-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

25 oktober 2008, 16:04:28 #1230 Last Edit: 25 oktober 2008, 16:07:11 by -•=Bonnie=•-
Vanmorgen heb ik de drie jongen van Pim & Roos naar binnen gehaald. De jongste twee kregen een steeds grotere achterstand op de oudste omdat ze nu eenmaal minder snel verteren als ze hun energie in warm blijven moeten steken.

Nu zitten ze al een paar uurtjes onder de warmtelamp in mijn kantoor en daar genieten ze verschrikkelijk van :)

Deze drie worden helemaal handtam uiteraard en zijn alle drie nog te reserveren. Ze mogen weg als ze zelfstandig eten :)

Verder heb ik ook nog een handtamme albino pop, zij is als laatste over gebleven en doordat ze nu steeds bij mij is is ze al lekker tam geworden. Zij is split bont en ook nog te reserveren. Zelfstandig dus mag direct mee naar huis :)

En dan heb ik nog een vreselijk mooie zelfstandige cinnamon bonte man split opaline en kans split geelwang. Het is een jong van Jelle (getekend) en Beauty (clear pied). Je neemt zo'n jong natuurlijk niet om de kans split maar om wat hij is, zit die split geelwang er dan, is dat een mooi kado, en daar is de prijs ook naar ;)

Ohwja, dan is er nog 1 jong dat vanaf dit weekend weg mag. Een wildkleur man split opaline lutino bronzefallow.

Anke

Hoi Bonnie,
Alweer papvalkjes ::)
Het zijn schatjes om te zien.
Succes maar weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 25 oktober 2008, 16:27:03
Hoi Bonnie,
Alweer papvalkjes ::)
Het zijn schatjes om te zien.
Succes maar weer!!
Groetjes Anke

Hoi Anke,
Ja zo al met al was het heel wat gepap dit jaar. Maar dit zat er al in natuurlijk zo laat en dan gewoon buiten in een blok. Gelukkig heb ik de komende weken geen afspraken die de hele dag duren dus past het wel in het schema.

Het voordeel is dat de hogedrukspuit nu door de vluchten is geweest en dat de buitenboel dus vast helemaal schoon en fris is ;) Nu nog nieuwe schommels vlechten en het kan er weer een jaar tegen.  :D

*Esther*

Leuk foto's!
En hierna weer rust. :D

Quapo plukt Ino >:(  Hij is er net na hun nest mee begonnen. Als dat zo blijft weet ik nog niet of hij blijven mag.  :-\
Terwijl hij zo mooi bont is, wel jammer dus.

Heb jij je koppels voor volgend seizoen al bedacht?

gr Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 25 oktober 2008, 17:56:30
Leuk foto's!
En hierna weer rust. :D

Quapo plukt Ino >:(  Hij is er net na hun nest mee begonnen. Als dat zo blijft weet ik nog niet of hij blijven mag.  :-\
Terwijl hij zo mooi bont is, wel jammer dus.

Heb jij je koppels voor volgend seizoen al bedacht?

gr Esther

Wat??? wat een etter, waar komt dat ineens vandaan, ziet ie een ander popje meer zitten?

Ik heb de koppels voor volgend jaar wel bedacht maar twee koppels mogen zichzelf bedenken, dus ik weet het nog niet exact Er komt in elk geval niets meer bij. Ik heb nog 1 koppel dat weg mag en 1 pop en als alles klaar is hou ik ook nog een pop over. Waarschijnlijk wordt dat Robijn, de cinnamon-opaline bonte witmasker want haar man Robin wil ik kijken of die de albino pop of de lutino bleekmasker pop wil...

Misschien dat ik mijn eigen kweek bleekmasker split lutino man toch nog weg doe. Maar dat zie ik wel nadat alles gekozen heeft. Ik zal binnenkort even een overzicht van de wintervlucht indeling en dus koppelmogelijkheden geven :)

Volgend jaar worden het echter hoofdzakelijk bestaande koppels die ik dit jaar al had, maar 2 nieuwe :) ZALIG

Anke

Hoi Bonnie,
Ik ben  benieuwd welke koppels het zullen gaan worden  dan :)
Wel lekker dat het maar twee nieuwe koppels zijn.
Dan hoef je volgend seizoen misschien wat minder te pappen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 25 oktober 2008, 18:35:27
Hoi Bonnie,
Ik ben  benieuwd welke koppels het zullen gaan worden  dan :)
Wel lekker dat het maar twee nieuwe koppels zijn.
Dan hoef je volgend seizoen misschien wat minder te pappen ;)
Groetjes Anke

Misschien wordt het zelfs maar 1 nieuw koppel... als mijn eigen kweek bleekmasker man voor de nieuwe lutino bleekmasker pop kiest.

Hij en zij plus die albino pop zijn eigenlijk de enigen die nieuw zijn. De rest blijft gelijk aan wat het was, dus dat kan je gewoon op mijn site zien, ik heb verder niets aangehouden of bijgekocht en er gaat 1 koppel weg, Bauke & Suprise :)

•=Bonnie=•

Ik heb ze net de eerste pap gevoerd. Ik wou namelijk perse dat al het voer van de ouders uit de kropjes was, er zaten erg grote zaadjes in. Het verschil tussen jong 1 ten opzichte tot jong 2 en 3 is heel erg groot terwijl het maar 2 en 4 dagen zijn.

Ze hebben gegeten als kleine bootwerkertjes en liggen nu tevreden onder de lamp te piepen en te poetsen. Ik ben verliefd op nr 2... jemig wat is die leuk, een bijna perfect getekende ook nog...  Nr 1 is ook heel erg mooi, ik denk dat het een man is, zo weinig parels, en nr3 heeft veel bont en veel parels. Maar 2 en 3 zitten nog behoorlijk in de pennen, over een paar dagen is er vast meer te zien :)

•=Bonnie=•

De papkindertjes doen het geweldig :)

De kleinsten wogen gisteren nog geen 50 gram en net na de voeding van 5ml. zat de middelste op 60 en de jongste op 58 :)

De oudste woog gisteren ruim 70 gram en net na de voeding zat hij op 84.

Ze zijn actief en vrolijk en vooral de kleinstjes zie je opbloeien, de oudste had het bij zijn ouders ook wel gered maar dan was ie alleen geweest en dat was dan waarschijnlijk ook voor hem weer te koud.

Ik zou even drie leuke unisex namen voor de kleintjes, ideetjes?

Rianne

Ze zien er mooi uit! :D En in namen ben ik heel slecht, heb hier nog steeds een valk zitten zonder naam. ;)

♥Debby♥

kwik, kwek en kwak?? hihi...

Fijn dat de pappers het zo goed doen.. en mooie foto's heb je geplaatst!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

•=Bonnie=•

@ Debby en Rianne: Ik heb nog steeds geen namen, ik noem ze nu 1tje, 2tje en 3tje... lol.

Ze gaan erg goed, vanavond zal ik foto's plaatsen.

♥Debby♥

Elfentaal, telwoorden

1= Mine

2= Atta

3= Nelde

Potver, Dikkie & Noggesantoe  ;)

Bits, Bytes en Pixels

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Bonnie,

Is het al foto tijd???

Ben je er al uit welke namen je ze gaat geven....?
Ik heb er al leuke voorbij zien komen... zijn toch tijdelijke namen??

Groetjes Manon