-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

19 juli 2008, 01:59:47 #930 Last Edit: 19 juli 2008, 02:04:15 by -•=Bonnie=•-
De jongen van Romeo en Julia

Bauke en zijn lutino dochter.

Cinnamon opaline lutino popje split witmasker. Nog te reserveren.

Blanco en Baukje

Jongen Jelle en Beauty + Extran en Extreme

Eitjes van Pim en Roos.

De papkinderen van Romeo en Julia

Schatje :)

Cairo :)

De bleekmasker van Robin en Robijn

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat een mooie foto's ook weer , dat is nou echt een bleekmasker jong he ! Mooi hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Bonnie,
Als ik je valkjes vandaag niet in het echie kan komen bekijken, dan geniet ik maar volop van je foto's.
Het zijn weer beauty's de grote en kleine valkjes.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

He Bonnie,

Mooie valkjes hoor, en wat ziet Baukje er prachtig uit zo met dat vlekkerige cinnamon. En trouwens, je albino man is wel heel erg fors. Prachtige vogel!

♪ Marlies

Wow, ik herkende Baukje bijna niet. Apart hoor al die vlekken. :D

•=Bonnie=•

20 juli 2008, 13:45:43 #936 Last Edit: 20 juli 2008, 13:48:16 by -•=Bonnie=•-
@Anke, Ann en Manon:   ;D

Citaat van: Rob S op 19 juli 2008, 11:56:52
He Bonnie,

Mooie valkjes hoor, en wat ziet Baukje er prachtig uit zo met dat vlekkerige cinnamon. En trouwens, je albino man is wel heel erg fors. Prachtige vogel!

Je de albino is mooi van formaat maar hij zit vooral onwijs mooi in de veren en heeft een hele stoere houding  :) Perfect voor Baukje want die schiet op die punten een beetje te kort. Dat maakt ze met haar kleur en prachtige kuif trouwens wel weer goed :)

Citaat van: ♪ Marlies op 19 juli 2008, 15:19:50
Wow, ik herkende Baukje bijna niet. Apart hoor al die vlekken. :D

Apart gezicht he? Ik vind het heel mooi, Bingo is een cinnamon geelwang en heeft die zonnevlekken veeeeeeeeel minder dan zij. Net was Nicole hier om haar valkje en die was er ook weg van :)

Het 2e jong van Extran en Extreme is er ook, morgen verwacht ik een 3e. Hopelijk kani k dit wel onder zijn eigen ouders leggen, jong twee ligt bij Jelle en Beauty maar scheelt 10 dagen met hun eigen oudste  ::)

Als ik jong 3 van Extran en Extreme onder hun zelf kan leggen en ze accepteren het leg ik jong 2 er ook bij, dan is het een stuk beter in verhouding en kunnen ze elkaar warm houden. (de eitjes liggen in de broedmachine vanwege het rare broedgedrag van het koppel maar de zorg voor de jongen is wel goed)

Quendi

Wauw, jou bleekmasker jong is ook zo mooi! Alleen helaas beetje geplukt... Leuk die gele kuif :P. Dat heeft de mijne niet. Die is echt wildkleur. (als het een man is, split voor lutino, en zowiezo split voor pale fallow). Hou je hem zelf en doe je een DNA test??

Ik ga een DNA test doen om dan een partner voor hem/haar te kunnen vinden.

Groetjes Sietske

•=Bonnie=•

20 juli 2008, 16:22:14 #938 Last Edit: 20 juli 2008, 17:04:51 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Quendi op 20 juli 2008, 15:27:48
Wauw, jou bleekmasker jong is ook zo mooi! Alleen helaas beetje geplukt... Leuk die gele kuif :P.

Hou je hem zelf en doe je een DNA test??

Een beetje geplukt??? *lach* hij was nog net niet helemaal panklaar zal je bedoelen  :P  Maar de veren komen al snel terug dus tegen dat ie zelfstandig is zie je er niets meer van.

Ik laat niet testen, het is een man. Of het moet een reversed crossover zijn maar dat denk ik niet  :)

Hij is split cinnamon-opaline / lutino / bont / witmasker, meer splits kreeg ik er niet in  ;D

Ik hou hem zelf, in elk geval voorlopig.

Als ik mazzel heb kan ik lutino bleekmasker popjes kweken uit Blanco (albino man) en Baukje (cinnamon bont bleekmasker pop). Die paren nu dagelijks.

Dat wordt dan een lutino bleekmasker split bont / witmasker popje dus samen een erg leuk toverbal koppel op bleekmasker basis waar ook nog eens bleekmasker DF uit kan rollen ;D ;D

Maar goed, laat ik de huid van de beer niet verkopen voordat ie geschoten is. Eerst maar zien dat er jongen komen van Blanco en Baukje en dat er een lutino bleekmaskertje bij zit.

Rianne

Leuk ding, die bont opaline van Romeo en Julia. :) Testen die hap ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 20 juli 2008, 17:07:32
Leuk ding, die bont opaline van Romeo en Julia. :) Testen die hap ;)

Okay, waar?

gendika.nl
vogelgeslachtsbepaling.nl
adc-holland.com

Hij/zij moet nog wel wat meer veertjes krijgen maar dat weet je wel :)

Tjerk

Hey Bonnie,

Als ik het goed zie op de laatste foto van je Bleekmasker jong zie ik daar een Bonte pen zitten wat dus inhoud dat hij geen Wildkleur Bleekmasker is maar een Wildkleur Bont Bleekmasker. Wel een aparte kuif trouwens :p...

BTW Dreams heeft afgelopen week ook het leven gegeven, dus zullen we Cocktail nu toch ergens anders aan moeten koppelen.

Groeten Tjerk

irma

Hoi Bonnie,

Heeel veel mooie foto's van je valkjes. ;D
Je bleekmasker jong heeft echt een mega kuif maar dat heeft hij niet van een vreemde geloof ik. :o
...en wat Marlies al zei wat is Baukje mooi en heel apart dat gewolkte. ;)

groetjes Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

20 juli 2008, 19:41:47 #943 Last Edit: 20 juli 2008, 20:08:13 by -•=Bonnie=•-
De bleekmasker is niet bont Tjerk, hij heeft gewoon een foute pen aan één kant, kleurfoutje.  :)

Maar eh... wat zeg je nu, Dreams dood gegaan?????  :'( ships... dat vind ik erg, gewoon zo maar. En hoezo ook, wie is er nog meer doodgegaan bij jou dan?

@ Irma, Ja gaaf he die kuif, de rest lijkt ook leuk te worden war betreft formaat, Robijn is natuurlijk ook een joekel en hopelijk heeft ze dat doorgegeven. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw lutino bleekmaskertjes!  :)

Tjerk

Hey Bonnie,

Ino lag twee weken eerder dood in een broedkooi dus ver uit de buurt van Dreams, hoe zij is dood gegaan moet ik nog even navragen aan m'n moeder. Ino heeft het voelen aankomen, want die was in een donkere hoek achter de nestkast gaan liggen. Waarschijnlijk een hartstilstand ofzo, ze lag heel rustig in die hoek. Beetje hetgeen wat katten doen een rustige plek op zoeken wanneer ze het voelen aankomen.

Groeten Tjerk