Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

natacha

Hallo Manon,

Inderdaad, de 3 weken zijn omgevlogen, ik kijk eigelijk wel uit om donderdag naar de dierenarts te gaan. Ik verwacht goed nieuws.  ;D ;D Na deze spalk moet ze nog eens 3 weken in een nieuwe spalk en daarna is hopelijk alles voorbij.

Hallo Sharon,
Inderdaad, hopelijk krijgen we goed nieuws donderdag maar ik verwacht niets anders  ;D
ARti en Luna kunnen het nu supergoed met elkaar vinden. Arti kijkt niet om naar Luna haar pootje, maar Luna laat dan ook niet merken dat ze er iets aan heeft. Ze klimt ze vliegt, ze doet alles met Arti mee.

Groetjes
Natacha, ARti en Luna

Yvette

En ik zal voor alvast gaan duimen voor donderdag dat de DA goed nieuws voor jou heeft als het spalkje eraf gaat

Anja

Ook ik ga voor je duimen.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Natacha,
nou, dat klinkt in ieder geval al heel erg positief! Gelukkig maar zeg.
Wat fijn dat Arti en Luna toch goed met elkaar op kunnen schieten. Daar ben ik echt blij om.

En knap van Luna dat ze al zo goed heeft om leren gaan met haar pootje.

Dat wordt duimen donderdag hoor!!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Peggy

Hoi Natacha,
Wat heerlijk om te lezen,dat het weer zo goed gaat met t pootje v Luna,de schat! 
Ben wel heel blij voor jullie hoor. Morgen dus nog even een nieuw spalkje en dan is ze er helemaal vanaf.
Gelukkig dat het allemaal zo goed gaat.

Wat gaaf dat arti de hond nadoet. Heel herkenbaar ook.  Onze Nikkie deed vroeger het hondje van ons mam na,  zo goed dat Winnie op der donder kreeg omdat ze iedere keer zo jankte.  Winnie 'jankt ' altijd op een bepaalde manier wanneer ze '' uit ''  mag en Nikkie deed dat precies na...je hoorde werkelijk het verschil niet...zo goed!!

Off Topic;  heb een beetje je verhaal gelezen in t buurthuis over jullie kinderwens. Zijn jullie nu ook bezig met Ivf ?
Heb bij het verhaal van manon ook in het kort ( hoop ik ) ons verhaal geschreven. Wij zijn ook 2 vrouwen die enkele jaren geleden een kinderwens hadden...en nu zijn onze jongens alweer 7 en 5 jr...mss vindt je het leuk om mijn verhaal te lezen ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

natacha

Hallo iedereen,
Morgen is het zo ver, met Luna naar de DA, ik vind het allemaal heel spannend. Het zal wel voor goed nieuws zijn, ineens krijg ik toch wel wat schrik.  Hoewel Luna de poot toch heel goed gebruikt, toch zal ze ocharme morgen weer last gaan krijgen van pijn en de nieuwe spalk denk ik. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het allemaal wel mee zal vallen.
Met Arti gaat het ook goed, hij laat zich toch alweer beter pakken, het is echt een ontdeugende valk, maar wel superschattig.

Hey Yvette en Anja
Dank jullie voor het duimen, Luna heeft het nodig, en ik ook, want ik zou het heel erg vinden moest er iets met Luna gebeuren.

Hallo Sharon en Ann,
Ik sta er ook versteld van hoe goed Luna het doet. Ze knabbelt nooit aan haar spalk en doet gewoon alles waar ze zin in heeft. Vanaf dag 2 of 3 ging ze al op stokken zitten, toen zag je dat ze pijn had maar ze hield vol. Ben echt blij dat ze het zo goed doet.

