5 mei 2025, 12:44:27

valkje jimy

Gestart door jimy, 25 oktober 2007, 19:17:04

« vorige - volgende »

jimy

Hallo beste valk vrienden. :)
Voor het eerst op valkje ,even wat over mijn valk parkietje Jimy
Hij is heel lief en al 26jaar oud
Graag zou ik weten hoeveel deelnemers er zijn die een oudere heeft?
Hij is met de hand groot gebracht maar niet door mij ik kreeg hem toen hij een jaar was.
Hij is een liefhebber van een stukje brood en aardappel verder is hij niet gek op groenvoer of fruit wel trosgierst.
Hij is niet lief voor een partner die blaast hij weg dus dat hebben we niet gedaan hij zit wel te vrijen met zich zelf.....
Graag had ik reactie van personen die ook al een oud valkje hebben.
Heel veel groetjes
Johanne

♥Debby♥

Zo he.. dat is inderdaad wel heel erg oud... wel fantastisch als je je valkje al zo lang bij je kunt hebben..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Hoi

Wij hebben valkje Gerrit bijna 21 jaar gehad, maar hij is gestorven en op het laatst was hij dement en wilde niet meer uit zijn kooi.

We missen hem nog steeds ook al hebben we nu 3 super tamme valkjes waar we stapelgek mee zijn.

Dorothé

ps 26 jaar dat is uniek hoor!!!!!!!!!!!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Wow 26 jaar. Ik hoop dat ik mijn valkjes zo lang bij me mag houden.

Groetjes Anja

jimy

Bedankt voor al de leuke reacties en foto's als mijn printer in orde is zal ik foto's van hem sturen
Ja mijn oudje gaat nog wel een tijdje mee denk ik.
Niets wijst op zijn leeftijd bij mij ook niet hoop ik....
Heel veel groetjes aan alle valk liefhebberss

Mara

Hoi Jimy

Wat een leeftijd zeg, prachtig gewoon. Ik heb twee valkjes van 16 en 17 jaar oud, roodruggen van 17 jaar oud en twee rosella's van tussen de 25 en 30 jaar oud. En die hoop ik allemaal nog lang bij me te houden.

Mara

jimy

Wat een pracht kleuren zeg....is dat een valkparkiet??geweldig mooi hoor.
groetjes johanne

jimy

sorry ik zie nu dat je schreef over roodrug dus geen valk ha ha...moet nog veel leren in al die soorten bedankt allemaal voor de reacties fijn weekend allemaal
johanne

Mara

Hoi Johanne

Diegene in mijn handtekening is een rosella. Een jong van anderhalf jaar. Roodruggen hebben niet zulke felle en mooie kleuren, maar het zijn wel mooie vogels.

Fijn weekeinde.

mara

sandy

wow wat een leeftijd dan hb ik nog even te gaan de oudste bij mij is nog geen 2 jaar ik hoop dat je hem nog lang bij mag houden  want 26 is nog al wat  gr sandy kijk ook is in mijn forum

jimy

ik ga vast op je site kijken hoor en bedankt voor de reactie heel hartelijke groetjes
Jo