-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Saar op 11 maart 2008, 15:04:49
Mooie koppels heb je hoor :D

Kyra is redelijk stabiel, is weer wat aangekomen... Morgen hopelijk de uitslag van haar ontlasting...
Groetjes Saar :-*

Hoi Saar :)

Fijn dat het weer wat beter gaat met Kyra!

Citaat van: Dierenfreackske op 11 maart 2008, 15:41:01
Hoi Bonnie ....wat een mooie koppels zijn dat allemaal zeg ! Heel mooie geelwang cinnamon opaline ook zeg ! En je Witmasker bont koppeltje is zo mooi ! De rest natuurlijk ook hoor ! En de kuif van Beauty  staat supermooi vind ik ! Al zijn ze dat ook wel van de rest , maar die sprong er voor me uit ! Grtjs Ann en veel succes met de kweek nog eens!

Hoi Ann :)

Dank, ik vind ze ook mooi allemaal  :)

Citaat van: *Yvon op 11 maart 2008, 17:04:48
Hoi hoi

Zo,dat heb je mooi gedaan zeg !!  :D
Nu is het echt duidelijk van wie nou wie is en bij wie hoort.
Wanneer gaan de eitjes uitkomen van Pim&Roos ?
Nou hopen dat ge geplande koppels ook koppels worden.  :)

Groetjes Yvon

Hoi Yvon :)

Zo staan ze al een tijd op mijn site ook hoor, op de koppels met de nieuwe mannen na dan ;) Op mijn site vind ik het overzichtelijker dan hier op het forum want over twee dagen vind je ze al niet meer terug, maar ik heb ze nu ook op de 1e pagina gezet :D

Pim & Roos hebben hun ei net als Quapo & Ino waarschijnlijk gisteren gelegd. Dus ik verwacht morgen het 2e eitje, beide dames hebben een behoorlijke eierkont. Vorige keer gingen ze broeden vanaf het 3e ei.

En het is nog best koud, zou me niet verbazen als de eitjes er echt 21 dagen over doen nu ipv 17. Dat van Mork & MIndy kwam uit op 17 dagen. Maar dat is binnen en hun zijn er nooit af geweest zowat.

Citaat van: *Anke* op 11 maart 2008, 17:46:31
Hoi Bonnie,
Het is toch gelukt, voorstellen met foto's er direct bij ;D
Ik ben heel benieuwd...
Groetjes Anke

Hi Anke :)

Ze stonden al op de eerste pagina hoor, alle valkjes met beschrijving en op mijn site uiteraard ook. *grin* over een paar dagen is deze pagina weggezakt en vind je hem niet meer, weet je weer nix  :P

Anke

Hoi Bonnie,
Jawel hoor, ik gluur regelmatig even op je site, om mijn geheugen weer even op te frissen. Zo van op welke koppeltjes moet ik ook weer extra letten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 11 maart 2008, 18:20:36
Hoi Bonnie,
Jawel hoor, ik gluur regelmatig even op je site, om mijn geheugen weer even op te frissen. Zo van op welke koppeltjes moet ik ook weer extra letten ;D
Groetjes Anke

Haha, okay da's slim :)  Maar nu heb ik die koppel foto's compleet met mutaties en al dus als ik het voortaan over een koppel heb zal ik helemaal speciaal voor jou dat plaatje erbij doen  :P

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd. Veel succes dit seizoen.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Wauw wat een mooie koppeltjes.
Persoonlijk vind ik Bingo en Belle het mooiste koppeltje :D

*Yvon

Natuurlijk kijk ik ook weleens op je site.  :P
En weet ik ook al van wie ik heel miss een jonkie zou willen hebben,als ze die krijgen.  ;)
Maar dat weet jij ook al.  :D
Ik wilde je gewoon even een komplimentje tussendoor geven.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Mooi mooi mooi!!!!!

En ik ken het .... hier bij Amor & Diégah komen ook de jongen na 17 dagen broeden uit het ei .... terwijl de kooi ernaast, dus onder dezeflde omstandigheden, de jongen pas met 21 dagen eruit kruipen.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 11 maart 2008, 18:29:48
;D ;D ;D
Wat een service ;D ;D

Goed he? En ik kan er zo meteen mee beginnen want ik heb weer nieuws :D

Citaat van: caro op 11 maart 2008, 20:45:44
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd. Veel succes dit seizoen.

Hoi Caro,

Dank je wel :)

Citaat van: Jeannine op 11 maart 2008, 20:58:18
Hoi Bonnie,

Wauw wat een mooie koppeltjes.
Persoonlijk vind ik Bingo en Belle het mooiste koppeltje :D

Hoi Jeannine :)

Dat is ook een mooi koppeltje, maar Bingo is nog erg jong dus van hun verwacht ik de eerste ronde niet veel. Hij heeft ook nog geen keuze gemaakt tussen de drie popjes. (hij heeft 2 Belle's en Yellow om uit te kiezen) Ik geloof dat volwassen valken popjes niet zo dol zijn op van die fanatieke jonge snotaapjes  :D

Citaat van: *Yvon op 11 maart 2008, 21:07:16

Natuurlijk kijk ik ook weleens op je site.  :P
En weet ik ook al van wie ik heel miss een jonkie zou willen hebben,als ze die krijgen.  ;)
Maar dat weet jij ook al.  :D
Ik wilde je gewoon even een komplimentje tussendoor geven.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

*straal* complimentjes tussendoor zijn natuurlijk altijd erg leuk  ;D

Citaat van: Caroline op 12 maart 2008, 08:26:27
Mooi mooi mooi!!!!!

