-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  7 augustus 2008, 19:15:40
En? Heb je al uitslag?

Eh, van de DNA test ;)

Nou jaaaaaa wat toevallig, ik mail je net hun mail door!  ;D

Rianne

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Wat ís dat mou toch met jullie, kwekers. Eerst willen jullie dat de koppels eieren gaan leggen, die moeten dan ook nog bebroed worden en als er dan eindelijk flink gebroed wórdt, zetten jullie een chagerijnige smile bij het gezicht. Ineens wordt het te veel van het goede en moeten de koppels hun 'knopje' maar weer omschakelen en stoppen? Laat ze lekker hun gang gaan........ ;D  ;D  ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Hermien op  7 augustus 2008, 23:50:47
Wat ís dat mou toch met jullie, kwekers. Eerst willen jullie dat de koppels eieren gaan leggen, die moeten dan ook nog bebroed worden en als er dan eindelijk flink gebroed wórdt, zetten jullie een chagerijnige smile bij het gezicht. Ineens wordt het te veel van het goede en moeten de koppels hun 'knopje' maar weer omschakelen en stoppen? Laat ze lekker hun gang gaan........ ;D  ;D  ;D

Ten eerste broedt de pop waar ik het over heb niet, dat is nu net het probleem. Hierdoor heeft ze met haar amper 1 jaar ondertussen al 24 !!! eieren gelegd. Als je dat maar zijn gang laat gaan is je pop dood!

??? misschien even nadenken voor je, in mijn dagboek, iedereen over 1 kam komt scheren.  ::)

•=Bonnie=•

8 augustus 2008, 11:34:37 #1025 Last Edit: 8 augustus 2008, 12:04:13 by -•=Bonnie=•-

Nou de verlossing is er hoor :)

Jong 3 krijgt zoals ik al dacht gewoon oranje wangetjes, dus het blijft bij 1 getekende geelwang. Mij hoor je echter niet klagen, en ik heb een aantal mensen voor niet geelwangen op mijn lijstje staan dus die zijn blij :)

Na het weekend zal ik foto's maken, dan zijn de ukken van Pim en Roos wat ouder. Het is geen gezicht die kleine pluisjes tussen die twee stekelvarkens  ;D

De twee zwaar cinnamon bonte mannen van Jelle en Beauty zijn prachtig, mooi geel, mooi vol, de eerste is vandaag uitgevlogen.

Vandaag over een week zou het eerste ei van Blanco en Baukje zo ongeveer uit moeten kunnen komen  :D

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ....jaaaaaa....spannend zeg !   Veel succes hoor ....ik hoop zo voor je dat er een lutino bleekmaskerpop voor je bij zit en dat alles goed verloopt dan he , grtjs Ann

*Esther*

Q&I hebben vandaag een witmaskertje gekregen. :D

Damien

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  8 augustus 2008, 11:27:47
Ten eerste broedt de pop waar ik het over heb niet, dat is nu net het probleem. Hierdoor heeft ze met haar amper 1 jaar ondertussen al 24 !!! eieren gelegd. Als je dat maar zijn gang laat gaan is je pop dood!

Ik had iets gelezen ergens over een hormonale behandeling die ervoor zorgt dat de popjes stoppen met leggen..
24 eitjes is krankzinnig.

Misschien wat laat, maar gefeliciteerd met je getekende geelwang!
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Dierenfreackske

Hoi gefeliciteerd met het getekende geelwangetje hoor ! Heel veel geluk er mee ! Grtjs Ann

Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  8 augustus 2008, 11:34:37

Na het weekend zal ik foto's maken, dan zijn de ukken van Pim en Roos wat ouder. Het is geen gezicht die kleine pluisjes tussen die twee stekelvarkens  ;D

Het is bijna "na het weekend"  :D

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig.  ::) :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ik ben ook helemáááál niet benieuwd hoe mijn bontje er uitziet ;)

*Manon*

En ik ook niet hoe mijn lutinootje eruit ziet  ;)
Ik denk ......  ::) Geel!!!

Caroline

Denk ik ook Manon .... met oranje wangetjes.  :P ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Het lijkt wel of we aan het wachten zijn op foto's  :P ;D