-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Saar

Hoi Bonnie,
Heel veel succes met de kweek!!
Ik dacht ik kom even een paar foto's langsbrengen van Kyra en Ludo (wildkleur man) :D Ludo is het eerste jong van Moby en Kyra en weegt maarliefst 104 gram :D
Kyra is op deze foto's erg in de rui:

En zo zagen ze er gisteren uit:

Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Bonnie,
Hi hi de valkjes doen lekker toch gewoon waar ze zin in hebben ;D
Spannend hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Citaat van: Bonnie op 16 januari 2008, 20:23:15

Het gaat beginnen...

Mindy zit met een dikke kont en een knikstaart...  ::)  Ik vind het te bizar voor woorden maar uiteraard ook erg leuk. Omdat ze nu toch gaat leggen heb ik ze maar een blok gegeven. Binnen tien minuten zat ze er in, ze is sinds 17:00 niet meer uitgeweest...

Aangezien hier lutino-geelwang popjes en lutino mannen split geelwang uit kunnen komen hoef ik waarschijnlijk niet te vertellen hoe nieuwsgierig ik naar het resultaat ben.  :)

Veel succes Bonnie!! en plezier natuurlijk!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rianne

Haha, kwam dit jou even goed uit zeg! :D Veel succes!

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 16 januari 2008, 20:23:15

Het gaat beginnen...

Mindy zit met een dikke kont en een knikstaart...  ::)  Ik vind het te bizar voor woorden maar uiteraard ook erg leuk. Omdat ze nu toch gaat leggen heb ik ze maar een blok gegeven. Binnen tien minuten zat ze er in, ze is sinds 17:00 niet meer uitgeweest...

Aangezien hier lutino-geelwang popjes en lutino mannen split geelwang uit kunnen komen hoef ik waarschijnlijk niet te vertellen hoe nieuwsgierig ik naar het resultaat ben.  :)

:D :D :D :D

•=Bonnie=•

Citaat van: Saar op 16 januari 2008, 20:40:23
Hoi Bonnie,
Heel veel succes met de kweek!!
Ik dacht ik kom even een paar foto's langsbrengen van Kyra en Ludo (wildkleur man) :D Ludo is het eerste jong van Moby en Kyra en weegt maarliefst 104 gram :D Kyra is op deze foto's erg in de rui:

Hoi Saar :)

Bedankt en ook bedankt voor de foto's :)

Citaat van: Debbeltje op 16 januari 2008, 22:24:16Veel succes Bonnie!! en plezier natuurlijk!

Dank je wel :)

Citaat van: Rianne op 17 januari 2008, 19:11:29
Haha, kwam dit jou even goed uit zeg! :D Veel succes!

Hoi Rianne :)

Nou ik ben onwijs blij dat het z goed klikt maar qua tijd had ik het beter gevonden als ze nog even gewacht hadden hoor. We zijn ook nog aan het wel in de galerie, morgen komt er iemand glas zetten in de ramen die daar opgeslagen staan bijvoorbeeld. Niet echt ideaal dus.

Citaat van: *Esther* op 17 januari 2008, 21:17:23
:D :D :D :D

;D

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ..wat een mooie foto's heb je van van Saar zeg !!
Grtjs Ann

*Esther*

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  2 februari 2008, 10:59:40
EN?? ??

Al nieuws?

gr Esther

Nope geen nieuws, het leggen ging niet door, misschien heb ik het gewoon verkeerd gezien. Ik heb het blok weer weggehaald en dat hebben ze sinds gisteren terug. Maar ze zijn nog steeds aan het verbouwen in het voorhuis dus ik ga met extra licht niets doen en laat ze gewoon hun gang gaan.  :)

Er is al die tijd nog wel dagelijks gepaard en ze zijn vanaf dat het blok er weer bij stond ook weer erg druk ermee.  :)

Anke

Hoi Bonnie,
Spannende tijden hier....
Ik duim voor je dat ze een gezin gaan stichten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op  2 februari 2008, 12:02:58
Hoi Bonnie,
Spannende tijden hier....
Ik duim voor je dat ze een gezin gaan stichten :)
Groetjes Anke

Hoi Anke :)

Thanks, ik twijfel er geen moment aan hoor of ze dat gaan doen :) Het is alleen nog erg vroeg, weinig lichturen dus ik kan me voorstellen dat ze zo nog een maand wachten voordat ze echt gaan beginnen. Er wordt hier in huis ook enorm verbouwd met alle herrie van dien en hoewel ze dat niet veel lijkt te deren is het dus bepaald niet rustig momenteel.

Anke

Hoi Bonnie,
En??? wordt er al gewipwapt ;D ;D ?
Groetjes Anke

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 13 februari 2008, 19:08:09
Hoi Bonnie,
Groetjes Anke

Meerdere malen per dag, Mindy heeft vanacht in het broedblok geslapen :)
Maar vorig jaar begonnen ze in die ruimte half maart te leggen, de zon komt er pas eind van de dag binnen. Maar wie weet... :)

Anke

Citaat van: Bonnie op 13 februari 2008, 19:24:15
Citaat van: *Anke* op 13 februari 2008, 19:08:09
Hoi Bonnie,
Groetjes Anke

Meerdere malen per dag, Mindy heeft vanacht in het broedblok geslapen :)
Maar vorig jaar begonnen ze in die ruimte half maart te leggen, de zon komt er pas eind van de dag binnen. Maar wie weet... :)

Wahahaha ik zit niet in spanning hoor......
;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke

•=Bonnie=•

Jij niet alleen ;) Je was niet de eerste voor een lutino split geelwang man...