4 mei 2025, 23:56:12

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

Gerda

13 mei 2008, 23:22:42 #1590 Last Edit: 14 mei 2008, 00:01:31 by Gerda
Citaat van: sandy op 13 mei 2008, 22:28:40
ik wil iedereen bedanken voor de steun  :-* :-* :-*

Hoi Sandy,

Ik wil dit meteen even aangrijpen. Iedereen die hier gereageerd heeft, ook Hermien, heeft dat gedaan omdat we iets gemeenschappelijk hebben. Onze liefde voor valkjes.
Soms zien we alleen wat we willen zien en kunnen anderen ons helpen er goed naar te kijken.

Alle adviezen zijn gegeven vanuit die liefde voor valkjes en om jou te helpen. Naast liefde voor valkjes hebben ook veel van de mensen die gereageerd hebben verstand van zaken. En dan is hun advies nog belangrijker om goed in je op te nemen en er van te leren en er naar te handelen.

Dit geldt niet alleen voor jou Sandy, maar dat geldt voor iedereen. Wanneer we slim zijn, nemen we goede adviezen aan. Dat is echt niet erg, of een nederlaag. Het is juist een overwinning op ons zelf. Want zo leren we van elkaar en zo helpen we elkaar met onze mooie hobby.

Gerda

sandy

gerda ikben het helemaal met je eens dat moet ik maar eens gaan aannemen  nogmaals bedankt

Hermien

Ha Sandy,

Als je goed kijkt heb ik mijn laatste reactie veranderd in smilies en wellicht is het bericht morgen van de site verdwenen. Het spijt me heel erg als ik je overstuur heb gemaakt, maar dat doen emoties nou eenmaal met me. Die gaan soms met mij aan de haal. Omdat je maar niet meer op de site kwam en niet meer reageerde op alle adviezen, begon ik me meer en meer zorgen te maken om Noa en ik raakte gefrustreerd! Vanuit diƩ emotie heb ik mijn bericht geschreven, niet om jou pijn te doen, maar om het leven van die lieve valkparkiet te redden. Zullen we het dan maar hierbij laten? Over een paar weken sta jij weer breed lachend met Noa op de foto, let maar op mijn woorden. Zelf zal ik voortaan ook maar even eerst tot TIEN tellen. Kun je het me vergeven? No hard feelings ofwel: even goeie vrienden!
Daar ga ik dan nu ff een borrel op nemen. Proost!

sandy

hermien natuurlijk vergeef ik het je ik kon jou gevoel ook wel begrijpen
dus even goede vrienden  ;) ;)

sandy

nog wat fotos van noa

er komt nog meer even geduld

sandy

sandy

*Petra*

Hoi Sandy,

Wat worden we weer verwend  ;)!

Groetjes petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

sandy

Kimm

prachtige foto's sandy.
vooral die ene waar gevlogen word!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Sandy,

Je hebt weer prachtige foto's geplaatst van je valkjes. Ik heb er weer erg van genoten.

De vliegfoto's zijn klasse hoor.

Groetejs Anja

sandy

sandy

met noa gaat het erg goed ze word goed gevoed door haar ouders  :D :D

ik mis har wel hoor maar ik ben zo blij dat het zo goed met haar gaat  :D :D :D

Anja

Hoi Sandy,

Wat een geweldige foto's weer.

Je moet maar zo denken meid, over een paar weken mag je haar weer ophalen en dan kun je van haar gaan genieten.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Sandy,

De vliegfoto's zijn zeker schitterend en niet de gemakkelijkste foto's om te nemen maar het lukt jou erg goed !! Heel erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Noa .... en natuurlijk mis je haar  :D

Misschien dat je met de kweker weer iets af kan spreken om haar te bezoeken, dan kan je lekker nog even met haar knuffelen want volgens mij is Noa een echte kroelerd  :D

Hele leuke foto's heb je van Noa gemaakt hoor !

Groetjes, Karin