-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Damien

Zo te lezen komen er weer een boel potentiele geelwangen aan :)
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

*Esther*

Anke

Hoi Bonnie,
Wat gaaf dat de papkinderen vliegen!!!!
Dat moet toch wel heel goed voelen na alle ellende die je met ze hebt gehad.
Dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen meid!

Spannend nieuwe donsjes in aantocht :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat goed he , dat de papkinderen vliegen , hihi !
O....alweer donsjes , dat wordt weer spannend he ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Damien op 28 juni 2008, 17:08:00
Zo te lezen komen er weer een boel potentiele geelwangen aan :)

Ja dat klopt  :D Maar met maar 25% kans hoeft er toch niet eentje tussen te zitten. Eerst maar eens zien dat de eitjes bevrucht zijn en uitkomen.

De eerste 3 eitjes van Jelle en Beauty zijn bevrucht en aangezien Jelle nu broedt en ik ook al weet dat ze goed voor jongen zorgen. Van dat koppel en trouwens ook van Extran en Extreme is de split geelwang van de mannen wat mij betreft een extraatje. Ik ben zoooooooo nieuwsgierig naar de jongen van Jelle en Beauty.

Citaat van: *Esther* op 28 juni 2008, 21:57:59
:D LEUK!!  :D

:D

@Ann en Anke: Ja dat is geweldig, helaas hebben maar twee het zover geschopt maar ik ga er van uit dat hun zelf daar in elk geval blij mee zijn  ;D

Zo even kijken of er weer nieuwe donsjes zijn. Ik hoop op een stel lutino split bronzefallow popjes...  ;)

Anke

Hoi Bonnie,
Spannende tijden hier...
Ik ben benieuwd wat voor donsjes je vindt in het blok :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ....heel spannend he !
Whaaaauuuuw    fijn dat Luna het zo goed doet ,
Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe donsjes , hihi ! Grtjs
Ann ;D ;D

*Yvon

Hoi hoi

Staan de tasjes klaar van Sanya en Manchito ?
We zijn bijna onderweg !!  ;D

En ook ik ben benieuwd naar alles.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

@ Yvon: en? ;)

Wat betreft de jongen van Bauke en Suprise, er was vanmorgen 1 geel donsje bij, dat jong dat in het eitje had gepoept. Er liggen er nu nog drie, van de 7 is er eentje afgestorven, wat op dat aantal helemaal niet erg is want ik heb geen hulp voor ze.

Ze zorgen er weer super voor, wat dat betreft is het heerlijk om er een betrouwbaar koppeltje bij te hebben waar je zelf om wat voor reden dan ook geen jongen van wilt. Dan kun je toch iets makkelijker schuiven.

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met je gele donsje :)
Is dit een donsje waar je op gehoopt had, of kan je dat nog niet zien?
Groetjes Anke

*Yvon

@Bonnie  ;D ,we vonden het heel gezellig en leuk om weereens jou en je collectie te hebben gezien !!  ;D
Er zaten natuurlijk een paar bij die om te  :-* :-* zijn.
Je papkids zijn natuurlijk super lieffies !!  :-*

Sanya is heel aangekomen bij Monique. :D
Manchito is z'n eigen al aan het vermaken bij ons in de voliere.  ;D

En.........je woont leeeeuuuuukkkkk !!  ;D ;D
Heb je je vest nog gevonden ?  8) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: Anke op 29 juni 2008, 14:29:31
Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met je gele donsje :)
Is dit een donsje waar je op gehoopt had, of kan je dat nog niet zien?
Groetjes Anke

Dit was er eentje met zwarte oogjes, ik hoopte op roodoog  ;) Maar nummer vier is er ook en dat is we weer een roodoogje :)

Dus tot nog toe twee lutino's en twee zwartoogjes en nog twee eitjes te gaan :)

Citaat van: *Yvon op 29 juni 2008, 20:01:07

@Bonnie  ;D ,we vonden het heel gezellig en leuk om weereens jou en je collectie te hebben gezien !!  ;D
Er zaten natuurlijk een paar bij die om te  :-* :-* zijn.
Je papkids zijn natuurlijk super lieffies !!  :-*

Sanya is heel aangekomen bij Monique. :D
Manchito is z'n eigen al aan het vermaken bij ons in de voliere.  ;D

En.........je woont leeeeuuuuukkkkk !!  ;D ;D
Heb je je vest nog gevonden ?  8) ;D

Groetjes Yvon

Hey Yvon, ha jullie zijn heelhuids terug gekomen dus :) Ben benieuwd hoe Manchito het gaat doen in jullie groep, was Monique blij met Sanya?
*grin* ja... vest is gevonden :)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ...en heb je de donsjes geinspecteerd ? Is er eentje bij wat je hoopte ? O   ik ben ook al benieuwd , wat spannend he weer ! Grtjs Ann ;D ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Dierenfreackske op 30 juni 2008, 01:35:48
Hoi Bonnie ...en heb je de donsjes geinspecteerd ? Is er eentje bij wat je hoopte ? O   ik ben ook al benieuwd , wat spannend he weer ! Grtjs Ann ;D ;D

Zie mijn eerdere berichtje  :D

Vandaag is er nog niets nieuws maar ik verwacht er vandaag ook geen of het moet ene snelle jelle zijn  :D

Monky

Hi Bonnie,

Sanya is helemaal goed aangekomen  :) Ze had een wat beschadigd neusje, maar ik had begrepen dat ze dat al had voor ze gevangen was.

Ik heb wel al een aantal grijze haren erbij hoor  ;D

Ze is 1 keer uit haar kooi ontsnapt door een gat wat iets te groot was... mijn schuld...

En vanochtend probeerde ze door de tralies heen te kruipen... koppie lukte wel, maar de rest van het lijfje niet  ::) Dus zat ze vast. Ik heb haar nu bij Dara en Grovertje in de kooi gezet. Kijken of ze nu een beetje tot bedaren komt. De tralieafstand is ook wat kleiner bij deze kooi, dus ze kan in elk geval niet ontstappen... tenzij... Daar wil ik nog maar even niet aan denken  8)

Verder maakt ze het goed hoor. Ze heeft veel kracht in haar snavel (zie putjes in mijn hand) en ziet er schitterend uit  :)

Ik hoop dat ze haar draai zal vinden tussen mijn vogels :)

Groetjes,
Monky