-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Jacoba

Citaat van: Jacoba op  1 mei 2008, 21:58:07
Hoi Bonnie.

IK heb heeeeel lang zitten lezen in jou boekje maar mag het denk ik nog wel een keer lezen om alles te kunnen volgen.
Spannend, spannend, de wangetjes en de kleur van de valkjes. Geniet van je valkjesbaby's. Veel plezier. Foto's van zulke prachtige baby's zijn toch altijd mooi.
Groetjes Jacoba.

*grin* Gewoon wat vaker komen lezen dan Jacoba ;)
[/quote]

Ja maar met een pup in huis en donsjes lukt het me helaas niet altijd. En boomerpup Roetja denk dat alles mag en kan. Maar helaas werkt het toch niet helemaal zo.
En dan heb je Tjerk die een weekje Londen regelt en sta je alleen voor alle vogels en de rest en ook waren wij druk aan de klus in huis.
Groetjes Jacoba

•=Bonnie=•

4 mei 2008, 09:24:44 #511 Last Edit: 4 mei 2008, 11:24:31 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: carco op  3 mei 2008, 13:57:07
Ondanks dat ze geplukt zijn zijn ze prachtig  :-*

Groetjes: Caroline.

Ja ze zijn super :) Hopelijk trekken de pleegouders niet al het moois eruit  :-\

Citaat van: Pita op  3 mei 2008, 15:07:35
Ooow daar zitten leukjes bij :P mooie foto's trouwens ....

:D

Citaat van: Anke op  3 mei 2008, 17:03:04
Hoi Bonnie,
He bah wat naar dat het donsje bij Extran en Extreme niet uit het ei heeft kunnen komen :(
Hopelijk gaat het met de pleegeitjes wel goed straks.

Wat een mooie foto's!
Er zitten inderdaad leukjes bij :)
En Kierewiet dat is al een echt valkje geworden ;D
Groetjes Anke

Ja balen he :( Maar daar doe je niets aan, er zal wel een reden voor zijn dus uiteindelijk is het dan meestal wel het beste. Kierewiet is a een hele valk, hij zit sinds gisteren vr het eerst een dag zonder pap, ik zal hem zo even wegen om te zien hoe het gaat maar het ziet er goed uit.

Op het oudste donsje van Extran & extreme is trouwens heel goed te zien dat het gepareld wordt, en niet zo'n beetje ook. Ik wacht nog even af tot ik ook bij de jongste twee in het blok kan zien wat het bont een beetje gaat doen en dan zal ik foto's maken :)

Citaat van: Quendi op  3 mei 2008, 20:24:55
Wauw, wat zijn ze weer mooi Bonnie!

Dat die mooie bonte witmaskers nog niet gereserveerd zijn.. sommige dan... Pfff. prachtig.!

1 van de pareltjes, jong 1 is mijn favoriet uit deze drie. Bij de andere vier bonte witmaskers is nog niets te zien.

Citaat van: Jacoba op  3 mei 2008, 21:22:13

Ja maar met een pup in huis en donsjes lukt het me helaas niet altijd. En boomerpup Roetja denk dat alles mag en kan. Maar helaas werkt het toch niet helemaal zo.
En dan heb je Tjerk die een weekje Londen regelt en sta je alleen voor alle vogels en de rest en ook waren wij druk aan de klus in huis.
Groetjes Jacoba

't was maar een grapje hoor Jacoba ;) ik weet best dat er meer in het leven is dan al die dagboeken lezen. Zelf lees ik ook niet bij iedereen en waar ik wel lees lees ik weer niet alles, daar heb ik gewoon geen tijd voor.

Het laatste donsje van Bauke en Suprise is gisteren uit gekomen onder Extran & Extreme en het is weer een wit donsje. Ze verzorgen de jongen uitstekend. Ik heb goede hoop dat dit koppel als ze het nog eens gaan proberen vanaf het begin goed zal broeden. Erg fijn dat ze nu pleegjongen hebben want dat voorkomt dat Extreme te snel weer gaat leggen.

Bij Romeo & Julia liggen al weer twee eitjes. Ben benieuwd of de jongen nu wel in leven blijven... Gaan ze weer dood dan mogen ze geen jongen meer samen.

Over 8 dagen zouden de eerste jongen van Bingo en Belle en het laatste van Extran & Extreme dan zo ongeveer uit moeten kunnen komen als alles goed gaat.

