-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Bonnie,
Je valkjes hebben er zin in :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hoi Bonnie, ;D

Heb ik nou ergens gelezen dat jij vandaag jarig bent, of zit ik nu helemaal fout ?

Zoja, van harte gefeliciteerd met je (?) verjaardag !!! :D

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 12 maart 2008, 12:19:22
Heeej,

Wat ben jij ook een "handigert" met de computer. ;D
Ziet er allemaal goed uit en het klinkt nog beter! :D

Jaha, die waar jij nieuwsgierig naar bent, ben ik ook. :D

gr Esther

Hoi Esther :)
Thanks, ene Thanks enne *grinz*  :D

Citaat van: Marlies op 12 maart 2008, 15:55:45

Hier gaat het ook lekker zo te lezen. :D

Ben het met Esther eens, het ziet er inderdaad allemaal goed uit.
Met wat voor programmaatje doe jij dat ?

Ik ben ook heel nieuwsgierig naar wat er bij Jelle en Beauty gaat komen. :D

Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies :)

Ik doe dat met photoshop, maar er zijn vast wel meer programma's waarmee dat kan hoor. Ja Jelle en Beauty vormen een mooi koppel, maar van Extran en Extreme kan ik hetzelfde verwachten, hoewel beide vogels ietsje meer bont hebben, daar is de split witmasker wel weer erg leuk. :) Nieuwe koppels zijn niet handig maar wel altijd heel erg leuk  ;D

Citaat van: trienke op 12 maart 2008, 16:40:25
Fijn dat het zo goed gaat zeg met de eitjes ;)

En hier in het hoge noorden zitten ze ook buiten , moet ik er bij zeggen dat we deze wind ook wel een beetje gewend zijn.

Groetjes Trienke

Hier waait het ook altijd hoor, het is hier ook heel erg open dus ook hier zijn ze het wel gewend. Maar gisteren was wel heel erg bar. Manlief heeft gisteren de rietmatten nog staan te vervangen door doorzichtige kanaalplaat. Dat scheelde nog een heleboel, de voorkant van de vluchten is nu zo goed als helemaal windvrij.  :D

Citaat van: Jeannine op 12 maart 2008, 18:17:48
Hoi Bonnie,

OO wat lief dat je een foto hebt gemaakt van het donsje  :-*

Kom later nog wel kijken.
:D

De foto komt er zo aan, hij staat al online, even de reacties aflopen nog :D

Citaat van: *Anke* op 12 maart 2008, 18:46:39
Hoi Bonnie,
Je valkjes hebben er zin in :)
Groetjes Anke

Hoi Anke :)

Jaaah  :D

Citaat van: Marlies op 13 maart 2008, 07:04:45
Hoi Bonnie, ;D

Heb ik nou ergens gelezen dat jij vandaag jarig bent, of zit ik nu helemaal fout ?

Zoja, van harte gefeliciteerd met je (?) verjaardag !!! :D

Groetjes Marlies ;)

Hey Marlies :)

hihi bijna goed, ik was gisteren jarig ;)

•=Bonnie=•

Hierbij even een foto van het jong van Mork & Mindy :)

*frons* Zie ik nu een rood lensje? Zou dit een cinnamon worden??  ::)

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Beter laat dan nooit  :-[
Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.  :-*

En de foto van het donsje is zo schattig.
Op de foto zie ik ook een rood lensje :D
Het donsje is om te  :-*

Caroline

Inderdaad een erg rood lensje.  :o

Enkelt het laatste nest zag ik alleen een rood lensje bij de jongste, dit is een ventje en het het tweede jong is een popje geworden en had geen rood lensje.  ::) Dus ... ik geloof er niet meer zo in.  ;)

Nog van harte gefeliciteerd!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey Bonnie ...wat een lief donsje zeg ! Proficiat he , Mork en Mindy doen het goed ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Jeannine op 13 maart 2008, 08:53:36
Hoi Bonnie,

Beter laat dan nooit  :-[
Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.  :-*

En de foto van het donsje is zo schattig.
Op de foto zie ik ook een rood lensje :D
Het donsje is om te  :-*

hoi Jeannine,

Geneer je niet hoor, ik heb het ook niet in mijn profiel staan :)

Citaat van: Caroline op 13 maart 2008, 08:55:16
Inderdaad een erg rood lensje.  :o

Enkelt het laatste nest zag ik alleen een rood lensje bij de jongste, dit is een ventje en het het tweede jong is een popje geworden en had geen rood lensje.  ::) Dus ... ik geloof er niet meer zo in.  ;)

Nog van harte gefeliciteerd!!!!  :D

Ja de lens is heel rood en deze foto is zonder flits genomen. Nou we zullen het wel zien wat het wordt. Voorlopig is het pas vijf dagen oud dus dat duurt nog wel even  :D

In elk geval even onthouden dat het lensje rood is, vorig jaar heb ik dat nergens genoteerd, dat zal ik dit jaar wel doen om eens te zien in hoeverre dat klopt van dat cinnamon en rode lensjes. Bij jou in elk geval al niet dus.