Hallo Peggy,
Ja hee, fijn dat het zo goed gaat met ons valkjes. En ja, het is echt schattig om Arti onze hond na te horen doen. Het klinkt ook juist echt. Nu doet hij dat wel alweer minder maar ook omdat hij nu bij Luna in de kooi zit en toen in een kleinere kooi appart. Het zal ook een beetje uit verveling geweest zijn.
off topic : ik ben je verhaaltje gaan opzoeken  ;D Jullie hebben inderdaad geluk gehad. Zalig 2 gezonde kinderen. Ik was niet meer naar het buurthuis gegaan omdat ik van iedereen commentaar krijg dat ik er teveel mee bezig ben. Ik ga nu over op ivf maar wel pas na maart. Ik kon de teleurstellingen even niet meer aan. We trouwen dan ook nog eens in maart en mijn kleed is al besteld en ook op financieel vlak moeten we nu na de trouw en 6 pogingen terug bijtanken  ;D Maar het zal er wel ooit van komen  :)

groetjes
Natacha
Luna en Arti

Peggy

Dank je wel voor je verhaal Natacha !
Wij hebben idd geluk gehad en daar ben ik ook heel dankbaar voor hoor.
Wel jammer (  denk ik )  dat je je verhaal niet meer ( kunt ) doen in het buurthuis  :-\  Ik denk persoonlijk dat iedereen die ''bezig''  is om kinderen te krijgen,  ermee bezig is...lijkt me heel normaal ...het is ook heel wat !  Ik was er toen die tijd,  ook iedere dag mee bezig en soms hoorde ik in de omgeving ook wel zoiets van ; ''  je moet er niet zo mee bezig zijn want dan lukt het nooit ''.    Makkelijker gezegd dan gedaan  ;)

Dat wordt dus een drukke maand. Wat leuk dat jullie gaan trouwen. Ik hoop van harte dat het gaat lukken met de ivf en dat het jaar 2008 heel veel moois zal brengen voor jullie.

Even On Topic  ;D  ;  heel begrijpelijk hoor,dat je het nu toch wel wat spannend vindt,het da-bezoekje morgen.  Succes morgen!

ps;  als je evt je verhaal kwijt wilt of mss vragen hebt mag je me altijd een IM sturen hoor.

Gr Peggy

Yvette

Het is ook zeer begrijpelijk dat je het spannend vindt om naar de DA te gaan

Anja

Hoi Natacha,

Ik wil je alvast veel sterkte en succes toewensen als je morgen naar de DA gaat.
Ik zal aan je denken en ik kom morgen gelijk weer lezen wat er gebeurd is.

Ook zla ik voor je duimen en een kaarsje voor je laten branden.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Natascha...ik duim ook voor Luna en jou dat
je vandaag goed nieuws hebt en haat pootje goed geneest !!!
Vandaag dus een nieuwe spalk als ik het goed begrijp ?
Grtjs Ann

Peggy

succes straks hè bij de dierenarts.
Zet m op lieve Luna.
Gr Peggy

natacha

Hallo iedereen,

Heel erg bedankt voor de steun, ik ben juist terug van de dierenarts en ik moet zeggen het is heel goed gegaan. Er is een nieuwe spalk gelegd en deze moet maar 2 weken maar blijven zitten omdat het zo goed geneest. Luna heeft zich ook sterk gehouden, ik moest haar vast houden ondersteboven en ze heeft niet 1 keer gebeten ofzo. Ik heb haar tijdens de verzorging lekker gekroeld en het leek zelfs of ze ervan genoot, ook al was de dierenarts een dikke 20 minuten bezig met haar.

Bedankt voor de vele duimen en kaarstjes

Groetjes
Natacha
Luna en Arti

ps, ik heb ook wat fotos erbij gedaan. Ik hoop dat jullie ervan genieten.

HIer een foto van Arti toen we hem pas hadden.

En hier nog een extra foto van onze hond Zobi, we hebben haar 2 jaar geleden uit het asiel gehaald, ze is nu 4 jaar. Echt een schat van een hond.

Peggy

Oh wat fijn dat het is meegevallen bij de da en dat t spalkje dus nog maar 2 wk nodig is.  Die Luna van jou is een dapper dametje  :D
En natuurlijk genieten we van zo'n mooie foto's.
Zobi lijkt me idd een schat ve hond  :D

Gr Peggy

Romy

Hoi Natacha

Ik ben ontzettend blij voor je dat het zo goed gaat met Luna! Het is echt een wondervalkje  :D
En zo flink dat ze geweest is bij de DA, dat is echt heel bijzonder hoor! Ze heeft vast een grenzeloos vertrouwen in jou  :D

Groetjes
Romy