-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Citaat van: *Esther* op  4 juli 2008, 16:20:45
LLLLEEEEUUUUKKKK!!

Die bonte bleekmasker? Vind ik erg mooi.

gr Esther

Dat zijn toch geelwangen die Esther bedoeld ? ???

mariejj

Had ik maar wat meer ruimte  >:(   pff,, wat een mooierds zitten er toch bij  ;)

Mooie Kwibus en zn popje, wat een leuk koppeltje  :D
Pas maar op dat ik ze niet stiekem mee neem als ik binnenkort kom om Kenny op te halen  ;D

groetjes Marie

*Esther*

Citaat van: ♪ Marlies op  4 juli 2008, 17:42:30
Citaat van: *Esther* op  4 juli 2008, 16:20:45
LLLLEEEEUUUUKKKK!!

Die bonte bleekmasker? Vind ik erg mooi.

gr Esther

Dat zijn toch geelwangen die Esther bedoeld ? ???

Oh kan best hoor. Dat was het eerste wat in me op kwam.....

•=Bonnie=•

Ik weet niet welke Esther bedoeld, het wildkleur bleekmaskertje heeft een halve gele kuif, 1 bonte staartveer en 1 bonte pen in de vleugels. Hij is niet bont verder. Bij de jongen van Bingo en Belle zit een cinnamon-opaline bonte geelwang, dat is in het echt net een bleekmasker om te zien.

@ Marie: als je geen ruimte hebt hoef ik me daar vast geen zorgen om te maken ;)

Anke

Hoi Bonnie,
Wat een mooie foto's weer :)
En eindelijk ook een foto van de albino man ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*

Deze bedoel ik.
Ik moest even goed zoeken naar de foto... nr 222 ;) ;D

Rianne

Wat grappig dat deze nu al geel in z'n kuif krijgt. Is dat kenmerkend voor een bleekmasker?

kuiserke

ik zou niet weten wat kiezen ik vind ze allemaal even mooi.
Dikke proficiat met je jongen
knufs Anita

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op  4 juli 2008, 21:00:13
Hoi Bonnie,
Wat een mooie foto's weer :)
En eindelijk ook een foto van de albino man ;D ;D ;D
Groetjes Anke

*grin* ja ik dacht ik zal hem er maar bij doen. Maar eh, mooi is ie he? Hij heeft zo'n gaaf strak pak :)

Citaat van: *Esther* op  4 juli 2008, 21:10:54

Deze bedoel ik.
Ik moest even goed zoeken naar de foto... nr 222 ;) ;D

Ah okay, da's een cinnamon-opaline-geelwang bonte pop :) Van Bingo en Belle. Maar ik snap wel dat je dacht dat het misschien een bleekmasker zou zijn, in het echt is het net een bleekmasker.

Citaat van: Rianne op  4 juli 2008, 21:16:34

Wat grappig dat deze nu al geel in z'n kuif krijgt. Is dat kenmerkend voor een bleekmasker?

Nee, maar zijn mama is zwaar bont, en zijn pa is als het goed is split bont. Zal wel gewoon een mutatievlek zijn op en erg leuke plaats :) Het zijn mooie forse jongen gelukkig, super balen dat Robijn zo plukt. Misschien dat het buiten weer over gaat ze heeft het nooit gedaan :( Nu 4 dagen later zijn de wangen ook aan de beurt, heb je ook iets moois  :'( stom beest.

@ Anita: Thanks  ;D

Anke

Hoi Bonnie,
De albino is zeker mooi met zijn strakke verenpak :)
Ik ben nog in overleg met de andere dames wanneer de reis naar Friesland gemaakt gaat worden.....
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Bonnie,

Ach zijn wangetje is weg van je bleekmasker jong grrr >:(
Maar nietemin hij is wel mooi. ;D
En je albino man is ook een plaatje  :-*

groetjes Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

5 juli 2008, 21:10:14 #881 Last Edit: 5 juli 2008, 21:12:36 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Anke op  4 juli 2008, 21:57:52
Hoi Bonnie,
De albino is zeker mooi met zijn strakke verenpak :)
Ik ben nog in overleg met de andere dames wanneer de reis naar Friesland gemaakt gaat worden.....
Groetjes Anke

Is goed, ik hoor het wel :)

Citaat van: irma op  4 juli 2008, 22:00:25
Hoi Bonnie,

Ach hun wangen zijn weg van je bleekmasker jongen grrr >:(
Maar nietemin ze zijn wel mooi. ;D
En je albino man is ook een plaatje  :-*

groetjes Irma

Ach je hoef ik ook geen wangen te turen LOL  ;D Nah het is zonde, ondertussen zien ze er helemaal niet meer uit, ik denk dat ik Robijn in de pastij ga draaien en haar bij volle bewustzijn op mijn dooie gemakje ga plukken ;)

Het is trouwens maar 1 bleekmaskertje hoor, er waren maar twee jongen, de andere is een witmaskertje.

Extreme en Extran zijn klaar met leggen en begonnen met broeden :) Ze zijn dan ook meteen broedvast zo raar. Erg lang zal ik echter niet meer hoeven wachten want de eitjes liggen al een week in de broedmachine. Zij even mazzel, hoeven ze maar heel eventjes te zitten  ;D

Ik heb dat gedaan omdat ik graag de jongen tegelijk met die van Jelle en Beauty had om e.v.t iets over te kunnen leggen.

Dierenfreackske

Mooi mooi mooi !  ;D ;D ;D   Al die mooie valkjes !!
Grtjs Ann

kuiserke

Hallo Bonnie,
ik vind het ook balen 3 van de vijf jo,gen zijn geplukt bij mij...wist ik maar wat ik er aan kon doen. Nu zijn er twee uitgekomen deze laten ze met rust...maar als de geplukte uitkomen plukken ze verder....rare boel :'(
knufs Anita

Rob S

Hey Bonnie,

Je hebt heel erg mooie jongen op stok gekregen dit jaar, en hopelijk worden er dat nog meer de volgende ronde!