☺ Pita ☺

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Mooie bontjes weer.  :o  Jammer dat ze zijn gaan plukken. :-\
Doen ze hier bij mij ook, en daar baal ik dan zo van dat ik de pop ( zij doet het nl. ) gelijk weg zou willen doen. >:(

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Pita op  4 mei 2008, 09:52:56
Ooow valt wel mee :) kom je ze brengen dan :P

LOL, nee  ;)

Citaat van: Marlies op  4 mei 2008, 10:52:38
Hoi Bonnie, ;D

Mooie bontjes weer.  :o  Jammer dat ze zijn gaan plukken. :-\
Doen ze hier bij mij ook, en daar baal ik dan zo van dat ik de pop ( zij doet het nl. ) gelijk weg zou willen doen. >:(

Groetjes Marlies ;)

Ik heb exact hetzefe Marlies, ik zit helemaal niet op plukkers te wachten. Maar ik weet niet zeker wie het is. Als het de bleekmasker is... sja  :-\ Die wil ik niet wijt, maar Robijn eigenlijk ook niet. Ik kijk het wel even aan nog, de jongen zijn al wat ouder nu en als het me te erg wordt haal ik ze het blok uit.

irma

Hoi Bonnie,

Leuke foto's van dat kleine grut.
Die geparelde van Pim en Roos zijn volgens de berekeningen popjes toch?

gr,
Irma :)

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op  5 mei 2008, 00:20:23
Hoi Bonnie,

Leuke foto's van dat kleine grut.
Die geparelde van Pim en Roos zijn volgens de berekeningen popjes toch?

gr,
Irma :)

Nope, Roos is zelf gepareld, dus de geparelden kunnen mannen of poppen zijn, de cinnamons poppen en de gewone bonten mannen. *grin* Op jouw Frodolien na dan, en mijn Extreme blijkt ook al stiekem een pop dus sja...  ::)  Als je een man wilt, moet je gewoon altijd testen om zeker te zijn ben ik ondertussen wel achter.

•=Bonnie=•

Morgen nieuwe foto's van de jongen van Quapo & Ino en Pim & Roos (eerste 3)
...

Ik was het gepluk echt helemaal beu en heb ze naar binnen gehaald. Hopelijk zie je binnenkort weer hoe mooi ze waren. *mopper* ik weet nog steeds niet wie het was, Robin of Robijn, haar heb ik al een aantal jaar en dit heeft ze nog nooit gedaan.

Met de andere donsjes gaat het goed.

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Het is wat met dat plukken.
Je ziet hier op het forum overal foto's opduiken van ( bijna ) panklare valkjes. >:(

Het nest van koppel 6 ziet er hier ook niet uit.
Vorig jaar niks geen gepluk, en nu begint het ged*nder. >:(
Hopelijk doet ze het de volgende ronde niet meer, anders ben ik er nog niet zo zeker van dat ze mag blijven.

Ben benieuwd naar de foto's. :P

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

9 mei 2008, 11:52:28 #519 Last Edit: 11 mei 2008, 12:19:38 by -•=Bonnie=•-
Door omstandigheden heb ik momenteel 7 jongen binnen, ik heb ze binnengehaald toen de jongste 4 weken was, de oudsten waren toen 5 weken. Deze droppies worden dus hartstikke tam en er zijn er nog een paar te reserveren.

Onderstaand foto's van de jongen met hun ouders en berekeningen.

Witmasker, volgens berekening man. Split bont, lutino en ook split cinnamon of opaline. 35,- handtam.

Witmasker, volgens berekening man. Split bont, lutino en ook split cinnamon of opaline. 35,- handtam.

Opaline witmasker bont, geslacht onbekend.  Gereserveerd :D

Witmasker bont, volgens berekening een man. Split cinnamon en opaline.  50,- handtam.

Monky

Oh oh oh... Bonnie wat doe je ons aan...
Met van die mooie valkjesjongen voor onze ogen bengelen en zeggen dat ze nog te reserveren zijn ook  :o ;D

Ik heb nog 1 in de reservering en dan zit ik echt vol...
Anders had ik het echt wel geweten...

Je hebt weer schitterende jongen!!!

Groetjes,
Monky

Anke

Hoi Bonnie,
Wat zijn ze leuk!!!!! :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

*Yvon

Hoi hoi

Oooohhhhwwww,ze zijn idd erg mooi !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•