Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...ik vind het heel goed dat Luna zo speels is en dat wil zeggen dat haar pootje zo goed als genezen is he !!!
En slaapt ze ook al op het pootje  of nog niet ? Ach .....het
maakt nog niet uit ....zolang het maar goed gaat dan komt de rest wel weer vanzelf !!! Gelukkig is ze al speels enzo !
Grtjs Ann

natacha

Hallo Sharon,

In dat geval denk ik dat Arti een vrouwtje is, haar gezicht is echt precies donkerder geworden en ze is nu in de rui dus. Maar ik als er 1 van de 2 fluit is het Arti wel, altijd hetzelfde melodietje. Maandag zal ik nog eens fotos maken.
Luna is op zich een hele stille valk. Speels maar maakt zeker geen lawaai. Luna is ook nog jong, dus weet ik nog niet of ge dat al kunt zien.

Hallo Ann,

Joehoeeeee, Luna slaapt op 1 pootje. Ben ik heel blij om. De gebroken poot trekt ze in, maar het is toch al goed dat ze dit al zo snel doet, met de spalk kon ze dit niet.

groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Natascha ....wat goed zeg dat ze al op haar ene pootje slaapt he !! Geef ze alle twee maar een zachte knuffel !!
Grtjs Ann

Sharon

Hoi Natacha,
als Arti gezicht geler aan het worden is, is Arti een mannetje. En Arti fluit ook zeg je? Dan denk ik toch dat Arti een mannetje is.

Aan lutinovalkjes zoals Luna kun je niet echt aan het uiterlijk zien welk geslacht ze hebben. Aangezien Luna niet fluit, denk ik dat ze een popje is.

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Wat goed trouwens van Luna dat ze alweer op één pootje kan slapen. Geweldig!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Peggy

Hoi hoi Natacha,
Sorry dat ik al even niet geweest ben maar heb het heerlijk druk gehad dus niet veel tijd over om achter mijn pc te zitten maar ben weer bijgelezen hoor.
Gaaf dat Luna der spalkje eraf is en dat je geen verschil ziet;  goed zo Luna.
Fijn om te lezen dat het met beide valkjes zo goed gaat.
Hoe gaat het verder met jou ?
Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Yvette

En gaat het dus nog steeds goed met je Arti en Luna
Ook vind ik het heel erg leuk voor je dat ze op haar pootje slaapt

Dierenfreackske

Hoi Natascha ....wat goed zeg van Luna dat ze op haar een pootje slaapt he !!! Het gaat gelukkig steeds beter he !!
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Natacha,

Wat een goed nieuws lees ik zeg :o :o
Luna al van haar spalkje af, wat goed!!
Wat leuk dat je zit te denken aan vier valkjes.
Ik heb gezegd... ik ga tot 6 valkjes... maar denk niet dat ik dat lang ga volhouden... dan zie ik weer zo'n dotje en ga ik weer voor de bijl...
Tja.. besmet hé.. dan krijg je die dingen!

Groetjes Manon

natacha

Hallo iedereen,

Hier ten huize van Arti en Luna is gelukkig nog steeds alles in orde. Het gaat heel goed met hen. Deze morgen hebben ze me wel weer op een vrije dag wakker geschreeuwd maar ja, daar moet ik maar tegen kunnen.
Arti fluit alles na wat wij voor fluiten, zo schattig.
Ik heb ook de beloofde fotos gemaakt.

Hallo Sharon,
Ik heb nog steeds geen idee of welk geslacht mijn valkjes hebben, ik vermoed dan ook wel dat Arti een manneke is maar zeker ben ik zeker niet, en Luna tja, daar heb ik helemaal geen idee van. Volgende keer als ik nog eens naar de dierenarts moet zal ik het eens vragen.

Hallo Yvette,
Ja, het gaat prima met hen. Het zijn 2 hele brave valkjes.

Hallo Peggy,
Het geeft zeker niet dat het zolang duurt eer je reageert, ik besef maar al te goed hoeveel hier te lezen valt, en dat is niet altijd even gemakkelijk, zeker niet met kinderen.
Hier is alles goed. Donderdag gaan we naar de gyn en zodra hij het licht op groen zet gaan we verder met de IVF ;D

Hallo Ann,
Volgens mij heeft Luna helemaal geen last meer van haar pootje, ben er wel heel blij om.

Hallo Manon,
Ja, erg hee, die valkenbesmetting, ik kan ervan meespreken, zodra de kweker waar we Luna en Arti van hebben 2 mooie bontjes hebben denk ik dat we ze gaan nemen. Het hangt natuurlijk ook wel volledig van mijn vriendin af, die is nog niet helemaal overtuigd  ;)

Groetjes
Natacha
Luna, Arti

*Manon*

Mooie foto's weer hoor ;D ;D
Gewoon je vriendin even lief aankijken Natacha... dat zal vast wel helpen... of een fotootje van de 2 donsjes onder haar neus duwen... dan gaat ze vast overstag ;) ;)
Zou heel mooi zijn als er nog twee valkjes bij komen!

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Sorry ben een tijdje afwezig geweest in je boekje.
Maar ik val gelijk met mijn neus in de boter.
Super mooie foto's van je prachtig tweetal.

Ik ben heel blij dat het zo goed gaat met Luna haar pootje.

En bij jou misschien ook uitbreiding op komst Geweldig hoor.
Jij bent dus ook al besmet.
Join the club hahaha ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Natacha,
wat een leuke foto's zeg! Erg lief en schattig. Luna is echt prachtig hoor! Arti ook hoor  ;)
Het is fijn om te zien dat Luna van haar spalkje verlost is, en dat het zo goed gaat.

Leuk dat je er nog twee bij wilt hebben! Hopelijk kun je je vriendin overtuigen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...wat een mooie foto's heb je gemaakt en met die spiegel is dat zo goed gemaakt dat je de beide valkjes nog eens kan zien !!
Net of het zijn er vier !! Hihihi !! Grtjs Ann

Peggy

Hé donderdag alweer naar de gynaecoloog;  wat fijn zeg.  Ik duim voor jullie hoor !  ;)

Leuke foto's trouwens van A & L .  ;D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

natacha

Hallo iedereen

Bedankt voor de complimentjes. Ja, ik zou echt heel graag nog 2 valkjes bij hebben, maar alles op het gemak.  Ik wil graag maar weet niet of dit zo slim is  ;D Krijg ik dan ooit genoeg of ga ik de maand daarop voor 6.
Als ik echt wil zal het wel lukken mijn vriendin te overtuigen, maar ik heb gewoon schrik dat het geluidsoverlast zal geven voor de buren. Maken 4 valkjes veel meer lawaai dan 2 valkjes?

Groetjes
Natacha