-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Mooie lutino !!

Hopelijk klikt het met je bleekmasker ventje.

De laatste lutino's die ik kocht waren ook zo smerig.
Zoals je al zei, een schone kooi en badwater doen wonderen. :D

•=Bonnie=•


Anke

Hoi Bonnie,
Wat een prachtig popje heb je gekocht!!!
Ik heb genoten van je foto's.
De jongen zijn  weer om te  :-* :-* :-*
Verliefd worden mag ik niet meer, maar zwijmelen wel ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , gefeliciteerd met je mooie popje hoor ! Heel mooi is ze , nu misschien nog wat in de rui he , maar wacht als ze weer alles terug heeft , het is echt een beauty ! Super meid ! Veel geluk alvast met haar ! Grtjs Ann ;D



*Yvon

Hoi hoi

Even een beetje late reaktie op de laatst geplaatste foto's.  :D

** KWIJLLLLLLLLLLL **   :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Hoi Bonnie,

Prachtig valkje joh je nieuwe aanwinst  ;D ;D
Maar ook je jongen zijn prachtig... die mooie kleine witmasker man.....  :D :D :D zo lief ;D

Rob S

He Bonnie,

Ze is echt heel mooi ;D! En erg raar trouwens dat je bontjes nog niet weg zijn, ze zijn zo mooi een ook nog eens kanssplit geelwang.

kenay86

hey bonnie,

ik had je foto's wel al gezien, maar had nog niet gereageerd zag ik :-[ shame on me :-[
hele mooie foto's en je nieuwe valkje is echt super mooi! en natuurlijk mijn kleine ventje ben stiekum helemaal trots op hem ;)

ik heb je trouwens een pm gestuurd ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 23 september 2008, 12:47:23
Hoi Bonnie,
Wat een prachtig popje heb je gekocht!!!
Ik heb genoten van je foto's.
De jongen zijn  weer om te  :-* :-* :-*
Verliefd worden mag ik niet meer, maar zwijmelen wel ;D
Groetjes Anke


Ja mooi is ze he :D Ik ben er super blij mee. Hopelijk klikt het met mijn EK bleekmasker mannetje.  :)

Citaat van: Dierenfreackske op 23 september 2008, 17:08:42
Hoi Bonnie , gefeliciteerd met je mooie popje hoor ! Heel mooi is ze , nu misschien nog wat in de rui he , maar wacht als ze weer alles terug heeft , het is echt een beauty ! Super meid ! Veel geluk alvast met haar ! Grtjs Ann ;D


Ze is niet in de rui hoor, ze is alleen vies en wat beschadigd door de reis. :)

Citaat van: *Yvon op 24 september 2008, 11:21:28
Hoi hoi

Even een beetje late reaktie op de laatst geplaatste foto's.  :D

** KWIJLLLLLLLLLLL **   :-* ;D

Groetjes Yvon



[/color][/font][/size]

Hahaha  ;D
Citaat van: *Manon* op 24 september 2008, 18:30:08
Hoi Bonnie,

Prachtig valkje joh je nieuwe aanwinst  ;D ;D
Maar ook je jongen zijn prachtig... die mooie kleine witmasker man.....  :D :D :D zo lief ;D


Ja er zitten weer hele leuke jongen tussen. Waarschijnlijk de laatsten van dit jaar tenzij de eitjes van Pim & Roos bevrucht blijken en daar nog wat uit komt, Het wordt al best koud.


Citaat van: Rob S op 24 september 2008, 18:46:58
He Bonnie,

Ze is echt heel mooi ;D! En erg raar trouwens dat je bontjes nog niet weg zijn, ze zijn zo mooi een ook nog eens kanssplit geelwang.

Het seizoen is een beetje over he, maar het grootste deel van de jongen zit nog in het blok en staat op punt uit te vliegen dus er is nog tijd. :)


Citaat van: kenay86 op 24 september 2008, 19:21:08
hey bonnie,

ik had je foto's wel al gezien, maar had nog niet gereageerd zag ik :-[ shame on me :-[
hele mooie foto's en je nieuwe valkje is echt super mooi! en natuurlijk mijn kleine ventje ben stiekum helemaal trots op hem ;)

ik heb je trouwens een pm gestuurd ;)


Ik heb het gelezen :)

•=Bonnie=•

26 september 2008, 18:56:05 #1209 Last Edit: 27 september 2008, 10:50:52 by -•=Bonnie=•-
*schop*

•=Bonnie=•

27 september 2008, 10:52:08 #1210 Last Edit: 27 september 2008, 22:24:31 by -•=Bonnie=•-


Ik heb nog enkele valkjes te reserveren  :)



Cinnamon bonte man kanssplit geelwang. nog te reserveren
____________________________________________________



Bonte man split cinnamon-opaline witmasker kans split geelwang. nog te reserveren
_____________________________________________________



Bonte man split cinnamon-opaline witmasker kans split geelwang. nog te reserveren
______________________________________________________


Witmasker man split cinnamon, lutino en bont. nog te reserveren
______________________________________________________


Wildkleur man split lutino bronzefallow, opaline en kans split bont.  nog te reserveren
______________________________________________________



Bauke en Suprise, bewezen kweekkoppel, zeer goede broedzorg en geen plukkers. Man split cinnamon-opaline-lutino (lacewing) en kans split bont pop split witmasker bont.  nog te reserveren
________________________________________________________

Prijzen van de valkjes staan op mijn site.



http://www.webborn.nl/de_grijze_parel/html/kweekvalk.html

Ali en Mark

Hi Bonnie,

Ken je me nog? Ik heb 1 valkje van jou, die ik ook naar jou vernoemd heb ;) Mooie valkjes heb je weer! Ik heb alleen niets meer nodig, want ik heb er inmiddels 4, 2 mannetjes en 2 popjes, dus het is wel weer even genoeg. Met (mijn) Bonnie gaat het heel goed. Wel wat probleempjes gehad, omdat ze moeite heeft met eieren leggen, maar we zijn er nu maar even mee gestopt en kijken volgend jaar wel weer hoe het gaat, misschien was ze gewoon nog iets te jong... Even voor de leuk, een foto'tje van Bonnie:



Groetjes, Ali

Rob S

Hoe gaat het hier Bonnie, erg druk? Al wat valkjes verkocht?

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst.
Ze is echt prachtig.

Daar zul je vast hele mooie jongen van krijgen.

Groetjesssss

mila

hoi bonnie

wilde even zeggen dat je lutino popje erg mooi is.
met de getekende bonte man gaat het super heb hem bij geelwang popje gezet en kroelen mekaar al lekker.
hopen dat ze volgend jaar een mooi nestje krijgen.
ik heb ook nog een koppel op 2 jongen zitten en nog een koppel op 4 eieren die een van deze dagen uit moeten komen.
hopen dat het niet heel koud wordt anders moet ik ze te vroeg naar binnen halen.
nog complimenten voor je website met foto's echt geweldig.

groetjes
mila