21 juni 2025, 00:03:13

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hij is Schitterend Sandy!!

en succes met vijlen.. rustig aan dan komt het vast goed!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Sandy,

Hij is werkelijk prachtig om te zien en dan ook nog eens een kroelkont, ... ik ben echt ontzettend blij voor je en natuurlijk ook voor Kirsten  ;D

Ik las over het snaveltje knippen, misschien kan je dit in overleg met kirsten doen, zijn snaveltje is misschien een beetje lang maar knippen lijkt me dus echt heel erg eng om te doen, .... misschien is het wel normaal hoor en kan het helemaal geen kwaad, ... eerlijk gezegd ben ik dan ook een echte leek op dit gebied  ::) !!

Slaap lekker voor straks en geniet maar lekker van je valkjes  ;D

Groetjes Karin

sandy

hoi karin ik snap je bezorgtheid ik heb heel veel ervaring met dieren ik en ik heb wel meer snaveltjes geknipt ik doe ze echt geen pijn ik zorg goed voor hem het is echt een schatje  hem iets andoen nee

sandy

yeni

hope

hier ook hope

hope en bo in love  :D :D

hope op mijn comp

Kirsten

Hoi Sandy,

Door zijn scheve bekkie lijkt het alsof hij te lang is, maar als je het met je andere valken vergelijkt dat zal je zien dat hij geen langere snavel heeft. Je kunt er als je dat zelf prettiger vind wel een heel klein puntje afhalen, maar kijk dus enorm uit, want je zit sneller in het leven dan je denkt.

Waarom heb je dat trouwens gisteren niet even gezegd, dan hadden we samen even kunnen kijken? De tijd was misschien wat krap, maar vond het wel gezellig. :)

De kerstparade vonden ik super!, echt heel mooi.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kaatje

Citaat van: sandy1975 op 23 december 2007, 04:26:02
hoi karin ik snap je bezorgtheid ik heb heel veel ervaring met dieren ik en ik heb wel meer snaveltjes geknipt ik doe ze echt geen pijn ik zorg goed voor hem het is echt een schatje  hem iets andoen nee

Hoi Sandy,

Ik was niet echt bezorgd hoor maar ik wist helemaal niet dat je snaveltjes kon knippen, vandaar  :D Maar als jij zegt dat je heel veel ervaring hebt en al meer snaveltjes geknipt hebt dan neem ik dat zonder meer van je aan !!

Hoi Kirsten, weer wat geleerd dus, ... ik wist dus ook niet dat er snel leven in een snaveltje zat, wel in nageltjes en bij de pennen !

Oja, en hele leuke foto's weer, ... die Bo en Hope zijn echt verliefd, leuk hoor !!

Groetjes Karin

Kirsten

Hoi Kaatje,

Ja er zit absoluut leven in een snavel, ik heb binnen een valkje die ik opgevangen heb na een brand,. heel af en toe moet ik haar snavel een beetje vijlen en dan moet ik erg opletten, want voordat je het weet kan er wat bloed komen. Je kunt dus nooit zomaar knippen. Ook moet je goed opletten hoe je knipt, want een valk eet ermee. Dus als jij de punt verkeer knipt bijv en hij niet goed een zaadje meer kan vasthouden, dan lukt eten dus ook niet. Je moet er dus voorzichtig ten alle tijden mee omgaan. Ik wist ook niet dat Sandy veel ervaring met knippen had  ::) er heb er dan ook alle vertrouwen in.
Ik heb daar absoluut geen ervaring mee en vijl enkel,. dat vind ik wat veiliger. Kan soms alleen dan wat langer duren.

Groetjes, en laat even weten hoe het gegaan is Sandy.
Hou je erna ook goed in de gaten of hij goed kan eten ermee?

Geef de lieverd een knuf van me
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

♥Debby♥

ik vijl inderdaad ook de nageltjes en zal een eventueel snaveltje ook vijlen inderdaad.. dat is veel geleidelijker...

Sandy, ik zag een stukje parade op tv.. was leuk hoor! je zult wel genoten hebben.

sandy

ik viel met de neus in de boter met die parade ik werk in het centum ik ben maar blijfen kijken echt te gek 100.000 mensen uit heel nederland

ik zal echt voorzichig doen met angel maar ik ga het morgen denk ik doen ik laat hem nu nog met rust  heb een beetje vertouwen in me  :D :D

sandy

sorry kirsten we hadden inderdaat wat weinig tijd dat ik toen niet erg op de snveltje heb gekeken dat zag gisteravond toen ik hem bij me nam voor zijn kroelbeurt  ik doe het niet zomaar dat knippen
maar voorde rest gaat het goet met hem de kroelkont hij zit met de anderen valkjes waar hij erg aan moet wenen ik heb en speeltuintje in mn kamertje staan dat vond dat wel wat maar met vliegen moet hij nog vlink oefenen want op zo manier haalt hij nooit zijn diploma ;D ;D HET IS EEN TOPPERTJE

♥Debby♥

Heb je daar dan een speciaal schaartje voor Sandy? ben heel benieuwd..

sandy

EEN SPECIAAL KNIPSCHAARTJE VOOR DIEREN  MET EEN GEWONE SCHAAR GAAT HETNIET

sandy

Anja

Hoi Sandy,

wat is Angel mooi zeg. Hij lijkt op mijn Yingo. Volgens mij is het dezelfde mutatie. Yingo is een opaline cinnamon geelwangman en volgens mij is Angel dat ook of niet?

Groetjes Anja

♥Debby♥

je capslock blijft hangen sandy!  ;D

't is echt een beauty ja.. heel mooi...