6 november 2025, 13:10:27

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

sandy

hoi kirsten met angel gaat het in primsipe goed hij blijft erg tenger niet mager ik heb het iede dat hij een beetje bang is voor de anderen valkjes en denk daarom dat hij niet zo goed durft te gaan eten ik heb hem nu alleen zitten dar eet hij goed
hij word net zo verwent als de rest  het is een moppie hij zit heel vaak alleen

hoi kaatje het is inderdaat maar een op mijn hooft het is hope het lijkt wel zijn geest wel apart   ;D ;D

hoi monky angel is een man en het is een schatje geef dara ook maar een knuffel terug van haar kleine broertje

angeltje

sandy

nog een dagje werken dan 2 dagen vrij weer alle aandacht voor mn dieren  :D :D :D

sandy

19 januari 2008, 05:02:27 #1022 Last Edit: 19 januari 2008, 05:21:42 by sandy
dit is als we melig zijn tijdens het werken

dit zijn fotos tijden de opening van tante truus 2005

sandy

ik wilde jully gewoon even wat fotos laten zien van mijn werk
maar ik ga nu anders kom ik te laat :-\

sandy

Wilma1

Ziet er gezellig uit op je werk...in de horeca dus ???

Is Angel een geelwang ??? Ze is erg moo zoals ze daar ziti!!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandy

hoi wilma angel is net als hope een opaline cinnemon geelwan angel is een man en zal zijn parels kwijd raken hope is een pop

ja ik werk in de horeca in de keuken tante truus is een werkplek waar mensen werken met een verstandelijke beperking ik val een beetje tussen het wal en het schip
we hebben hoog bezoek gehad van onze prins willem alexander en veel bekende nederlanders en we staan hier veel in de krant

Anja

Hoi Sandy,

Nou ik had een boel in te halen hier hoor. Een heleboel mooie foto's waar ik elke keer weer van geniet.

Ik begrijp ook dat je Angel apart hebt gezet. Ik hoop dat hij nu wel gaat eten.

Je hebt ook weer leuke foto's van je werk geplaatst.

Groetjes Anja

sandy

ik ben trots op wat ik doe ik aan de mensen laten zien dat er mensen zijn die heel graag willen werken

het gaat nu beter met angel ik zie hem regelmatig eten ik dat hij niet zo goed durfde ik wil gaan kijken hoe het zou gaan met yeni samemen dat is een heel lief rustig popje

sandy

pride

bo

diesel

hope

hope

bo en hope

yeni

luna

diesel en yeni

pride

angel

diesel

pride yeni en bo

hope

hope

yeni

bo

hope

hope

*Manon*

Hoi Sandy,

Had weer wat in te halen, maar ook wel leuk want ik had heel veel mooie foto's te bekijken!
Wat een mooi stel heb je toch!
En wat doe jij leuk werk zeg, ik kan me voorstellen dat het vaak een gezellige boel is op je werk!

Ik heb heel erg genoten van je foto's, dank je wel ;D

Groetjes Manon

Mara

Hoi Sandy

Leuk om weer foto's te kijken. Ook leuk om te zien wat voor werk dat je doet.

Mara

sandy

dank jully wel voor de leuke compliment  :D :D

Sally

Hallo Sandy,
wat een leuke foto's allemaal. Je valkjes zijn echt allemaal prachtig.
Ik heb er met volle teugen van genoten.

En de foto's van op je werk zijn ook wel heel leuk. Gezellige boel is het daar precies. :D

Groetjes Sally

sandy

dank je wel sally het zijn allemaal mooi maar het zijn wel boefies  ;D ;D