-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Kimm

he wat vervelend dat het met bonito nog niet gaat zeg.
ik hoop dat je het gauw onder controle krijgt bij hem.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

Ik wil niet te vroeg juichen maar... Bonito heeft vanavond zonder dwang 10ml gegeten :)

Dierenfreackske

Whaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuw , wat goed vzn Bonito !
SUPER MEISS !! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Vandaag 2 x 9ml onder heel erg aandringen...

Wat ie nu gelukkig wel doet is zelf drinken, hij maakte namelijk een uitgedroogde indruk twee dagen geleden en dat is over. De DA dacht kalkgebrek maar dat lijkt me stug, dat geef ik al sinds ik ze binnen gehaald heb bij, juist omdat ze zo klein zijn.

Dus daar ga ik braaf mee door, maar nu in de vorm van oesteovit van de DA. Daar zitten ook vitaminen e.d. in.

•=Bonnie=•

Bonito gaat nog steeds moeizaam. Wel woog hij vanmorgen 70 gram, en dat is wel erg positief want drie dagen geleden woog hij er nog maar 64 :-/

1x per dag heeft hij reuze honger en bedelt hij met Chica en Gordito mee. Maar de overige drie keer (ik voer hem dus vier maal per dag) gaat het hapje voor hapje. Gelukkig niet meer onder dwang, maar wel zonder bedel geluiden en zonder dat hij de spuit pakt.  :-[

Door hem eten Chica en Gordito ook nog 3 x daags pap, alleen de voeding van 15:00 laat ik ze maar roepen. Ze moeten toch ook zelf leren eten  ;)

irma

Hoi Bonnie,

Wat vervelend dat je toch een hoop werk aan Bonito hebt, maar ik begrijp dat je dit valkje ook een gezond leven gunt.
sterkte ermee.

groetjes,
Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 20 november 2008, 22:13:55
Hoi Bonnie,

Wat vervelend dat je toch een hoop werk aan Bonito hebt, maar ik begrijp dat je dit valkje ook een gezond leven gunt.
sterkte ermee.

groetjes,
Irma

Ze zijn nu alle drie 7 weken... Bonito krijgt nog 4x daags pap... Dat klopt natuurlijk voor geen meter. Maar goed, hij is erg levendig en zijn ogen staan helder, dus ik ga gewoon door. Op hoop van zegen.

Anke

Hoi Bonnie,
Je hebt weer een zorgenkindje zie ik :-\
Dat hij lekker levendig is, is in iedergeval een goed teken.
Met jouw superzorg komt Bonito er wel, dat weet ik zeker!
Succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Succes!!!

Ik duim voor lieve mooie Bonito.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ow , wat lees ik nu van Bonito , ik hoop dat  ie er gauw bovenop komt hoor ! Ik weet zeker van wel , met jouw goede zorgen lukt het zeker wel ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 22 november 2008, 10:07:53
Hoi Bonnie,
Je hebt weer een zorgenkindje zie ik :-\
Dat hij lekker levendig is, is in iedergeval een goed teken.
Met jouw superzorg komt Bonito er wel, dat weet ik zeker!
Succes!!
Groetjes Anke

Het gaat nog steeds waardeloos, als ik niet 4x per dag voer valt hij af  :-\

Ik had al met Manon afgesproken dat Bonito niet aar haar zou gaan omdat hij niet geschikt is voor de kweek mocht hij het al redden. Dus besloot Manon om Gordito te laten testen... Helaas bleek vandaag dat Gordito een popje is... :/

Gordito wordt dus Gordita en is dus nog te reserveren, zij is  bijna helemaal zelfstandig, eet alleen nog voor de sier wat mee.

Ook Chika is nog te reserveren, waarschijnlijk een popje maar dat zou volgens vererving ook nog een man kunnen zijn.

Bonito is nog lang niet beter, hij blijft hier tot ik zeker weet dat hij het zelf kan of tot hij het opgeeft :(

Caroline

S h i t, wat balen .... dat klinkt heel erg niet positief.  :-\

Balen, balen, balen!!

Sterkte en voor kleine Bonito heel veel beterschap.  :-*

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Nou dat klinkt niet echt hoopvol voor Bonito.  :-\
Het is wel een vechtertje,anders was die niet zover gekomen.
Laten we hopen dat hij het nog lang niet opgeeft en gewoon groot en sterk gaat worden !!  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Bonnie,
Hoe is het nu met Bonito?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

De toestand blijft onveranderd, soms is hij heel slecht en denk ik, okay, that's it, we gaan NU naar de dierenarts voor het inslapen, en op dat moment gaat ie ineens weer bedelen bij het eten...

Met 4x voeren op een dag hou ik hem op 70gram., voer ik minder of krijg ik er niet genoeg in valt hij onmiddellijk af. Hij heeft geen virussen of wormen en de AB heeft niets veranderd, ergens in zijn lijfje zit iets wat niet lekker werkt. Ik denk dat het zijn niertjes zijn omdat hij voor een valkje erg veel drinkt.

Terwijl ik dit schrijf loopt Gordita hem aan de staart te trekken, tuttebel  :D  Zij is zo mooi en leuk geworden, enorme kuif, 96 gram en super aanhankelijk. Chica is wat kleiner, slechts 80 gram maar die is nog steeds aan het groeien. Bonito heeft gewoon de zwaarste klap gehad.

Ik moet nodig weer even foto's van ze maken, maar omdat Bonito er zo slecht uit ziet is dat niet zo leuk dus stel ik het steeds uit.  :-\
Hij blijft in elk geval hier, als ie het al haalt om zelfstandig te kunnen eten denk ik niet dat hij erg oud wordt, er klopt gewoon iets niet.

Ik vrees trouwens dat ik een eigen kweek bleekmasker over heb... had een man moeten zijn maar ik denk dat het een popje is. Dan hou ik haar dus niet zelf want ik wil er niet nog een man bij halen, ik zit gewoon vol.

Dus als er iemand belangstelling heeft voor een bleekmasker popje split witmasker bont, laat maar horen. Ze blijft trouwens wel de winter over hier, dus het zou niet voor nu al zijn.