-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat een hoop nieuwe eitjes hier en 12 in leven dat beteken 12 lieve mooie schattige knappe donsjes !! Heerlijk zeg ! Grtjs Ann



•=Bonnie=•



Mork & Mindy zorgen nog steeds super voor hun jong. Sinds vandaag echter zitten ze er niet meer 24x7 op en ik heb ze ook al weer zien paren. Ik was er al bang voor met maar 1 jong... ::) Maar goed, ze voeren wel goed nog dus desnoods leg ik een pittenkussen onder het jong. Voorlopig is dat echter nog niet nodig, het zit natuurlijk ook binnen hoewel onverwarmd.








Het jong maakt het uitstekend,  :D Het wordt al een echte knuffel en blaast nooit naar me. Ondanks de rode lensjes die het had toen de ogen nog dicht waren zijn de lensjes nu gewoon donker. Het is ook geen cinnamon, wat eigenlijk ook niet zou kunnen bij dit koppel.

Als het een popje is, is het een zuivere wildkleur. Is het een man, dan is hij split voor Lutino. Hij of zij is nog te reserveren  :)

De foto's zijn verder nix bijzonders aangezien het telefoonfoto's zijn ;)

Verder nieuws over de andere koppels vind je in mijn eerdere berichtje van vandaag.




Rob S

Zijn dit telefoonfoto's :o?? Wat voor telefoon heb je dan wel niet, ik vind ze echt heel erg scherp

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

De foto's zijn echt geweldig :D
Gewoon om te  :-* zo lief ;D

*Yvon

Hoi hoi

Nou zo te lezen gaat het toch nog wel goed.
Je verwacht het,maar miss gaat het allemaal meevallen.  ;)
Laten we daar nog maar even vanuit gaan. :D
Tot nu toe blijven ze bij ons,ondanks het rotte weer,
goed in de blokken zitten.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Wat is die kleine weer al gegroeid. :o

Ik ben het met Rob eens wat de foto's betreft.
Die zijn echt niet slecht.

Wanneer verwacht je de volgende jongen, of heb ik daar overheen gelezen ?

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 27 maart 2008, 22:30:11
Zijn dit telefoonfoto's :o?? Wat voor telefoon heb je dan wel niet, ik vind ze echt heel erg scherp

Yep, telefoonfoto's, ik heb een Sony Ericson K810 cybershot, die is 3 of 3,5 mp geloof ik. Ze hebben allen zo'n onwijze ontspanvertraging, tegen dat ie eens scherpstelt en afgedrukt heeft zit de vogel heel anders dan toen je de foto wou maken.  ;D  Anticiperend fotograferen dus haha.


Citaat van: Jeannine op 27 maart 2008, 22:33:50

Hoi Bonnie,

De foto's zijn echt geweldig :D
Gewoon om te  :-* zo lief ;D


Schatje is het he, ik denk trouwens dat het een popje is. Ze wordt zo leuk, ze zit van die lieve geluidjes te maken in mijn hand.

Citaat van: *Yvon op 27 maart 2008, 23:02:47
Hoi hoi

Nou zo te lezen gaat het toch nog wel goed.
Je verwacht het,maar miss gaat het allemaal meevallen.  ;)
Laten we daar nog maar even vanuit gaan. :D
Tot nu toe blijven ze bij ons,ondanks het rotte weer,
goed in de blokken zitten.

Groetjes Yvon


Nou hier zijn de twee koppels buiten dus gaan doorleggen en daar raken ze duidelijk van in de war.  :-\ 

Maar goed, we zien het wel enne, als het goed is heb ik back-up dus. :)



Citaat van: Marlies op 28 maart 2008, 00:12:01
Hoi Bonnie, ;D

Wat is die kleine weer al gegroeid. :o

Ik ben het met Rob eens wat de foto's betreft.
Die zijn echt niet slecht.

Wanneer verwacht je de volgende jongen, of heb ik daar overheen gelezen ?

Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies :)

Ik verwacht de eerste jongen dit weekend, bij Romeo en Julia. Bij Pim en Roos en Quapo en Ino zijn de eitjes duidelijk minder ver ontwikkeld en omdat de eerste eitjes van die beide koppels zijn afgestorven en er nog laat eitjes bij gekomen zijn, zal het daar wel een week langer duren.





