29 april 2024, 14:50:59

Nightwish leuk...

Gestart door Valerie, 30 oktober 2007, 18:37:15

« vorige - volgende »

Valerie




Valerie

BTW: Wie gaat er allemaal naar hun concert op 21 maart in de heineken music hall?
Ik iig.  :)



Anja

Hoi Valerie,

Sorry maar het is niet mijn genre muziek.

Groetjes anja

Valerie

Geeft niet, Anja.

Ieder zijn smaak eh. ;) Maar goed dat smaken verschillen. Anders was de wereld zo saai. ;)



Anja


Helemaal mee eens Valerie.

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi valerie!

Nou, wel mijn soort hoor! Ik ben al een paar jaar fan van WT en ook lid van de fanclub. Het liefst zou ik de 15e in Utrecht gaan, maar ik weet mn rooster nog niet.. Ik ben de week ervoor vrij, ik dacht eerst dat het in die week viel, maar helaas helaas niet.
Wat vind je trouwens van Delain? Ik vind ze even (zo niet beter) goed als WT..ik ben al naar een aantal concerten geweest van ze. Van WT nog maar 1, maar ja, ze traden ook niet erg veel op in Nederland de laatste tijd. Ik ga naar Eindhoven. Ik heb er wel er veel zin in hoor!!!!

Groetjes!!!

Dafrinja

Valerie

Hoi Dafrinja,

Die had ik nog niet gezien. Dan heeft WT weer nieuwe shows toegevoegd. Ik ga 22 nov naar de 013 en volgend jaar naar de Ahoy.
Maar ik had het hier over Nightwish.  ;D  ;)

Delain vinden wij ook enorm goed. :)

Wat vind jij van Therion? Daar is Han superfan van en die gaan we in december heen Delain zien we ook nog in december (zie ik net op ons lijstje staan, samen met Autumn).  ;D



Dafrinja

O, eh, sorry. Ik had het verward met je eerdere berichtje over WT..Leuk dat je Delain ook leuk vind! Van Therion heb ik vandaag (toevallig ;)) voor t eerst gehoord. Klinkt ook best goed hoor!
Maar NightWish vind ik denk ik net iets beter. Al weet ik het nu nog niet met die nieuwe zangeres...ik vond Tarja altijd wel erg goed hoor..

Bye!

Dafrinja

Mara

Hoi Valerie

Ik ga de 21ste maart naar Nightwish, yes!!! Blijf dan bij een vriend van me slapen en dan ga ik samen met hem, zijn zusje en een vriendin van zijn zusje naar de HMH.

mara

Mara

Hoi hoi

Zijn er nog meer mensen die naar Nightwish in de Heineken Music Hall gaan in maart?

En is er iemand die me kan zeggen of er goed geparkeerd kan worden bij de HMH?

Mara

Gerda

Citaat van: Mara op  7 november 2007, 18:17:04
Hoi hoi

En is er iemand die me kan zeggen of er goed geparkeerd kan worden bij de HMH?

Mara


Ja in de amsterdam Arena, die staat er naast!!
Is wel prijzig! Maar verder zijn er niet echt parkeergelegenheden in de buurt.
Als je met een groepje bent kun je de kosten nog delen!

Groetjes, Gerda

Mara

Hoi Gerda

Dank je wel!!

We gaan met 4 mensen, 2 volwassenen en 2 pubers (en als ik niet mee ga dan mag er maar 1 puber mee). Dus even kijken. Anders moeten we met de trein...misschien handiger....even kijken. Heb nog tot maart.  ;)

mara

Gerda


Even gekeken en het valt heel erg mee: 5,50 euro per 24 uur.

Zie ook deze ste

Groetjes, Gerda


Mara

Hoi Gerda

Dank je wel!! Je bent een engel.

mara