-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Esther*

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , ik kwam even een fijne zondag wensen !Grtjs Ann

mariejj

Wat doe jij om kwart voor 3 snachts nog online  :o ;D

•=Bonnie=•

18 augustus 2008, 03:01:10 #1098 Last Edit: 18 augustus 2008, 03:15:28 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: mariejj op 18 augustus 2008, 02:45:10
Wat doe jij om kwart voor 3 snachts nog online  :o ;D

Dat kan ik ook aan jou vragen  ;)

Kom net terug van een enerverend dagje en onderweg naar huis gebeurden er allemaal rare dingen... ben zo wakker als een konijn nu dus dat wordt wel een uur of 05:00 vrees ik... Goddank ben ik eigen baas  :P

@ de rest: Foto's komen wel weer, ik heb er even geen tijd voor nu, wel voor het maken maar niet voor het nawerk, klantjes gaan voor...

Met de kneusjes gaat het goed, de lutino slaapt op stok tussen de bleekmasker en zijn witmasker broer. Het bontje baart me nog zorgen, haar voetjes blijven knuistjes  :-\

Bij Blanco en Baukje is 1 ei onbevrucht, 1 ei afgestorven met een gat er in het jong was nog niet klaar, er zat een albino in. Er ligt een witmasker mannetje van een dag of 4 wat super goed te eten krijgt en wordt verdedigt door pitbulls Blanco & Baukje waardoor ik niet meer in het blok durf te kijken. Ze hebben nog twee eitjes, ik wil niet riskeren dat ze die stuk trappen omdat ze mij aanvallen. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik kijk voorlopig maar even niet meer.

Mork en Mindy2 hebben ondertussen 4 eitjes en zijn aan het broeden.

Extreme en Extran zijn eindelijk gestopt met hun nestel gedoe. De 5 eitjes die ze gelegd hebben had ik bewaard en liggen onder Romeo en Julia die er gewoon op gingen zitten toen ik ze hun blok terug gaf  ;D  Zal mij benieuwen of dat nog wat wordt, nee heb ik, ja kan ik krijgen. Met hun drie jongen gaat het super.

Robin zit weer naar Robijn te fluiten maar ik vermoed dat zij er wel klaar mee is voor dit jaar.

Jelle en Beauty mogen absoluut geen 2e ronde, Beauty is echt aan rust toe. Ze verzorgen hun jongen grandioos en ze zijn beide uitgevlogen en zijn nog te reserveren. Het zijn cinnamon (zwaar) bonte mannen waarvan 1 vrijwel getekend (anderen noemen dat gewoon getekend) kans split geelwang.

•=Bonnie=•

19 augustus 2008, 17:38:25 #1099 Last Edit: 19 augustus 2008, 17:40:31 by -•=Bonnie=•-

Ga ik net weer eens "kneusjes" voeren... zit het bontje op stok!!!!!!!!!  :o :o

Sinds twee dagen hoef ik alleen de 2e spuit er nog onder dwang in te drukken, ik wil dat ze wat sneller aankomen nog maar ja, ze willen zelf eten dus die pap wordt normaal gezien dan minder. Vanmorgen liep het bontje nog op knuistjes, maar nu kan ze op stok zitten met gespreide tenen!

Het lijkt er op dat we het ergste gehad hebben en de dames er toch bovenop komen  :D

De eitjes bij Blanco en Baukje zijn allemaal uit, Blanco kwam het blok uit toen ik de bak voer uit mijn handen liet vallen dus ik kon even kijken. Twee witmasker mannen en een albino popje  ::) ::) ::)

Anke

Hoi Bonnie,
Allemaal goed nieuws hier :)
Fijn dat de "kneusjes" er weer bovenop komen.
Dat heb je weer goed gedaan meid!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Fijn dat het met je kneusjes de goede kant op gaat.

Wel balen dat bij Blanco en Baukje alleen witte donsjes liggen. :-\
Hebben ze wel een mooi nestje om te oefenen.

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Wat een goed nieuws .... gefeliciteerd!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi , ik kwam even kijken , ik hoop dat alles goed
gaat met de donsjes allemaal ! Grtjs Ann

Kimm

hoi bonnie,

super hoor dat het goed gaat met de donsjes!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Esther*

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 19 augustus 2008, 18:16:13
Hoi Bonnie,
Groetjes Anke

Nou ik kan niet wachten tot ze zelfstandig zijn, ik loop al vanaf april met papklodders in mijn haar en ben er helemaal klaar mee ;)

Citaat van: ♪ Marlies op 19 augustus 2008, 18:53:39
Hoi Bonnie, ;D

Fijn dat het met je kneusjes de goede kant op gaat.

Wel balen dat bij Blanco en Baukje alleen witte donsjes liggen. :-\
Hebben ze wel een mooi nestje om te oefenen.

Groetjes Marlies ;)

Ja, er was 1 onbevrucht eitje, en 1 eitje met een gat erin, daar zat ook een albino pop in, dus allemaal wit. DUH! Maar belangrijker is dat ze het fantastisch don tot nu toe en ik zie het inderdaad als een oefennestje. Wie weet, volgende x 100% bleekmaskers haha  ;D

Anke

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 19 augustus 2008, 20:56:35
Citaat van: Anke op 19 augustus 2008, 18:16:13
Hoi Bonnie,
Groetjes Anke

Nou ik kan niet wachten tot ze zelfstandig zijn, ik loop al vanaf april met papklodders in mijn haar en ben er helemaal klaar mee ;)

je gaat het straks nog missen ;D ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

He Bonnie,

Fijn dat het wat beter gaat met de jongen, en super dat het bontje alweer op stok zit ;D Hopelijk gaat het lutinootje gauw volgen, en komt het helemaal goed met haar pootjes.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 19 augustus 2008, 22:15:33
He Bonnie,

Fijn dat het wat beter gaat met de jongen, en super dat het bontje alweer op stok zit ;D Hopelijk gaat het lutinootje gauw volgen, en komt het helemaal goed met haar pootjes.

De lutino zit al een week op stok :) Zij heeft geen last gehad van krampvoetjes, ze wou alleen niet eten en was toen ik haar naar binnen haalde te zwak om te klimmen. Zij is er veel beter aan toe dan het bontje.

Morgen zal ik weer eens foto's maken :)