-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: *Manon* op 24 juni 2008, 20:48:39
Hoi Bonnie,

Ook ik ben benieuwd naar de foto's  :P :P
En ook naar welk popje de albino man nu gaat krijgen.
Je hebt plannen genoeg lees ik wel, komt vast goed  :D

Groetjes Manon

LOL het is helemaal geen geheim wek popje ik voor de albino man in gedachten heb hoor. Ik heb het al 3x gezegd including een foto :)

Baukje... cinnamon bonte bleekmasker ef pop  :D

Rianne

Jeetje mina, heb ik eindelijk eens tijd om die nieuwe aanwinst van je te bewonderen, staat er geen foto! Al die heisa om niks!

:P

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ....mooie foto van Baukje ,  en hoe is het met Luna nog ?  Grtjs Ann ,

•=Bonnie=•

Met Luna en de andere jongen van Bingo en Belle gaat het super, vandaag heb ik het spul voor het eerst bij de voerbakjes gezien :)

Van Romeo en Julia piept er een eitje...  :)
Het zijn er 7 in totaal maar 1tje is afgestorven, de rest lijkt okay. De jongen worden uitgebroed en straks grootgebracht door Bauke en Suprise.

Manchito zit volgens mij al te fluiten  :D

Ik heb nog een paar leuke witmaskers, een opaline-lutino split witmasker en een handtam koppeltje te reserveren (witmasker split lutino bont x opaline split witmasker bont)

Anke

Hoi Bonnie,
Het gaat goed bij jou :D
De jongen van Belle en Bingo al interresse in de voerbak, dat is goed nieuws :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Damien

Is er al wat te zien aan mutaties van de donsjes van Robin en Robijn?
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , whhhhaaaaaaaaauuw , super is dat ! Wat goed van Evy en Luna he !
Ik kijk er naar uit als Anke de twee kanjers gaat halen , hihi ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Damien op 26 juni 2008, 18:16:12
Is er al wat te zien aan mutaties van de donsjes van Robin en Robijn?

Hi Damien, yep dat schreef ik een eindje hieronder al :) Ze zijn beiden niet gepareld wat betekend dat zowel de bleekmasker als de witmasker mannetjes zijn :)

@ Anke & Ann:  ;D

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , dat is inderdaad heel goed nieuws he toch !
;D ;D  grtjs Ann

Monky

Hi Bonnie,

Het gaat lekker bij jou. Nog gefeliciteerd met je nieuwe... aanwinsten  ;D

Hoe gaat het met Sanya? Ik ga morgen haar kooi klaarmaken. Ik had bij Kirsten al een nieuw speeltje voor haar gekocht  ;D

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

De eerste twee jongen zijn uit de eitjes van Romeo en Julia gekropen, een geel donsje en een lutino popje  :D

één eitje heeft het jong al in gepoept dus dat kan niet lang meer duren, het piept als een wilde en een vierde eitje ligt ook te piepen. Ik denk dat er voor de avond nog wel een donsje bij ligt.

Het leuke is dat de agressie van Bauke richting Pim en Roos helemaal over is en dus binnen en buitenvucht lekker open kunnen blijven. Het is een drukte van jewelste met al die jongen van beide koppels erbij :)

Jelle is serieus aan het broeden, ik zie Beauty de hele dag lekker buiten zitten bij Baukje en VZN en hij komt er ook niet meer af. Ik hoop toch zo dat het deze ronde gaat lukken en er dus toch nog een nestje van ze komt... Ben super benieuwd naar hun jongen.

Ook Extran en Extreme zijn aan het broeden nu op die joekels van eitjes die Extreme legt.

Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 28 juni 2008, 15:49:56
De eerste twee jongen zijn uit de eitjes van Romeo en Julia gekropen, een geel donsje en een lutino popje  :D

één eitje heeft het jong al in gepoept dus dat kan niet lang meer duren, het piept als een wilde en een vierde eitje ligt ook te piepen. Ik denk dat er voor de avond nog wel een donsje bij ligt.

Het jong heeft zeker gepiept??

Ik zat nog even te denken .... in het ei gepoept?? ??? Net als baby's in het vruchtwater maar .... ik blond .... zat me af te vragen hoe je dit zag .... tot het kwartje viel .... typfoutje.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

28 juni 2008, 16:11:35 #837 Last Edit: 28 juni 2008, 16:31:25 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Caroline op 28 juni 2008, 15:58:28

Het jong heeft zeker gepiept??

Ik zat nog even te denken .... in het ei gepoept?? ??? Net als baby's in het vruchtwater maar .... ik blond .... zat me af te vragen hoe je dit zag .... tot het kwartje viel .... typfoutje.  :P

Noops niet tikfoutje, gepoept :)

Het ei krijgt dan een hele rare kleur, donker en vol vlekken alsof het al een tijdje verrot is. Dat heb ik al twee keer eerder gezien en dan zat er poep in de dop als het jong eruit kwam :)

Caroline

Aha, dus ik ben toch niet blond .... hij heeft er echt ingepoept.

Ik heb inderdaad ook een paar keer zo'n eitje gehad. Wist niet dat er dan in gepoept was .... hebben de donsjes daar geen last van??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 28 juni 2008, 16:13:48
Aha, dus ik ben toch niet blond .... hij heeft er echt ingepoept.

Ik heb inderdaad ook een paar keer zo'n eitje gehad. Wist niet dat er dan in gepoept was .... hebben de donsjes daar geen last van??

Voor zover ik tot nog toe meegemaakt heb hebben ze er geen last van. 't vliesje wordt er wel weer lekker vochtig van hihi  ;)

Misschien is het er al, ik zal zo weer eens kijken na het voeren van de papkindertjes.

Ohwjaa....... 

DE PAPKINDERTJES VLIEGEN :)