29 april 2024, 09:09:07

hij eet :>

Gestart door DrunkX, 27 oktober 2007, 10:49:17

« vorige - volgende »

Lin

Drinken doet je valkje niet, hij krijgt al voldoende door de pap aan vocht binnen. Niet apart water geven met een spuitje. Een waterbakje mag je wel neerzetten, maar niet dwingen. krijsen dat blijven ze nog wel doen. Je geeft wel vaak genoeg nog? 5 ml ongeveer per keer. Hoe vaak geef je per dag?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Silke *

Hij zei tegen me, 4X per dag.

Groetjes
Silke x

DrunkX

ja ik geef inderdaad 4x pwer dag en iets minder dan 13% dus dat kan het niet zijn
??
                 Groetjes niels

♥Debby♥

hoe zwaar is je valkje nu?? die 50 gram was wel heel erg licht hoor.. hoop dat er al wat grammetjes bijgekomen zijn..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

DrunkX

ja was hert ook hij weegt nu al 58 hij komt elke dag flink aan (gelukkig maar dankzij de hulp op dit forum en het goede voor gaat het nu supper met hem

DrunkX

hey allemaal ik heb een vraagje
mijn valkje (4 weken oud) eet nu (half zelfstandig ei voer met zaatjes en water gemenkt uit een bakje ik geef hem nu 3 voedingen hoe veel zou ik er nu moeten geven of zal ik inplaats van 10% nog maar 5% van ze ligaams gewicht geven
alvast bedankt Niels

♥Debby♥

Toen mijn valkje zelf mee ging eten draaide hij vanzelf weg van de pap.. en dan stopte ik gewoon, ik ging dus niet dwingen.. wel goed blijven wegen dat hij niet afvalt...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lin

volgens mij is je valkje dan een week ouder. een handopfok met vier weken zie je niet zo snel zelf al eten. als je valkje niet afvalt dan kan je een voeding minder geven. Kijk even naar het schema voor de (voorbeeld)tijden. Houd wel het gewicht goed in de gaten.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

DrunkX

hij eet nmiet (pitten maar pa[p met pitte en eivoer gemengt niet tgemalen )   ( en hij gaast steedt in ze drinken staan doet hij dat om een reden of niet  ???

Silke *

Hey Niels,

Hoeveel weegt je valkje nu?
Volgens mij niet echt een reden dat ze in het water staat hoor  ;D
Zou het niet weten...

Groetjes
Silke  :-*