D eierstand staat nu op 20, Robijn heeft er nog maar eentje uitgeknepen... Rare pop, hopelijk laat ze zich de volgende keer wel even dekken door Robin oordat ze daar mee begint  ::)

De eerst volgende eitjes verwacht ik bij Extran en Extreme en Jelle en Beauty.





*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Blijf je boekje goed in de gaten houden :D

En het lijkt me echt geweldig om zo'n klein hummeltje in je handen te houden.
Het ziet er zo lief uit ik smelt helemaal weg :D ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Jeannine op 28 maart 2008, 12:52:37
Hoi Bonnie,

Blijf je boekje goed in de gaten houden :D

En het lijkt me echt geweldig om zo'n klein hummeltje in je handen te houden.
Het ziet er zo lief uit ik smelt helemaal weg :D ;)



Nou kom maar knuffelen hoor :) Nu de ouders er niet meer heel de tijd opzitten is het wel een beetje eenzaampjes voor het jong :(

Anke

Hoi Bonnie,
Tjonge wat een hoop eitjes al :o
Wat jammer dat de koppels van slag zijn door het slechte weer. Hopelijk valt de schade mee.
Dit weekend verwacht je al donsjes... spannend!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Nou de telefoonfoto's wouden vandaag niet lukken dus dan maar met de video camera maar die vind ik eigenlijk ook nix  >:(  Net wat minder licht dan twee dagen geleden blijkbaar en het jong zat geen fractie van seconde stil. Van de week dan maar even met m'n werk camera mar dat is zo'n gedoe want die heeft geen ingebouwde flits en met flits erop is ie te zwaar om in 1 hand vast te houden.  ::)  Maar goed, het jong is oud genoeg even uit de kast te zijn nu...

Kijk eens naar die wangen...  ???  Op de foto is het niet helemaal duidelijk maar de puntjes van de veertjes komen er hier en daar door en die zijn geel!  :o

Wishfull thinking of... heb ik hier een wildkleur geelwang popje!






Citaat van: *Anke* op 28 maart 2008, 18:31:07
Hoi Bonnie,
Tjonge wat een hoop eitjes al :o
Wat jammer dat de koppels van slag zijn door het slechte weer. Hopelijk valt de schade mee.
Dit weekend verwacht je al donsjes... spannend!!!
Groetjes Anke

Ja het zou vanaf dit weekend kunnen, dan is het 2e ei van Romeo & Julia 17 dagen oud. Maar ik weet niet precies wanneer ze zijn gaan broeden, ze zaten gewoon aldoor in die kast  ::)

Vanmorgen was er nog niets in elk geval. Morgen maar weer kijken.



Dierenfreackske

Hoi ...wat een lieverd zeg , en je , er is al wat te zien , geel he ! ,Ik vind dat heel mooi en wildkleur geelwang , heb ik nog niet gezien denk ik !
Ben al benieuwd hoe ze met der verenpak gaat staan , zeker heel mooi dus ! Grtjs Ann



Caroline

SPannend hoor wangetjes kijken .... ik hoop het zo voor je.  :D

Een geelwang wilkleur popje is super.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Met al die geelwangen en crossovers tegenwoordig zou het natuurlijk best kunnen ;D

Anke

Citaat van: Bonnie op 29 maart 2008, 13:39:27
Nou de telefoonfoto's wouden vandaag niet lukken dus dan maar met de video camera maar die vind ik eigenlijk ook nix  >:(  Net wat minder licht dan twee dagen geleden blijkbaar en het jong zat geen fractie van seconde stil. Van de week dan maar even met m'n werk camera mar dat is zo'n gedoe want die heeft geen ingebouwde flits en met flits erop is ie te zwaar om in 1 hand vast te houden.  ::)  Maar goed, het jong is oud genoeg even uit de kast te zijn nu...

Kijk eens naar die wangen...  ???  Op de foto is het niet helemaal duidelijk maar de puntjes van de veertjes komen er hier en daar door en die zijn geel!  :o





Hoi Bonnie,
Wow een wildkleur geelwang popje... dat zou leuk zijn ;D
Ik ben benieuwd wanneer de volgende donsjes geboren worden :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes