhhhhhhhh

Rianne,

Wat mooi en wat lief!!

Eh wat denk je van Willem? of wil je de vogel een aparte buitenlandse naam geven.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Rianne

Hallo allemaal,

een sloper is het zeker. ;) Hij moet dus leren dat hij niet alles mag slopen wat hij tegenkomt. In de kooi heeft hij zich al uitgeleefd op een speeltje, dat mag. Vanmorgen gaf ik een vierde deel appel, als hij daar 3 stukjes van opgegeten heeft, is het veel ;D De rest is in de waterbak beland, aan stukjes.
Hij lacht soms ook met je mee, dan roept hij HA HA HA, waardoor ik ook weer moet lachen ;D

De knorrepot was inderdaad de loge Wilma, die dikkerd was dus wrs teruggebracht. Nu is mijn rose OOK zo'n dikkerd, daar wordt aan gewerkt, lekker in beweging! ;) Deze kwam idd uit het andere filiaal.

Kiaro vind ik een goed voorbeeld van een leuke naam. Maar die van Chantal heet al zo, dus zoek ik iets anders in die richting :)

Straks even stofzuigen beneden, ben benieuwd hoe hij daarop reageert. ???

Lin

Ik was gisteren bij Rianne.  ;D
Wat een schatje is ie! Ik heb ook vier filmpjes gemaakt die mail ik zo naar Rianne. Dan kunnen jullie hem/haar doei horen zeggen.

Ik vind de naam Coral ook mooi die opgenoemd is. Verder dacht ik nog aan: Rhody en Jara betekend ook rose (van roos).

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Wat geweldig zeg.. een kaketoe!  ;D Mag ik vragen waarom je eigenlijk gekozen hebt voor een kaketoe van 1,5/2 jaar en niet voor een hele jonge? Ik moet het filmpje nog bekijken, maar mijn verbinding is erg sloom dus moet even geduld hebben  :P

*Yvon

Hoi hoi

Misschien staat hier tussen iets van een mooie naam?

http://allenamen.nl/betekenis_voornamen/index.html

Ben erg nieuwsgierig naar de filmpjes.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Citaat van: Inge... op 23 november 2007, 12:34:43
Ik moet het filmpje nog bekijken, maar mijn verbinding is erg sloom dus moet even geduld hebben  :P

Mis ik wat?? Welk filmpje??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Citaat van: Inge... op 23 november 2007, 12:34:43
Wat geweldig zeg.. een kaketoe! ;D Mag ik vragen waarom je eigenlijk gekozen hebt voor een kaketoe van 1,5/2 jaar en niet voor een hele jonge? Ik moet het filmpje nog bekijken, maar mijn verbinding is erg sloom dus moet even geduld hebben :P

Filmpjes van Lin worden nu geupload. :)
Het is niet van tevoren al besloten dat ik een oudere vogel wilde hebben. Deze kwam op mijn pad en ik vond m leuk ;D Bovendien is hij gewend aan mensen en kan hij ook nog praten. :)

Hoi Yvon,

bedankt voor de link, ik zal eens kijken! :D

De filmpjes zijn inmiddels geupload:

www.hobbykwekerijsephora.nl/S4200002.AVI
www.hobbykwekerijsephora.nl/S4200007.AVI
www.hobbykwekerijsephora.nl/S4200015.AVI
www.hobbykwekerijsephora.nl/S4200017.AVI

Gerda

Hoi Rianne,

Mooi!!! Wat geweldig!!

Leuke namen vind ik: Dante, Amigo en Gaucho (spreek uit kautsjo maar niet een harde K, maar een "ge")

Doei!!!

Rianne

Gaucho vind ik ook wel grappig, zal m op de lijst zetten. Rhody vind ik ook wel leuk. :)

Nog even wat commentaar op de beelden, hij zit inderdaad in een te kleine kooi. Dit is een vervoerskooi en daar zal ik m later ook voor gaan gebruiken. Ben hard op zoek naar een grotere kooi die ook bij ons in de kamer past.

Caroline

Geweldig!!  :-* :-*

En inderdaad, als hij in de winkel in die kooi zat .... is best wel zielig, vind hem persoonlijk ook veel te klein.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.