-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D


vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje







De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

Heykes ...een fijne kerst hoor !! Ann



*Esther*


carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Anja

Hoi Bonnie,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!




Tjerk

Hey,

Namens iedereen hier:



Groeten Tjerk

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Fijne kerstdagen toegewenst  :-*

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Bonnie

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.



Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

sandy

HOI BINGO
IK BEN EEN JONGER BROERTJE VAN JOU IK HEET ANGEL IK WOON SINS ZAREDAG BIJ MIJN MAMA IK HEB HET ER ERG NAAR MN ZIN  EN IK WOOR ERG VERWENT EN IK HEB VEEL SOORTGENOOTJES OM MN HEEN IK GA JE BOEKJE ZEKER VOLGEN

EEN KNUFFEL VAN ANGEL







•=Bonnie=•

28 december 2007, 10:30:29 #54 Last Edit: 30 december 2007, 18:30:44 by Bonnie
Iedereen hartelijk dank voor de beste wensen :)

@ Angel, hey gezellig :) Leuk dat je me komt volgen!

irma

Hoi Bonnie,

Vandaag zag ik iets wat mij zeer verbaasde, Frodo (het bonte witmasker "mannetje" die ik bij jou gekocht hebt ).
...die werd verwend door mijn split geelwang man "Rainbow", dussss Frodo is een pop ::)
Ik vond "haar" altijd al zo stil, maar dacht ja je zal misschien ook mannen hebben die geen macho uithangen en niet fluiten.
...en ze hoort dan ook gepareld te zijn volgens de berekeningen.
Eigenlijk wou ik Frodo(lientje) samen met mijn albino pop Whitney in de andere voliere zetten waar mijn bonte bleekmasker man Destenido en de albino pop Blanca zitten.
Maar dat lijkt me nu geen goed idee meer aangezien Frodo(lientje)  er straks met mijn bleekmasker man ervan door gaat.
We zien het wel wat er volgend jaar gaat gebeuren.
In ieder geval wens ik jou en je gezin een gelukkig nieuwjaar. :)

groetjes Irma. 


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 28 december 2007, 23:12:09
Hoi Bonnie,

Vandaag zag ik iets wat mij zeer verbaasde, Frodo (het bonte witmasker "mannetje" die ik bij jou gekocht hebt ).
...die werd verwend door mijn split geelwang man "Rainbow", dussss Frodo is een pop ::)
Ik vond "haar" altijd al zo stil, maar dacht ja je zal misschien ook mannen hebben die geen macho uithangen en niet fluiten.
...en ze hoort dan ook gepareld te zijn volgens de berekeningen.
Eigenlijk wou ik Frodo(lientje) samen met mijn albino pop Whitney in de andere voliere zetten waar mijn bonte bleekmasker man Destenido en de albino pop Blanca zitten.
Maar dat lijkt me nu geen goed idee meer aangezien Frodo(lientje)  er straks met mijn bleekmasker man ervan door gaat.
We zien het wel wat er volgend jaar gaat gebeuren.
In ieder geval wens ik jou en je gezin een gelukkig nieuwjaar. :)

groetjes Irma. 


Hoi Irma,

Ohwjee, nog een reversed crossover dus :/ De wildkleur man die ik bij Malies heb gehaald blijkt ook een pop te zijn terwijl de vader notabene een lutino is  ::) ???

Op zich is Frodolientje x een bleekmasker man natuurlijk niet echt erg, maar kan me voorstellen dat je er liever een albino pop bij ziet. Balen  :(

irma

Zo zie je maar dat je niet te veel moet blindstaren op de berekeningen.
..dus ja nu maar op zoek naar een leuk mannetje voor haar, misschien een dominant pastel witmasker ;D

gr Irma ;)


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 28 december 2007, 23:34:55
Zo zie je maar dat je niet te veel moet blindstaren op de berekeningen.
..dus ja nu maar op zoek naar een leuk mannetje voor haar, misschien een dominant pastel witmasker ;D

gr Irma ;)


Nee, niet als je 100% zeker van een man wilt zijn nee, dan moet je echt gewoon een gendika test doen  >:(

Reversed crossovers komen dus echt onwijs veel voor blijkbaar. Maar die van dat jong van Marlies vind ik wel alles slaan hoor, een widlkleur dochter van een lutino pa... wat verwacht je toch niet?

irma

....nee id dat is zeker onvoorspelbaar :P
Ik vind het zeker bij wat duurdere mutaties zonder van je aankoop en het gooit weer wat roet in je kweekplannen.

gr Irma


Gloria en Lujo