-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

12 mei 2008, 18:29:40 #540 Last Edit: 12 mei 2008, 18:58:07 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Caroline op 12 mei 2008, 18:13:38
Beide mannen komen in combi met Cartier mooi jongen .... persoonlijk ben ik helemaal geen fan  :-[ van wildkleur (dit wordt na de rui de geparelde) maar krijgt samen met Cartier wel leuke jongen.  :D

Moeder:fallow cinnamon gepareld geelwang
Vader:gepareld split voor fallow {X1:  cinnamon geelwang}

man afkomst:
25% cinnamon gepareld geelwang split voor fallow
25% gepareld split voor fallow {X2: cinnamon geelwang}
25% fallow cinnamon gepareld geelwang
25% fallow gepareld split voor {X2: cinnamon geelwang}

pop afkomst:
25% cinnamon gepareld geelwang split voor fallow
25% gepareld split voor fallow
25% fallow cinnamon gepareld geelwang
25% fallow gepareld


Zelf vind ik daarom de mooiste combi de opaline bronze-fallow split cinnamon geelwang.

Moeder:fallow cinnamon gepareld geelwang
Vader:fallow gepareld split voor {X1:  cinnamon geelwang}

man afkomst:
50% fallow cinnamon gepareld geelwang
50% fallow gepareld split voor {X2: cinnamon geelwang}

pop afkomst:
50% fallow cinnamon gepareld geelwang
50% fallow gepareld


50 % kans op Cartiertjes 50 % kans op opaline bronze-fallows, ook prachtig!!

Alleen fallow x fallow = roodoog x roodoog.  :-\

Welisiswaar is mijn Cartiertje een flinke dame van 135 gram.  ;)


PS. ik weet dat je dan lijnteelt krijgt.  ;)
Inderdaad ....  ;D ;D zijn de mannen eventueel gereserveerd of kan ik nog??  ;)


Hoi Caroline,

Opaline man split cinnamon-geelwang er 1 gereserveerd als er een bonte bij zit. Er is nog iemand die een split geelwang man wil maar ik weet niet zeker of dat van dit koppel is en of het een bronzefallow of opaline moet worden :).

Bronzefallow split geelwang man zijn er mogelijk twee wachtende voor je. Maar eerlijk gezegd verkoop ik je die liever niet voor Catier, EN lijnteelt EN roodoog x roodoog zie ik niet zo zitten. De lijnteelt heb ik niet zo'n probleem mee in dit geval gezien het formaat van de de ouders en grootouders en overgrootouders.

Overigens zijn er van hun nog 3 eitjes en ze zijn al weer aan het leggen, er zijn alweer 3 nieuwe eitjes dus er kan nog kan alles komen.  ;)

Caroline

Nee .... ik heb nog even zitten rekenen en vooral nadenken .... en inderdaad .... ik zelf vond het zelf ook TE .... ook al zijn inderdaad alle voorouders van prima voormaat en conditie.  :D

Wat je toch krijgt met 2 roodoogjes is ook de kale monikkenkoppetjes, dit vind ik persoonlijk ook niet zo.

Mag ik een optie nemen op het jong met zwarte oogjes mocht het een opaline split bronze-fallow cinnamon-geelwang man zijn, zonder bont dan, uiteraard mag het voor mij ook bont zijn hoor, mocht de andere persoon hem om wat voor reden niet willen.

ALs je liever hebt dat ik je een IM of mail stuur, zeg je het maar.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 12 mei 2008, 18:37:28
Nee .... ik heb nog even zitten rekenen en vooral nadenken .... en inderdaad .... ik zelf vond het zelf ook TE .... ook al zijn inderdaad alle voorouders van prima voormaat en conditie.  :D

Wat je toch krijgt met 2 roodoogjes is ook de kale monikkenkoppetjes, dit vind ik persoonlijk ook niet zo.

Mag ik een optie nemen op het jong met zwarte oogjes mocht het een opaline split bronze-fallow cinnamon-geelwang man zijn, zonder bont dan, uiteraard mag het voor mij ook bont zijn hoor, mocht de andere persoon hem om wat voor reden niet willen.

ALs je liever hebt dat ik je een IM of mail stuur, zeg je het maar.  ;)

Hier, IM of mail maakt mij niet uit, mail is wel handig zodat ik het meteen paraat heb znder eerst hier in te moeten loggen.

Als het jong met de zwarte ogen een man is heb je 2e keus, er staat iemand op mijn lijst voor een split geelwang man zonder verdere beperkingen dus die mag dan eerst kiezen, dat geld ook voor de bronzefallow. Maar goed, er liggen nog 3 eitjes van nu en het nieuwe nest is al in de maak... ;)



•=Bonnie=•

Het 3e donsje van Bingo & Belle is geboren :)  Het is een wederom een geel donsje met donkere oogjes.

Een cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow popje of een opaline man split cinnamon-geelwang en bronzefallow dus  :D

Enne Caroline, je staat 1e voor zo'n opaline man.  ;)

♪ Marlies

Heey, eindelijk dan !! ;D

Gefeliciteerd met je lang verwachte donsje. :D
Enne, deze ga je niet zelf houden ?

