21 juni 2025, 11:41:09

sandy's valkjesparadijs

Gestart door sandy, 14 oktober 2007, 21:50:44

« vorige - volgende »

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

14 november 2007, 23:23:20 #211 Last Edit: 15 november 2007, 00:26:36 by sandy1975
DAT IS KRUIMELTJEEN OP DE ANDEREN DE GEELWANG IS HOPE

sandy

DAN WERWIJDER IK DE STOK METEEN  ZE HEEFT ER LAST VAN WAT KAN IK ER AAN DOEN

sandy

14 november 2007, 23:55:35 #213 Last Edit: 15 november 2007, 00:25:37 by sandy1975
IK HEB HET GEDAAN MAAR HIJ PAKT HEM BIJ MIJ NIET SORRY IK BEN MISSCHIEN EEN BEETJE DOM

sandy

MIJN BOEKJE GAAT HART ZEG

sandy

ik heb met de poot je van hope i de bio tex gezeten ze heeft er wel last van we hebben maar meteen gedoucht  en ze licht nu in de handoek waar ik haar heb ingewikkeld te slepen  de lievert

ik heb de ruwe stokken ze zeggen dat het zo goed is voor de nagels  en snavel  maar ze krijgen er wondjes van onder de voeten zielig

♥Debby♥

Heb je zo laat nog gedoucht sandy?? dat kan je beter niet doen hoor.. ze gaan dan nat de nacht in.. dan is ze straks verkouden..

en wat de foto's betreft.. probeer het vandaag nog even.. gewoon rustig, stap voor stap.. als je op een gegeven moment gefrustreerd raakt dan lukt er helemaal niets meer..

gewoon een frisse start.. je hebt nu in ieder geval een album.. je hebt er foto's instaan dus je bent al een eind op weg..

Succes!

sandy

hoi debby ik heb het al gedaan het ging ook goed wat ik gedaan heb is naar mijn album gegaan de de foto gekopieert terug naar naar mijn forum gedrukt op reageren gedrukr op 2e plaatje boven de smillies dan ik ditin beelt en heb er tussen gedrukt en en op plakken dat ging goed tot ik het ging plaatsen dat ging niet ik heb het een aar keer geprobeert je ziet dan weleen vlikker en springt weg

♥Debby♥

Citaat van: sandy1975 op 15 november 2007, 12:26:35
hoi debby ik heb het al gedaan het ging ook goed wat ik gedaan heb is naar mijn album gegaan de de foto gekopieert terug naar naar mijn forum gedrukt op reageren gedrukr op 2e plaatje boven de smillies dan ik ditin beelt en heb er tussen gedrukt en en op plakken dat ging goed tot ik het ging plaatsen dat ging niet ik heb het een aar keer geprobeert je ziet dan weleen vlikker en springt weg

die code is goed inderdaad.. alleen het plakken gaat dus niet helemaal goed?
tussen die 2 middelste haakjes in dus?

probeer het anders nog eens en laat het dan eens staan? ook als je geen foto ziet..

sandy

sandy

hoi debby dit is het enige wat ik krijg

ik heb een mooie nieuwe krabpaal  gekocht voor me katten en van het touw van de oude paal heb ik knoop touw voor in de kooien van de vogels hebben ze weer wat anders in de kooi

sandy

15 november 2007, 23:29:50 #221 Last Edit: 16 november 2007, 00:05:08 by sandy1975
ik had een vraagje kan een valkje ook last hebben van zijn oren ik heb hope gisteren gedoucht en zins vanmorgen als is tegen haar praat dat ze met haar kopje schud wat kan ik hier aan doen ik heb haar wel heel goed afgedroogt

ik maakme heelveel zorgen hierover

♥Debby♥

Citaat van: sandy1975 op 15 november 2007, 22:20:44

Je gebruikt de verkeerde code.. jij gebruikt de HTML code.. die moet je niet hebben.. je kunt kiezen uit link en website..

standaard staat hij op LINK (is aangevinkt) die moet je dus laten staan.. en verder is het helemaal goed!!
dus nu de goede code kopiëren en dan ben je er!

sandy

ik begrijp je nu niet helemaal maar ik ga zo werken ik werktot half 7  ik spreek je daarna wel gr sandy

sandy

16 november 2007, 20:03:39 #224 Last Edit: 16 november 2007, 20:11:43 by sandy1975