Re: Is deze kooi groot genoeg voor 3 valken?

Gestart door Timmety, 12 oktober 2003, 16:52:38

« vorige - volgende »

Timmety

Hoi
Ik vind dit nog klein voor 2 valkparkieten.....
Voor 3 zkr ...
tim

Sander

Hello

Voor 2 valkjes gaat het misschien nog net maar
het is  te klein voor 3 valkjes . Het is inderdaad een goed idee om een kamervoliere aan te schaffen. Zo hebben de valkjes ook veel ruimte als je even weg bent.

groetjes
sander

Sander

hello

Als je valkjes iedere dag veel losmogen zal het wel geen problemen opleveren met de kooien.
Nog veel succes met je zoektocht naar een kamervoliere!

groetjes
sander

ziralioness

Hahahah, zodra ik in de kamer ben zijn de valken los... dat is gemiddeld tussen de 2 a 4 uur per dag! :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Sander

hello

2 à 4 uurtjes zullen zeker volstaan hoor. Er zijn waarschijnlijk vele valkjes die nooit uit hun kooi mogen.

groetjes
sander

ziralioness

Ik moet er niet aan denken...  :'( Arme beessies... en daarbij, wat is nou leuker dan gezellige vliegende valken die bij je komen zitten??  ;) Leuker bestaat niet!!!!!!!  :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Sander

hello

Inderdaad!! Ik mag van m'n ouders jammer genoeg geen vogels binnen,maar als ik later alleen zal wonen zal het niet lang duren eer ik er een heb ;D  Nu moeten ze buiten in de voliere!

groetjes
sander

Stijn dc

hello

die kooi is inderdaad wel te klein!
ga maar rustig op zoek naar de passende kamervoliere!
en ze mogen toch al veel los per dag, dus ze zullen zich nog wel een tijdje amuseren!

en sander, ik herken die situatie precies van ergens :D ;D

SDC:D

Kolkkie

Hoi Diane,

De kooi is voor 3 valkjes erg klein. Ik zou er dan voor pleiten om ze toch los van elkaar te houden of toch een kamervoliere of een nog grotere kooi aan te schaffen.

Die kooi van Nina en Kiko vind ik net gaan voor 2 valkjes, maar 1 extra erin wordt teveel van het goede.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ziralioness

13 oktober 2003, 15:01:37 #9 Last Edit: 13 oktober 2003, 15:01:51 by ziralioness
De situatie is nu gewoon ongewijzigd; Nina en Kiko in de kooi waarin ze altijd samen zaten en Ricky alleen in zijn grote kooi.

Ik heb de twee kooien nu naast elkaar op mijn bureau staan... maar éigenlijk is het bureau daarvoor toch te klein.  :-/ Maar het is tijdelijk wel goed zo, ze kunnen elkaar zien, Ricky kan rustig alleen wennen zonder lastig te worden gevallen door nieuwsgierige valkjes en ze hebben de ruimte. :)

Plannen voor een voliere worden steeds verder gerealiseerd, gezien het kopen van een kamervoliere er steeds niet in lijkt te zitten... ze vragen zoveel geld, 100 euro is het absolute minimum, en dat héb ik gewoon niet... en de mensen die redelijke prijzen vragen zitten te ver weg, daar kan ik niet komen!  :'( Dus maar eens kijken wat we zelf kunnen realiseren...

Ziehier... klussen met klunzen... ;)
Ik zal mam maar weer lief aankijken, zij is heel erg handig.... want als ik een voliere probeer te gaan maken gaat ie zeker weten scheef.  :D
Ik zie het voor me... 3 valkjes in een bouwval!  :D Nee dat kan echt niet....

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...