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

13 mei 2008, 09:45:18 #545 Last Edit: 13 mei 2008, 09:48:47 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Marlies op 13 mei 2008, 07:27:13
Heey, eindelijk dan !! ;D

Gefeliciteerd met je lang verwachte donsje. :D
Enne, deze ga je niet zelf houden ?

Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies,

Ik hou waarschijnlijk een opaline bronzefallow split geelwang man aan voor Yellow, (cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow pop) maar dan verkoop ik ze als koppel.

Ik wil eerst een stabiele groep voordat ik er nog een geelwang koppel bij zet. Bingo mijn geelwang man broedt niet en Jelle heeft de eerste ronde niet gebroed en het lijkt er op dat ie Beauty nu ook alleen voor de eitjes laat zorgen niet terwijl het niet eens een geelwang is  ::) Kan ik WEER gaan goochelen en ik heb geen idee waar ik hun eitjes onder kwijt kan nu. Kan moeilijk de eitjes van 2 nesten onder Romeo & Julia schuiven.  :-\

Ik wil geen bleekmasker eitjes gaan weggooien straks om geelwang eitjes onder te gaan leggen  ;)

Ik wil graag een lutino-geelwang popje aanhouden van Mork & Mindy of een cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow popje van Bingo & Belle.

Maar dat mag volgend jaar ook.

________________________________________________________
Het jong van Extreme en Extran is er ook, er liggen nu nog 2 eitjes van Bingo en Belle te piepen :)





Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met weer een donsje :)
En twee piep eitjes... het kan niet op bij jou ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 13 mei 2008, 00:40:49
Het 3e donsje van Bingo & Belle is geboren :)  Het is een wederom een geel donsje met donkere oogjes.

Een cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow popje of een opaline man split cinnamon-geelwang en bronzefallow dus  :D

Enne Caroline, je staat 1e voor zo'n opaline man.  ;)



Super!!

Ongeacht het bont??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

13 mei 2008, 10:41:55 #548 Last Edit: 13 mei 2008, 10:46:38 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: Caroline op 13 mei 2008, 10:37:03
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 13 mei 2008, 00:40:49
Het 3e donsje van Bingo & Belle is geboren :)  Het is een wederom een geel donsje met donkere oogjes.

Een cinnamon-opaline-geelwang split bronzefallow popje of een opaline man split cinnamon-geelwang en bronzefallow dus  :D

Enne Caroline, je staat 1e voor zo'n opaline man.  ;)



Super!!

Ongeacht het bont??

Je geeft ze een vinger en...  ;D  Nee niet ongeacht het bont, voor een bonte (als die er inderdaad kunnen komen) staat er 1 iemand voor je met eerste keus.  ;)


kimmie

Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met je bronzefallow donsje...!!

Het wordt bij dit nest dus niet alleen wangen kijken, maar dus ook veertjes kijken...
Spannend hoor...

Hopelijk zit er een bonte tussen ;)

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


•=Bonnie=•

Citaat van: kimmie op 13 mei 2008, 11:24:24
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met je bronzefallow donsje...!!

Het wordt bij dit nest dus niet alleen wangen kijken, maar dus ook veertjes kijken...
Spannend hoor...

Hopelijk zit er een bonte tussen ;)

Groetjes Kim


Ja zou leuk zijn als er bont tussen blijkt te zitten :)



Caroline

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 13 mei 2008, 12:42:31
Citaat van: kimmie op 13 mei 2008, 11:24:24
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met je bronzefallow donsje...!!

Het wordt bij dit nest dus niet alleen wangen kijken, maar dus ook veertjes kijken...
Spannend hoor...

Hopelijk zit er een bonte tussen ;)

Groetjes Kim


Ja zou leuk zijn als er bont tussen blijkt te zitten :)




Nog leuker dus als er 2 bonte tussen zit of pak ik nu weer de hele hand.  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 13 mei 2008, 12:48:43
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 13 mei 2008, 12:42:31
Citaat van: kimmie op 13 mei 2008, 11:24:24
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met je bronzefallow donsje...!!

Het wordt bij dit nest dus niet alleen wangen kijken, maar dus ook veertjes kijken...
Spannend hoor...

Hopelijk zit er een bonte tussen ;)

Groetjes Kim


Ja zou leuk zijn als er bont tussen blijkt te zitten :)




Nog leuker dus als er 2 bonte tussen zit of pak ik nu weer de hele hand.  :-[

Nee hoor, maar wil je nu een bonte en geen geparelde man? Of heb je liever een bonte als die keuze er is en anders een geparelde als er geen bont bij zit. Of als er wel bont bij is en het is er maar 1 wacht je dan alsnog op een bonte...  ::) :P


•=Bonnie=•

Donsje vier van Bingo & Belle is er, alweer eentje met donkere oogjes. Zou leuk zijn als de laatste weer een bronzefallow zou zijn.

Maar anders zit die misschien bij de vier nieuwe eitjes  ;D

trienke

Gefeliciteerd met je opaline bronze fallow :D. Zijn echt mooi :)

Groetjes trienke