En ik ken het .... hier bij Amor & Diégah komen ook de jongen na 17 dagen broeden uit het ei .... terwijl de kooi ernaast, dus onder dezeflde omstandigheden, de jongen pas met 21 dagen eruit kruipen.  ::)

Hoi Caroline :)

Thanks  :D Ja maf is dat he, ik denk dat het wel scheelt hoe warm ze de eitjes precies houden en hoe vaak ze eraf gaan. Een graad verschil in de broedmachine kan drie dagen verschil in uitkomen opleveren...

Monky

Hi Bonnie,

Ik had even een vraagje...
Met deze storm (want ik neem aan dat het in het noorden ook stormt  ::) ) Zitten de vogels dan binnen? Of blijven ze gewoon lekker buiten in de wind zitten?

Sorry voor deze rare vraag, maar ik ben een beetje benieuwd  :-[

Alvast bedankt  :D

Je hebt trouwens een mooi overzichtelijk lijstje gemaakt  :) van al je kweekvogels.

Ik ben helemaal weg van Jelle en Belle...  :)

Groetjes,
Monky

•=Bonnie=•

Pim & Roos hebben nu 2 eitjes  :D

Quapo & Ino hebben nu 2 eitjes  :D

Romeo & Julia zaten samen in het blok en wouden er niet uit!  :o Ik heb niet gezien of er wat ligt want ze waren nogal aan het blazen en met twee vogels die opspringen is een evt ei zo stuk natuurlijk. Maar zo te zien hebben ze er zin in en dit onverwachte koppel vind ik eigenlijk wel heel erg leuk. Ik hoop dat er een opaline-lutino popje split bronzefallow wordt geboren...

En special voor Jeannine heb ik foto's van het donsje gemaakt, mams was er uit en paps keek uit het blok toen ik het water ververste dus snel even open gemaakt. Het is een prachtig sterk donsje. De foto zet ik later vandaag wel online, ik moet nog wat meer foto's maken vandaag dus maak aan het eind van de dag de kaart pas leeg.

Citaat van: Monky op 12 maart 2008, 11:55:08
Hi Bonnie,

Ik had even een vraagje...
Met deze storm (want ik neem aan dat het in het noorden ook stormt  ::) ) Zitten de vogels dan binnen? Of blijven ze gewoon lekker buiten in de wind zitten?

Sorry voor deze rare vraag, maar ik ben een beetje benieuwd  :-[

Alvast bedankt  :D

Je hebt trouwens een mooi overzichtelijk lijstje gemaakt  :) van al je kweekvogels.

Ik ben helemaal weg van Jelle en Belle...  :)

Groetjes,
Monky

Hoi Monky :)

Nee hoor geen rare vraag. Normaal gesproken zouden de vogels nu allemaal binnen zitten. Maar dat kan nu niet meer omdat de binnenhokken afgesloten zijn, een paar van mijn koppels kunnen zich namelijk niet normaal gedragen als de blokken er in gaan  en blijven wisselen van blok waarbij ze het andere koppel er dan uit jagen. ::)

Maar de vluchten liggen meestal uit de wind vanwege de plaats van het nachthok. En maandag heb ik rietmatten geplaatst voor beschutting de eerste meter waar ook een afdakje boven zit. Ze kunnen dan dus lekker droog en uit de wind zitten.

Jelle en Belle zijn geen koppel he, of bedoel je dat ook niet?Mijn favoriete koppel, waar ik het aller aller benieuwdst naar ben zijn Jelle en Beauty... Alleen het idee dat er misschien wel geelwang gele zwartogen en getekende geelwangen uit kunnen komen... wauw :D

*Esther*

Heeej,

Wat ben jij ook een "handigert" met de computer. ;D
Ziet er allemaal goed uit en het klinkt nog beter! :D

Jaha, die waar jij nieuwsgierig naar bent, ben ik ook. :D

gr Esther

♪ Marlies

Hier gaat het ook lekker zo te lezen. :D

Ben het met Esther eens, het ziet er inderdaad allemaal goed uit.
Met wat voor programmaatje doe jij dat ?

Ik ben ook heel nieuwsgierig naar wat er bij Jelle en Beauty gaat komen. :D

Groetjes Marlies ;)

trienke

Fijn dat het zo goed gaat zeg met de eitjes ;)

En hier in het hoge noorden zitten ze ook buiten , moet ik er bij zeggen dat we deze wind ook wel een beetje gewend zijn.

Groetjes Trienke

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

OO wat lief dat je een foto hebt gemaakt van het donsje  :-*

Kom later nog wel kijken.
:D