Citaat van: Dierenfreackske op 13 maart 2008, 10:13:10
Hey Bonnie ...wat een lief donsje zeg ! Proficiat he , Mork en Mindy doen het goed ! Grtjs Ann

Hoi Ann :)

Ja lief he, maar die donsjes zien er eigenlijk altijd hetzelfde uit, ik vind ze altijd het leukst als de pennen er door zijn en het van die stekelvarkentjes worden. :)

Monky

Citaat van: Bonnie op 12 maart 2008, 12:09:25
Jelle en Belle zijn geen koppel he, of bedoel je dat ook niet?Mijn favoriete koppel, waar ik het aller aller benieuwdst naar ben zijn Jelle en Beauty... Alleen het idee dat er misschien wel geelwang gele zwartogen en getekende geelwangen uit kunnen komen... wauw :D

Ik bedoelde inderdaad dat het afzonderlijk mooie vogels zijn... Jelle en Belle  :) Zo van... die zou ik ook wel willen hebben mooi hahaha.

Ik heb heel benieuwd wat voor een jongen je allemaal krijgt dit jaar.

En nog gefeliciteerd met je verjaardag  ;D

Die foto is trouwens heel mooi met dat licht zo door dat dons heen  :) Het is wel een heerlijke kleine pollewoppie, hè?

Ik hoop dat je een heel goed kweekseizoen zal hebben  :)

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Citaat van: Monky op 13 maart 2008, 10:42:15
Citaat van: Bonnie op 12 maart 2008, 12:09:25
Jelle en Belle zijn geen koppel he, of bedoel je dat ook niet?Mijn favoriete koppel, waar ik het aller aller benieuwdst naar ben zijn Jelle en Beauty... Alleen het idee dat er misschien wel geelwang gele zwartogen en getekende geelwangen uit kunnen komen... wauw :D

Ik bedoelde inderdaad dat het afzonderlijk mooie vogels zijn... Jelle en Belle  :) Zo van... die zou ik ook wel willen hebben mooi hahaha.

Ik heb heel benieuwd wat voor een jongen je allemaal krijgt dit jaar.

En nog gefeliciteerd met je verjaardag  ;D

Die foto is trouwens heel mooi met dat licht zo door dat dons heen  :) Het is wel een heerlijke kleine pollewoppie, hè?

Ik hoop dat je een heel goed kweekseizoen zal hebben  :)

Groetjes,
Monky

hihi ah zo..  nou dat kan geregeld worden hoor, als Bingo eindelijk klaar is met zijn keuze heb ik namelijk "een belle" over en Jelle's hoop ik zelf te kunnen kweken ;)

Anke

Hoi Bonnie,
Wat een lief donsje :-*
Ik vind die kleine zachte pluizenbolletjes toch wel heel leuk hoor :)
Alsnog gefelicteerd met je verjaardag!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

wat een mooie foto van een nog mooier en schattiger donsje zeg.. heel lief! ik zie inderdaad wel een rood lensje..

spannend hoor, succes met de kweek in ieder geval!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

•=Bonnie=•

@ Anke & Debbeltje: Thanks  ;D

Pim & Roos: 2 eitjes  :D

Quapo & Ino: 3 eitjes  :D

Romeo & Julia: 2 eitjes  :D

Mork & Mindy: 1 jong  :D

•=Bonnie=•

Bij Pim & Roos liggen nog steeds maar 2 eitjes... vorig jaar in de eerste ronde 4 en in de tweede 2. Ik zie aan Roos niets meer, ik denk dat ze klaar is voor nu.

Bij Quapo en Ino liggen er 3 maar Ino lijkt nog niet klaar, als er nog een 4e eitje komt kan dat sowieso pas morgen. Vorig jaar hadden zij er in de eerste ronde 3 en in de tweede ronde 4.

Bij Romeo en Julia ben ik niet gaan kijken, in de binnenkooien is dat niet zo makkelijk want als ik de deur open doe om er in te stappen kunnen ze er uit en vliegen dan het binnenhok in waar geen gaas voor het raam zit, beetje eng. Als Julia er uit is raakt ze ook in paniek als ik er in ga en dat lijkt me niet gezond als je een eierkont hebt. Dat had ze gisteren trouwens, nu niet meer dus ik denk dat het 3e ei er daar ook is.

Na de kweek wil ik dat veranderen zodat ik in de binnenhokken van buitenaf nestcontrole kan doen. Dit is niet zo handig.

Ik wil ook kijken of ik voor volgend jaar een 'vogelkamer' op zolder mag maken met een paar kweekkooien. Nu heb ik een paar kooien in de galerie maar dat geeft vreselijk veel stof. In die immens grote ruimtes hier blijf je poetsen dus als die ruimte straks opgeknapt is en ik hem als leslokaal gebruik wil ik daar eigenlijk geen vogels meer.

Anke

Hoi Bonnie,
Het gaat goed hier.
Heerlijk die foto's er telkens bij ;D Nu snap ik het tenminste ;)
Je hebt ook leuke plannen lees ik.
Van wie hangt het af of je op zolder een vogelkamer mag maken?
Groetjes Anke