Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...wat jammer he !! Grtjs Ann

natacha

Hallo iedereen

kiekoo is nog altijd vermist. Mijn nicht gaat wel een ander valkje halen maar blijft hopen op Kiekoo.
Hier gaat het heel goed met onze Arti en Luna, ze zijn echt heel speels en heel de dag in de weer.
Luna amuseert zich bijvoorbeeld heel erg met rietjes die ik heb opgehangen in de kooi; Ik snap niet dat ze het nog niet beu is maar ze blijft ermee in de weer.
Arti daar tegen die probeert ons heel de tijd te imiteren en als we maar in de buurt van de kooi komen dan springt die al op de stok richting poort  ;D
ik ga vanaf morgen eens oefenen en kijken of ik de gordijn al een beetje kan opendoen.
Hoop dat het lukt.

groetjes
Natacha

Hallo yvette, nee wij hebben nergens zo een instantie. Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit iets van gehoord.

Yvette

En ik hoop voor je nichtje dat ze heel erg gauw iets weet over Kiekoo en dat ze straks met haar nieuwe valkje net zo plezier mee heeft
Maar ik vind het nog steeds heel erg jammer voor haar

*Manon*

Hoi Natacha,

Wat fijn zeg dat Arti en Luna zo goed met elkaar overweg kunnen... jaaa en dat valkenvirus... ik heb het ook dat virus en ik kom er heel moeilijk vanaf ;) ;D Wat ik overigens niet zo heel erg vind, maar moet straks denk ik op zoek naar een tweede kooi :-\

Ik heb echt met je nicht te doen zeg dat ze haar valkje kwijt is...
Ik hoop echt dat ze 'm snel weer vind en dat ie nu toch veilig bij mensen thuis is, die hem hebben gevangen.. verschrikkelijk het idee dat ie met deze kou buiten is...

Groetjes Manon

♥Debby♥

wat zielig voor je nichtje zeg.. ik hoop dat iemand Kiekoo vind en dat ze hem snel terug krijgen.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo Natacha,
wat erg voor je nicht dat haar valkje is gaan vliegen.
Zoals Sharon al zegt zou ik ook foto's ophangen van het valkje, misschien is ze wel aangekomen bij iemand in de buurt, en heeft die Kiekoo binnen zitten. Dat zou wel goed zijn voor Kiekoo he, moet die niet zo in de koude rondvliegen, want dat is wel heel erg!!!
Was Kiekoo tam?

Wat leuk dat alles goed gaat met Arti en Luna, Tja ze kunnen zich met het minste vermaken eh. Hier is dat net hetzelfste. :P.

groetjes Sally

Peggy

Hoi Natacha,

wat erg voor je nichtje en voor het valkje zelf ja;  ik hoop dat Kiekoo gevonden wordt.  Ik zou er niet aan moeten denken dat één van mijn valkjes zou wegvliegen.

En wat is Arti toch ondeugend om verschillende trouwkaarten of enveloppen kapot te knabbelen...hij denkt natuurlijk alleen maar ; '' hée dat kan je ook slopen ''  ;D ;D

Wat lief dat Luna zo gek is op rietjes  ;D

Alles wat je zegt over arti ,wijst er toch zeker wel op dat arti een manneke is;  een heel leuk lief ondeugend manneke.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...nog altijd niets gehoord van kiekoo ?
Hopelijk krijgt ze hem toch nog gezond en wel terug  !!
Arm beestje he !! Dat moet vreselijk zijn voor jou en je nicht he !!

Ik ben zo blij voor je dat Luna haar pootje helemaal genezen is en dat ze zo goed speelt met Arti hoor  !
Dat moet fantastich zijn voor je en Luna na al die ellende he !! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Natacha,
wat erg dat je nicht nog steeds haar lieve Kiekoo niet heeft teruggevonden. Hopelijk komt hij uiteindelijk toch weer bij haar terecht.
Ik vind het wel fijn voor haar dat ze heeft besloten om toch een valkje te gaan halen.

Leuk om te horen dat het zo goed gaat met Arti en Luna. Ze kunnen zich echt met de simpelste dingen bezighouden.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...hoe is het daar met de valkjes ? Is er nog nieuws van het weggevlogen valkje ? Grtjs Ann

natacha

Hallo iedereen,

Kiekoo is jammer genoeg nog altijd vermist, ik denk zelfs niet dat ze hem ooit nog terug gaat vinden  :'(
Kiekoo was inderdaad een hele tamme vogel. Ik was er ook helemaal weg van, maar voor mijn nicht moet het verschrikkelijk zijn, ze was juist alleen gaan wonen en had kiekoo gehaald voor gezelschap. Ze was er ook helemaal weg van. Nu heeft ze toch een nieuwe gehaald maar hoopt toch nog om Kiekoo terug te vinden.

Met Arti en Luna gaat het nog heel goed. Ze zijn echt wel braaf. Ik ben gisteren de kweker tegengekomen op de hondenschool en ze hebben een nieuw nest, ik heb haar gezegd dat ze ons iets moeten laten weten als er een bontje tussen zit. Ik hoop het zo.

groetjes
natacha

Sharon

Hoi Natacha,
ik blijf het erg vinden dat Kiekoo nog steeds is vermist, en blijf ook echt hopen dat hij nog terechtkomt.

Wat ontzettend leuk dat je tegen die kweker hebt gezegd dat hij iets moest laten weten als er een bontje tussenzit.
Je bent dus serieus aan het nadenken over uitbreiding?
Heerlijk toch, dat valkenvirus!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Natacha,

Jee wat erg dat het valkje van je nichtje is weggevlogen.
Wat een verdriet moet dat zijn zeg. Heel veel sterkte voor haar.

En jij denkt echt serieus aan uitbreiding? Leuk hoor.

Groetjes Anja

natacha

Hallo iedereen,

Arti is zo een ongeloofelijke kapoen. Volgens mij is het een valk die wat woordjes gaat spreken. Iedere keer als we onze hond Zobi roepen dan fluit hij iets wat echt lijkt op Zobi. Zo schattig.
Hij probeert ons de hele tijd te imiteren.

Inderdaad Anja en Sharon, ik denk aan uitbreiding, hoewel mijn ma er alles aan doet om het mij af te raden. Ze vreest dat ik niet veel tijd ga hebben als ik ooit, hopelijk in de loop van het jaar, moeder wordt. Volgens mij is het perfect te combineren.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hey Natascha ...wat leuk dat je valkje Zobi roept !!
Dat kan dus he !! Grtjs Ann