28 april 2024, 00:12:37

Wij zijn nieuw hier

Gestart door Lauwers, 26 oktober 2007, 17:21:28

« vorige - volgende »

Lauwers

Hoi,

Mijn naam is Davina en mijn valkje is een popje met de naam Charlie! Hoe oud ze is, weet ik jammer genoeg niet, maar ze is een echt schatje en een echte speelvogel ook.

Wij wonen beiden in België samen met mijn vriend, mijn familie en nog enkele dieren (3 katten en een hond), maar charlie zit veilig op mijn kamer (ik ben daar ook zeer veel, of mijn vriend is er die onregelmatige uren heeft) enkel de oudste kat (13jaar) slaapt ook op de kamer, zonder problemen. Later gaat toch het bovenste verdiep voor ik en mijn vriend zijn, dus Charlie zit echt niet veel alleen en soms gaat ze zelfs mee naar beneden.

Ikzelf ben 24 jaar, en ben fotografe, ik heb mijn diploma maar doe het voor mijn plezier, niet mijn beroep.

Als ik Charlie een jaartje heb, zou ik proberen met haar te willen kweken, en mss vind ik hier wel een vriendje voor haar.

Als je nog iets wilt weten over mij of over Charlie, moet je het maar vragen, ik ben niet zo goed in mezelf voorstellen.

Groetjes,
Davina

Anja

Hoi Davina,



Ik hoop dat je er veel leerzame en gezellige uurtjes door gaat brengen.

Misschien een idee om een dag- of verhalenboekje te beginnen?

Groetjes Anja

Lauwers

Dank je! :)

Mss wel, ik zal nog zien, ik kan eigenlijk niet wachten om mijn vogeltje te showen, maar ik zit niet op mijn eigen computer en mijn computer moet opgekuisd worden en das nogal veel werk... hopelijk snel gedaan... (al meer dan een dag voorbereidingen aant doen... eerst back-up maken, dan alles checken en terug in orde maken en dan kan ik Charlie eens laten zien aan de anderen!  :D )

Anja



Nou we hebben hier engelen geduld hoor ;D ;D ;D
Neem je tijd en we zien het van zelf.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Davina

Welkom op dit gezellige forum.

Mara

Yvette


Lauwers

27 oktober 2007, 22:31:02 #6 Last Edit: 27 oktober 2007, 22:33:49 by Lauwers
Hier is mijnen deugeniet!

is ze niet lief?

volgens mij was ze verliefd op de camera, ze vloog er steeds naartoe!

Yvette

Hoi Davina

En ga je ook met een dagboekje beginnen van je valkjes?

Lauwers

ik begin het te overwegen ja...

Yvette

Het is heel erg leuk om te doen om verhalen en foto's te schrijven en te plakken over je valkjes

Lauwers

het dagboekje staat er al :)