5 mei 2025, 13:10:54

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

een goede vriend van me heeft me gereden en we hebben daar nog wat gedronken ik was er om 8uur

Kimm

goed gedaan sandy en nu maar hopen dat noa snel groot word en zelfstandig.
ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sandy

noa betekent heel veel voor me ik voor het leven van noa gekosen maar niet aan mijn egowisme ik ben wel goed maar niet gek ok ik maak fouten  maar nu heb ik mijn fouten recht  gezet  ze zit nu weer lekker in de voliere bij haar papa en mama en ze wert meteen gevoert

sandy

de kweker was blij dat ik noa weer kwam brengen want ik had er geen goed gevoel bij dat ze niet genoeg had alleen aan zaatjes we zijn er naar toe gereden de kweker heeft haar meten in de voliere gezet en ze begon te schreewen om eten toen kwam haar vader haar toe om haar te voeren ze was er echt nog niet aan toe om bij mij te wonen en nu maar wachten tot ze er wel aan toe is

sandy

sandy

kijk maar ik zorg heel goed voor mn valkjes ze krijgen van alles wat moet ik nog meer doen

Anja

Hoi Sandy,

Je hebt er goed aan gedaan om Noa terug te brengen.

Sterkte met wachten.

Groetejs Anja

sandy

hoi anja ik weet dat ik het goed heb gedaan toen ik haar weg had gebracht had ik ook een heel lekker gevoel van nu komt het zeker goed  :-[ :-[ :D

Kimm

hoi sandy,

mooie foto;s hoor.
en sterkte verder.
groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

13 mei 2008, 19:53:09 #1584 Last Edit: 13 mei 2008, 23:46:27 by Gerda
Hoi Sandy,

Hopenlijk gaat het allemaal goed komen met Noa! Ik ben blij dat ze meteen gevoerd werd door de ouders. Nog een paar weekjes wachten en geduld hebben en ze is weer bij je terug!

Je hebt hier een heleboel mensen die je willen helpen en daar mag je blij mee zijn!

Gerda

Bello

Fijn dat Noa weer terug is bij haar ouders.

Deze kunnen haar nu nog lekker  voeren en zo.

Ach ieder mens maakt fouten.....

Maar ze was dus niet zelfstandig omdat de ouders haar meteen gingen voeren.

Nu gewoon geduldig wachten.......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Sandy,

Fijn dat je Noa bij de kweker hebt terug gebracht en de ouders het allemaal zo goed weer oppikte !! Straks kan je lekker genieten van jouw Noa, dan is ze lekker zelfstandig en hebben jullie alle tijd om het weer helemaal goed te maken  ;)

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Sandy

Je hebt een goede beslissing genomen om Noa terug te brengen naar de kweker. Je kunt beter een geheel zelfstandig valkje in huis hebben, dan een valkje wat dat niet is.

Heel veel succes met wachten tot je Noa mag ophalen.

Mara

sandy

13 mei 2008, 22:28:40 #1588 Last Edit: 13 mei 2008, 23:46:57 by Gerda
ik wil iedereen bedanken voor de steun  :-* :-* :-*

sandy

nog wat mooie fotos van noa gisteren gemaakt vlak voor dat ze weg bracht